Potvrdio je to za tamošnje medije Andreas Scheuer, njema?ki ministar prometa, koji je istaknuo da za najviše 15 godina Njema?ka drasti?no mijenja zakone.
Naime, premda su do sada politi?ari iz Njema?ke snažno podupirali proizvodnju automobila opremljenih motorima s unutrašnjim sagorijevanjem, kako bi zaštitili doma?u autoindustriju, takvom stavu je o?ito odzvonilo.
Andreas Scheuer pritom zagovara prelazak na sinteti?ka goriva koja nastaju spajanjem CO2 i vodika, ali stru?njaci za ekologiju upozoravaju kako se prilikom proizvodnje takvog tipa goriva troši enormno puno elektri?ne energije te da takva transformacija nije u skladu sa zelenim politikama.
No, Scheuer se ne da smesti i u izjavama za njema?ke medije ?esto isti?e kako doma?a automobilska industrija mora ostati liderom u proizvodnji motora s unutrašnjim sagorijevanjem te da je upotreba sinteti?kih najbolji put ka o?uvanju te pozicije.