Nissan Z Proto: pogled u budu?nost nadahnut prošloš?u

0
497

Nissan je danas predstavio Z Proto, automobil kojim potvr?uje dolazak nove generacije legendarnog sportskog automobila serije Z. Predstavljen u Nissanovom paviljonu u Yokohami na virtualnom doga?anju emitiranom diljem svijeta, prototip se odlikuje novim dizajnom iznutra i izvana te V6 motorom s dva turbopunja?a i ru?nim mjenja?em.
Nissan Z Proto, prvi put najavljen u svibnju u videu naziva „Nissan A-Z”, odaje po?ast 50-godišnjem naslje?u serije Z. Istovremeno je potpuno moderan sportski automobil.
„Z je ?istokrvni sportski automobil koji utjelovljuje duh Nissana”, izjavio je Makoto Uchida, glavni direktor Nissana. „Rije? je o klju?nom modelu našeg transformacijskog plana Nissan NEXT i dokazu da smo spremni u?initi ono što se drugi ne usude, od A do Z. I sâm sam ljubitelj serije Z, zato sam posebno uzbu?en što mogu potvrditi da sljede?i Z dolazi ubrzo.”
Globalna zajednica mla?ih i starijih obožavatelja danas je prisustvovala virtualnom predstavljanju. Doga?aju su se priklju?ili ?lanovi Z Cluba u Japanu, sudionici konvencije ZCON u Nashvilleu, u Tennesseeju, i entuzijasti iz cijelog svijeta.

Vanjski izgled: spoj prošlosti i budu?nosti
Za skice i razvoj zaslužan je dizajnerski tim u Japanu. Z Proto krasi svjež, privla?an dizajn karoserije sa siluetom koja odaje po?ast originalnom modelu. Obojen je u biserno žutu boju, boji koja je bila posebno popularna me?u kupcima prve generacije serije Z (S30) i modela 300ZX (Z32), s crnim krovom.
„Spajanje retro teme s temom koja nagoviješta budu?nost bio je velik izazov”, izjavio je Alfonso Albaisa, šef dizajna u Nissanu.

„Naši su dizajneri izradili bezbrojne studije i nacrte dok smo istraživali svaku generaciju i utvr?ivali što ih je ?inilo tako uspješnima,” rekao je Albaisa. „Naposljetku, odlu?ili smo da bi Z Proto trebao povezati desetlje?a, uklju?uju?i i ona koja su tek pred nama.”
Oblik poklopca motora i nakošena LED svjetla u obliku suze nepogrešivi su elementi originalnog Z-a. Dimenzije pravokutnog usisnika zraka sli?ne su aktualnom modelu, uz dodatak ovalnih krilca koja mu daju moderniji izgled. Taj oblik istovremeno odiše sportskim karakterom i elegancijom.
„LED svjetla sastoje se od dva polukruga koji podsje?aju na 240ZG iz 70-ih, koji se prodavao samo u Japanu,” objašnjava Albaisa. „ZG ima potpuno prozirne kupole le?a iznad ku?išta farova, koji pod svjetlom izgledaju kao dva okrugla odraza iznad svakog fara. Jako nam se svidjela ta jedinstvena karakteristika, a zatim smo otkrili i da prirodno odgovara Z-ovu identitetu.

Poveznica s originalnim modelom Z najvidljivija je kad Z Proto gledate s boka. Linija krova proteže se od nosa vozila do pravokutnog stražnjeg kraja. Time je stvoren profil koji podsje?a na prvu generaciju modela Z, ?iji je stražnji kraj bio malo niži od visine prednjeg odbojnika, što je Z-u dalo njegov prepoznatljiv stav. Karakteristi?ni prijelaz sa stražnjeg bo?nog stakla na niski stražnji kraj dodatno isti?e taj efekt.
Stražnji kraj nadahnut je svjetlima modela 300ZX (Z32) i prilago?en današnjici. LED svjetla, smještena unutar pravokutnog crnog dijela koji se proteže ?itavom širinom stražnjeg kraja i obavija oko vanjskih rubova, svijetle oštrim sjajem.
Bo?ni pragovi, prednji spojler i stražnji difuzor izra?eni od laganih ugljikovih vlakana osiguravaju okretne vozne osobine. Upe?atljiv izgled modela Z Proto zaokružen je 19-in?nim aluminijskim naplatcima i dvama ispušnim cijevima.

Unutrašnjost: moderna tehnologija s retro štihom
Unutrašnjost modela Z Proto koja se obavija oko voza?a i suvoza?a neprimjetno spaja modernu tehnologiju s retro elementima prethodnih modela Z.
Tim koji je dizajnirao unutrašnjost poslušao je savjete legendarnih profesionalnih voza?a, što je rezultiralo idealnim kokpitom sportskog automobila za cestu i stazu. To se prije svega vidi u instrumentima. Sve klju?ne informacije prikazane su na 12,3-in?nom zaslonu i organizirane tako da su voza?u vidljive na prvi pogled, kao što je crvena linija koja po?inje na položaju 12 sati.
Novi upravlja? u obliku dubokog tanjura ima komande za brzi pristup koje ne narušavaju retro izgled.
U cijeloj unutrašnjosti nalaze se žuti detalji, uklju?uju?i i šavove na instrumentnoj plo?i. Sjedala imaju posebne žute umetke i gradiranu liniju koja se proteže sredinom sjedala i stvara osje?aj dubine.

Užitak sportskog automobila: uzbu?enje i dinami?nost na najvišoj razini
Originalni Z osmišljen je da približi užitak i uzbu?enje sportskog automobila najširem krugu kupaca.
„Z je oduvijek imao snažne dinami?ne performanse pa su kupci lako?om mogli uživati u njegovim sposobnostima i osje?ati se povezaniji s automobilom”, rekao je Hiroshi Tamura, glavni proizvodni specijalist modela Z Proto. „To je karakteristika svih njegovih generacija i to nas pokre?e da donosimo inovacije i rušimo konvencije.”
Svaka nova generacija imala je snažniji motor od prethodne, premda Z simbolizira mnogo više od pove?anja snage.
„Z predstavlja ravnotežu snage i okretnosti”, nastavlja Tamura. „Rije? je o vozilu koje stvara blisku vezu s voza?em, ne samo na fizi?koj razini nego i emotivnoj, i odgovara na voza?eve poticaje.”

No, nemojmo se zavaravati. Z Proto je prili?no snažan. Ispod izduženog poklopca motora nalazi se snažan V6 motor s dva turbopunja?a sparen sa 6-stupanjskim ru?nim mjenja?em. Trenuta?no smo u procesu uskla?ivanja snage s gracioznoš?u i kontrolom koje su definirali seriju Z tijekom posljednjih 50 godina.
„Ovoga smo ljeta predstavljanjem revolucionarnog elektri?nog vozila Ariya zapo?eli novu eru elektrifikacije i tehnologije za autonomnu vožnju”, rekao je Uchida. „S modelom Z voza?ima smo donijeli uzbu?enje ?istokrvnog sportskog automobila. Više od 50 godina zajedno stvaramo legendu o modelu Z. Drago mi je što ste s nama na po?etku uzbudljivog novog poglavlja. Novi Z stiže.”

Specifikacije modela Z Proto
Motor V6 s dva turbopunja?a
Mjenja? 6-stupanjski ru?ni
Duljina 4.382 mm
Širina 1.850 mm
Visina 1.310 mm
Kota?i i gume Sprijeda: 255/40R19 Straga: 285/35R19
reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com