Uspore?uju?i pojedina?ne nove Kuga pogonske sklopove s njihovim usporedivim dosadašnjim motorizacijama, potrošnja goriva je poboljšana do 28 posto (NEDC). Osim toga, potpuno novom Kuga Plug-In Hybridu s nultom emisijom, s mogu?noš?u vožnje u potpuno elektri?nom modu, prosje?na potrošnja goriva je poboljšana za 31 posto.
Kuga Plug-in hibrid i Kuga EcoBlue Hybrid (48-voltni blagi hibrid) prvi put uvode elektrificirane pogonske sklopove u model Kuga i dostupni su od po?etka ove godine. Kuga Hybrid sa samopunjenjem baterije na tržište ?e sti?i uskoro.
Kupcima su na raspolaganju i sofisticirani Ford EcoBlue dizelski i EcoBoost benzinski motori.
Osmišljena u?inkovitost
Potpuno nova Kuga prvi je SUV koji se temelji na novoj Fordovoj globalnoj fleksibilnoj arhitekturi pogona na prednje kota?e koja donosi bolju aerodinamiku za bolju potrošnju goriva i smanjenje mase. U usporedbi sa sli?nim dosadašnjim modelima masa je manja do 80 kg.
Ve?e korištenje aluminija smanjilo je masu Kuge, u ?emu aluminijski dijelovi ovjesa sami u?estvuju sa 6,8 kg, kompozitno-aluminijski odbojnik dalje je donio uštedu od 6,1 kg i lakši ko?ioni sustav dodatno je još uštedio 0,8 kg.
Dodatne uštede na masi uklju?uju lakše tepihe, olakšane amortizere pa su tako ?ak i zvu?nici audio sustava napravljeni od lakog materijala neodimija.
Bez obzira na ve?e dimenzije nove Kuge, u usporedbi s odlaznim modelom aerodinamika je poboljšana. Optimizirana zaštita podvozja, brtve na vratima i krovni nosa?i koji se lagano sklapaju, doprinijeli su dramati?nom smanjenju otpora zraka od gotovo 4 posto.
Razli?ite vrste pogona
Kuga Plug-In Hybrid:
• Kombinira 2,5-litarski benzinski motor Atkinsonova ciklusa, elektri?ni motor i generator s litij-ionskom baterijom kapaciteta 14,4 kWh.
• Baterija se može napuniti pomo?u priklju?ka za punjenje montiranog na prednji blatobran i automatski se puni u vožnji pomo?u tehnologije regenerativnog ko?enja.
• Voza?i mogu birati kada i na koji na?in koristiti elektri?nu energiju iz baterije koriste?i jedan od modova vožnje – EV Auto, EV Now (sada), EV Later (kasnije) i EV Charge (punjenje). Kad se baterija isprazni na najmanju razinu, Kuga se automatski vra?a u mod vožnje EV Auto – dopunjavaju?i snagu benzinskog motora elektri?nim, koriste?i obnovljenu energiju ko?enja za optimiziranu potrošnju goriva.
Kuga EcoBlue Hybrid:
• Unaprje?uje Fordov 2,0-litreni EcoBlue dizelski motor od 150 KS s 48-voltnom tehnologijom blagog hibrida.
• Integrirani starter/generator (BISG) s pogonskim remenom zamjenjuje standardni alternator, omogu?avaju?i oporavak energije tijekom usporavanja vozila i punjenje 48-voltnog litij-ionskog zrakom hla?enog paketa baterija.
• BISG tako?er djeluje kao motor, koriste?i pohranjenu energiju za elektri?ni okretni moment za pomo? dizelskom motoru pri normalnoj vožnji i ubrzanju, kao i za pokretanje elektri?nih pomo?nih trošila u automobilu. 48-voltni sustav omogu?uje Kuginoj auto start-stop tehnologiji pokretanje u ve?em broju situacija radi dodatne uštede goriva.
Kuga EcoBoost:
• Dostupan u rasponu od 120 do 150 KS, Fordov 1,5-litreni EcoBoost benzinski motor opremljen je Fordovim sustavom deaktivacije cilindra, prvim takvim sustavom predstavljenim u trocilindarskom motoru na tržištu, koji omogu?ava deaktiviranje jednog cilindra pri laganom optere?enju motora.
Kuga EcoBlue:
• 2,0-litreni EcoBlue sa 190 KS i 1,5-litreni EcoBlue dizelski motori optimiziraju potrošnju goriva i emisije zna?ajkama koje uklju?uju?i visokotla?no ubrizgavanje goriva i integrirani usisni razvodnik.
Kuga Hybrid:
• O?ekuje se na tržištu tijekom godine, a koristi samopunjivi hibridni pogonski sklop koji omogu?uje potpuno ?istu elektri?nu vožnju i kombinira 2,5-litreni Atkinsonov benzinski motor, elektri?ni motor, generator; litij-ionsku bateriju i u Fordu razvijen automatski mjenja? s raspodjelom snage.
Ford je najavio da ?e elektrificirati sva budu?a putni?ka vozila koja dolaze na tržište, a predstavit ?e 18 elektrificiranih vozila u Europi do kraja sljede?e godine.
Vode?a u?inkovitost u klasi:
• Kuga Plug-In Hybrid s potrošnjom od 1.2 l/100 km i CO2 emisijom od 26 g/km prema NEDC-u (od 1.4 l/100 km i 32 g/km prema WLTP-u) s potpuno ?istom elektri?nom vožnjom od 72 km prema NEDC-u (56 km prema WLTP-u).
• Kuga EcoBlue Hybrid s potrošnjom 4.3 l/100 km i CO2 emisijom od 111 g/km prema NEDC-u (od 5.0 l/100 km i 132 g/km prema WLTP-u).
• Kuga 1.5-litreni EcoBoost s potrošnjom od 5.5 l/100 km i CO2 emisijom od 125 g/km prema prema NEDC-u (od 6.6 l/100 km i 150 g/km prema WLTP-u).
• Kuga 1.5-litre EcoBlue dizel s potrošnjom od 4.2 l/100 km i CO2 emisijom od 109 g/km prema NEDC-u (od 5.1 l/100 km i 133 g/km prema WLTP-u).
• Kuga 2.0-litre EcoBlue dizel s potrošnjom od 4.8 l/100 kmi CO2 emisijom od 127 g/km prema NEDC-u (od 5.9 l/100 km i 155 g/km prema WLTP-u).