Na prezentaciji u Amsterdamu predstavljena je nova Ford Kuga koja u svakom pogledu donosi goleme iskorake.
Fordov najprodavaniji SUV u Europi bazira se na novoj platformi C2, koja uz 10 posto ve?u ?vrsto?u istodobno smanjuje masu za prosje?nih 90 kilograma. Ispeglana podnica dodatno doprinosi potrošnji smanjenjem otpora zraka, a fluidne linije karoserije jam?e atraktivnost iz svakog kuta gledanja.
Nova Ford Kuga produžena je za punih devet centimetara, me?uosovinski razmak narastao je za dva, a širina je napuhana za 4,4 centimetra. Dakle, unutrašnjost nudi gotovo pola klase bolju prostranost, komfor je zahvaljuju?i svoj sili naprednih sustava tako?er unaprije?en u svakom pogledu, a dobar dojam unutrašnjosti zaokružen je kvalitetnijim materijalima i višom razinom završne obrade. Armaturom dominira digitalna plo?a s instrumentima promjera 12,3 in?a, a infotainment sustavom Sync 3 upravlja se preko 8-in?nog ekrana.
Prave zvijezde kriju se ispod lima. Nova Ford Kuga postaje Ford s najve?om razinom elektrifikacije. No, prvo ?emo spomenuti konvencionalne motore. Radi se o benzincu 1.5 sa 120 i 150 KS te dizelašima 1.5 i 2.0 sa 120 i 180 KS. Iza imena Ford Kuga EcoBlue Hybrid krije se kombinacija 2-litrenog dizelaša sa 150 KS, 48-voltne instalacije te unaprije?enog sustava Start-Stop. Plug-in hibridna Kuga kombinira benzinca 2.5 i elektromotor pa ukupna snaga iznosi 225 KS, uz doseg samo na struju od 50 kilometara. U drugoj polovici ove godine u prodaju ?e sti?i i klasi?an hibrid s kombinacijom benzinca 2.5 i elektromotora, ali za njega još nisu poznati tehni?ki detalji.
Prema svemu zasad vi?enom Ford Kuga ?e nastaviti s tržišnim uspjehom. S više detalja javljamo se nakon prvih testnih vožnji.