Ford je na globalnom tržištu pick upova predstavio najsvestraniji i najposebniji Ranger ikada – isporu?uju?i kupcima još poželjnijeg partnera za pick-up.
Koriste?i dugogodišnju ekspertizu za Ford kamione i duboko razumijevanje kupaca kamiona, tvrtka je sura?ivala s kupcima diljem svijeta kako bi stvorila vozilo i vlasni?ko iskustvo na koje se vlasnici Rangera sljede?e generacije mogu osloniti u svojim poslovima, obiteljskim životima i avanturama.
“S Rangerom ve? desetlje?ima imamo veliku proširenu obitelj”, rekao je Jim Farley, predsjednik i glavni izvršni direktor Ford Motor Company. “Ovo je vozilo oduvijek bilo pouzdan partner vlasnicima malih poduze?a, poljoprivrednicima, obiteljima, avanturistima, komercijalnim voznim parkovima i još mnogima na više od 180 tržišta diljem svijeta. A s novim Rangerom, ovo je naš trenutak za isporuku. Ne samo proizvoda koji ?e naši kupci voljeti, ve? stalno iskustvo koje ?e nam pomo?i da izgradimo jake i trajne odnose s njima. Ovo je kamion srednje veli?ine koji ?e ljudi htjeti posjedovati i doživjeti.”
Knjige narudžbi za sljede?u generaciju Rangera otvorit ?e se u Europi krajem 2022., za isporuku kupcima po?etkom 2023. Trenutni Ranger je lider u segmentu pick-up-a u Europi i nedavno je u rujnu postavio novi prodajni rekord ove godine od 45.539 jedinica, s tržišnim udjelom od 39,9 posto.
“Ranger nastavlja napredovati u Europi s rekordnom prodajom”, dodao je Hans Schep, generalni direktor, Gospodarska vozila, Ford Europe. „Pametan, sposoban i svestran Ranger sada se isporu?uje s još više snage i stila za koje znamo da kupci cijene.“
Živjeti Ranger život
“Zaista smo puno toga upakirali u sljede?u generaciju Rangera kako bismo inspirirali vlasnike da rade više onoga što vole raditi, sa zna?ajkama koje ih poti?u da istražuju nove horizonte,” rekao je Gary Boes, direktor za upravljanje linijom proizvoda za poduze?a, Global Trucks . “I mi smo vlasnici kamiona, a ova strast prema Ranger životnom stilu pretvara se u strast prema proizvodu. U kona?nici, želimo da iskustvo naših kupaca s pick-up-om omogu?i i poboljša njihov životni stil.”
Ford to naziva “Living the Ranger Life” i to je nešto što dijele svi dizajneri i inženjeri uklju?eni u stvaranje sljede?e generacije Rangera.
Projekt Ranger sljede?e generacije vodio je Fordov Centar za razvoj proizvoda u Australiji. Njegov me?unarodni tim predanih dizajnera i inženjera radio je s timovima diljem svijeta kako bi, ne samo ugradio najnoviju Fordovu tehnologiju, sposobnosti i sigurnost, ve? i projektirao i testirao Ranger prema najstrožim Fordovim standardima.
“Naš tim je bio usredoto?en na jedan cilj – da ovaj Ranger bude naj?vrš?i i najsposobniji koji smo ikada stvorili”, rekao je Graham Pearson, direktor programa vozila Ranger. “Proveli su ga kroz jedan od najiscrpnijih globalnih rasporeda testiranja koje smo ikad razvili i nisu htjeli mirovati sve dok se ne uvjerimo da je napravljen Ford Tough.”
Novi izgled, nove mogu?nosti
Mišljenje kupaca bilo je klju?no za razvoj novog robusnog izgleda Rangera sljede?e generacije. Ford je proveo puno vremena s vlasnicima diljem svijeta, provode?i više od 5000 intervjua i desetke radionica za kupce kako bi razumjeli kako kupci koriste svoje pick-up-ove i što žele i o?ekuju u novom Rangeru.
Vizualno, Ranger sljede?e generacije je hrabar i samouvjeren, sa svrhovitom vanjštinom koja dijeli Fordov globalni DNK dizajna kamiona. Dizajn ima definiranu novu rešetku i prepoznatljivu obradu prednjih svjetala sa C-zategama, dok suptilna linija ramena niz bo?ne strane uklju?uje smjelije lukove kota?a koji Rangeru daju siguran stav. Po prvi put Ford Ranger nudi matri?na LED prednja svjetla. Straga su stražnja svjetla dizajnirana u skladu s prepoznatljivom grafikom sprijeda. Unutra, kabina nalik automobilskoj je unaprije?ena, koriste?i vrhunske materijale mekane na dodir i istaknuti središnji zaslon osjetljiv na dodir u portretnom stilu s Fordovim prepoznatljivim SYNC™ sustavom za povezivanje i zabavu.
“Kupci su nam rekli da Ranger mora izgledati ?vrsto i treba ulijevati povjerenje”, rekao je Max Tran, glavni dizajner za Ranger. “Bili su vrlo jasni u tome što bi Ranger trebao biti, i po na?inu na koji izgleda i kako se osje?aju zbog njega.”
Ispod nove karoserije nalazi se unaprije?eno podvozje s 50 mm dužim me?uosovinskim razmakom i 50 mm širim tragom od prethodnog Rangera. Hidro oblikovana prednja struktura stvara više prostora u motornom prostoru za novi V6 motor i pomaže Rangeru u budu?nosti za druge pogonske tehnologije. Tako?er otvara prednji dio pick-up-a kako bi se omogu?io ve?i protok zraka do hladnjaka, što pomaže u održavanju niskih radnih temperatura prilikom vu?e ili prijevoza teških tereta.
Novi izbori pogonskih sklopova
Kupci su željeli izbor ve?e snage i okretnog momenta za vu?u teških tereta i ekstremne terenske vožnje, pa je tim dodao Fordov dokazani 3,0-litreni V6 turbodizel i razvio ga za Ranger. To je jedna od tri opcije turbodizelskog motora dostupne pri predstavljanju.
“Kada vozite Ranger s V6 turbodizelskim motorom, osje?ate se kao da vozite puno ve?i kamion. I ?ini se jako teškim u smislu da ima beskrajnu snagu i okretni moment, što je upravo ono što su naši kupci željeli“ rekla je Pritika Maharaj, voditeljica programa Ranger.
Sljede?a generacija Rangera tako?er ?e do?i s izborom provjerenih Single-Turbo i Bi-Turbo 2,0-litrenih in-line ?etverocilindri?nih dizelaša. Single-Turbo dolazi u dvije razli?ite razine performansi i isporu?uje snagu, okretni moment i u?inkovitost goriva, 1 što je važno za vlasnike malih poduze?a ili flote gospodarskih vozila. Bi-Turbo motor je sofisticiranija varijanta performansi za kupce koji žele više snage, ali moraju zadržati u?inkovitost goriva. “Znamo da naši kupci guraju svoje Rangere do krajnosti, pa ih tako testiramo. Radimo sve više kako bismo bili sigurni da ?e Ranger u?initi sve što naši kupci žele, uvijek iznova”, rekao je Maharaj.
Poboljšana vožnja i upravljanje
Kako bi razvili vožnju i upravljivost koja se o?ekuje od kamiona koji kupci koriste za širok raspon posla, za obitelj i zabavu – inženjeri su se usredoto?ili na osnove.
“Imamo zaista širok spektar kupaca”, rekao je Pearson. “S jedne strane, možda imate vlasnike malih poduze?a koji traže prijevoz koji je vrlo orijentiran na posao. Žele tradicionalni pogon na dva kota?a s jednom kabinom i sandukom za prijevoz svoje robe.
“Na krajnjem drugom kraju, imate ozbiljne off-roadere koji svoje Rangere stvarno potiskuju do krajnjih granica na utrkama izdržljivosti poput relija Dakar. Sljede?a generacija Rangera zadovoljit ?e potrebe obje vrste kupaca i svakog izme?u njih.”
Inženjeri su pomaknuli prednje kota?e za 50 mm prema naprijed za bolji prilazni kut i vanjski dio za bolju artikulaciju van ceste, poboljšavaju?i terensko iskustvo. Tako?er su pomaknuli amortizere stražnjeg ovjesa izvan tra?nica okvira kako bi voza?ima i putnicima omogu?ili bolju vožnju na cesti i izvan nje, bez obzira na to nose li teški teret na posao ili samo vode obitelj na ve?eru.
„Na Rangeru sljede?e generacije pove?ali smo raspon podešavanja kako bismo našim kupcima pružili najbolje od oba svijeta – zamislite ovo kao izgra?eni Ford Tough Plus – tako da imate sposobnost, ?vrstinu i izdržljivost zbog ?ega su Fordovi kamioni poznati, plus udobnost i vožnju poput automobila po ?emu je Ranger poznat”, rekao je Pearson.
Kupci ?e imati izbor izme?u dva sustava pogona na sva ?etiri kota?a – elektroni?ki sustav promjene prijenosa shift-on-the-fly ili napredni novi stalni sustav pogona na sva ?etiri kota?a s umiruju?im na?inom set-and-forget, dizajniranim za mogu?nost kada i gdje je to kupcima potrebno. Off-road oporavak olakšan je istaknutim dvostrukim kukicama za oporavak u prednjem braniku.
Zna?ajke unutrašnjosti usmjerene na kupca
Kupci su željeli fleksibilan, moderan kokpit koji ?e zadovoljiti i poslovne i obiteljske dužnosti. Dakle, Ranger mora služiti kao radni prostor ali i da osigura ugodu uz pametne zna?ajke s više udobnosti i mogu?nosti više nego prije.
“Znamo da naši kupci traže pametan i funkcionalan unutarnji prostor u kojima se osje?aju ugodno. Stoga smo ga po?eli dizajnirati s visokom razinom dobro integrirane tehnologije, pametnim funkcionalnim pohranjivanjem i vizualnim naznakama kako bi okruženje dalo ugodan i prostrani osje?aj”, rekao je Tran.
Srce Rangerovog povezivog iskustva je veliki 10,1-in?ni ili 12-in?ni zaslon osjetljiv na dodir u središnjem dijelu. Nadopunjuje potpuno digitalnu plo?u s instrumentima i opremljen je najnovijim Fordovim SYNC™ sustavom, koji je spreman za kupce sa svojim glasovnim komunikacijskim, zabavnim i informacijskim sustavima. Osim toga, tu je i tvorni?ki ugra?en FordPass Connect modem, koji omogu?uje povezivanje u pokretu kada je povezan s aplikacijom FordPass™, tako da kupci mogu ostati povezani sa svojim svijetom. FordPass poboljšava iskustvo vlasništva sa zna?ajkama kao što su daljinsko pokretanje, status vozila i funkcije daljinskog zaklju?avanja i otklju?avanja putem mobilnog ure?aja.
Mnoge od tradicionalnih kontrola na?ina vožnje premještene su s plo?e s instrumentima i središnje konzole na vlastiti namjenski zaslon na SYNC™ zaslonu. Jednim pritiskom na tipku voza?i mogu prije?i na Rangerov namjenski zaslon za sve off-road na?ine vožnje gdje mogu pratiti pogonsku liniju, kut upravljanja, kutove nagiba vozila i druge kontrole.
Zaslon je tako?er povezan s kamerom od 360 stupnjeva kako bi parkiranje bilo lakše u sku?enim gradskim prostorima ili kao pomo? pri savladavanju posebno teških terena dok istražujete. Osim toga, kupci mogu kontrolirati Rangerov novi sustav vanjske zonske rasvjete putem zaslona osjetljivog na dodir ili aplikacije FordPass, što zna?i da ne moraju raditi ili kampirati u mraku. Ranger tehnologija tako?er ?e biti prilago?ena budu?nosti za prihva?anje Ford Power-Up beži?nih ažuriranja softvera zahvaljuju?i ugra?enom FordPass Connect modemu.
„Na?i ?ete unutrašnjost od pliša, ali s dvostrukom svrhom rada i igre na umu. Novi e-mjenja? s kratkim dometom središnje je mjesto u rasporedu kabine i još je jedan primjer gdje su naše donošenje odluka zaista vodili kupci ”, rekao je Tran. “Kupcima se iznimno svidio e-mjenja? – svidjela im se ?injenica da izgleda high-tech i da je intuitivan za korištenje.”
Dizajnerski tim tako?er je stvorio pametno skladište i korisne zna?ajke za vlasnike. Ne postoje samo mjesta za pohranu vašeg telefona ili beži?no punjenje (ako je kompatibilno), ve? postoji i veliki spremnik na središnjoj konzoli za odlaganje stvari. Osim toga, džepovi na vratima dizajnirani su da nose više, široka plo?a s instrumentima skriva gornji pretinac za rukavice, a ispod i iza stražnjih sjedala nalaze se pretinci za odlaganje stvari.
Napravljen da u?ini više uz bolji pristup, funkcionalniji prostor
“Kada smo se susreli s našim klijentima i promatrali kako se penju do prtljažnika, vidjeli smo veliku priliku za poboljšanje,” rekao je Anthony Hall, voditelj inženjeringa Ranger vozila. “Bilo je ljudi koji su gazili gumu, a zatim prelazili preko bo?ne strane kamiona ili se dizali na otvorena vrata prtljažnika.”
To je bila inspiracija za stvaranje integrirane bo?ne stepenice iza stražnjih guma, kako bi se stvorio snažan, stabilniji na?in za pristup sanduku. Osim toga, Ranger tim je radio kako bi osigurao da širi teret može stati i ostati siguran u prtljažniku.
“Proširenje kamiona za 50 mm možda se ne ?ini puno, ali ?ini ogromnu razliku, posebno u prtljažniku. To zna?i da ?e kupci mo?i ravno utovariti neke osnovne predmete, kao što su plo?a od šperplo?e ili paleta pune veli?ine,” rekao je Hall.
Dodatni promišljeni detalji usmjereni na kupca uklju?uju novu, ?vrstu podlogu od plastike koja pomaže u zaštiti i kamiona od ogrebotina i koljena vlasnika od kle?anja na ?eli?noj podlozi kamiona. Dodatne to?ke za vezivanje tereta – na jakim tra?nicama od ?eli?nih cijevi – pružaju prikladne to?ke za pri?vrš?ivanje tereta. Izdržljive, fleksibilne kape za prtljažnik oko bo?nih strana sanduka i preko vrata prtljažnika skrivaju strukturalne pri?vrsne to?ke za nadstrešnice i drugu dodatnu opremu.
Osim toga, Ranger nudi novi sustav upravljanja teretom dizajniran s pregradama za držanje predmeta razli?itih veli?ina – poput drva ili kutija za alat. Vlasnici tako?er mogu stvoriti manje pretince za pohranjivanje predmeta, koji bi ina?e morali i?i u kabinu, koriste?i sustav ultra-jakih klinova s oprugom koji se spajaju na tra?nice pri?vrš?ene vijcima sa svake strane sanduka za teret. Vrata prtljažnika mogu poslužiti i kao mobilni radni stol s integriranim ravnalom i steznim džepovima za mjerenje, hvatanje i rezanje gra?evinskih materijala.
Zonsko osvjetljenje – kojim se upravlja putem zaslona SYNC™ u kabini ili putem aplikacije FordPass – osigurava osvjetljenje od 360 stupnjeva oko kamiona kako bi kupcima pružili bolju vidljivost oko vozila. Rasvjeta teretnog sanduka nalazi se ispod lijeve i desne tra?nice i pruža dovoljno svjetla za dovršavanje poslova pri slabom osvjetljenju ili pronalaženje stvari u teretnom sanduku no?u.
Dodatna oprema koja ?e vam pomo?i pri personalizaciji
Kupci u Europi mo?i ?e personalizirati svoj novi Ranger s nizom od preko 150 potpuno tvorni?ki podržanih radnih, urbanih i avanturisti?kih dodataka. Ovi dodaci uklju?uju one koji su razvijeni u suradnji s globalnom off-road ikonom, ARB 4×4 Accessories.
Sljede?a generacija Rangera ?e se proizvoditi u Fordovim tvornicama na Tajlandu i Južnoj Africi po?evši od 2022., a druga tržišta bit ?e objavljena kasnije.