Nova kampanja za hrvatski turizam – “Croatia Full of New Beginnings”

0
247

Hrvatska turisti?ka zajednica (HTZ) do sredine velja?e na društvenim mrežama na 15 tržišta provodi novu kampanju za hrvatski turizam “Croatia Full of New Beginnings/Hrvatska puna novih po?etaka” i uz oznaku #CroatiaWishList2021, ?iji je cilj promocija Hrvatske kroz nove po?etke i pozitivne želje.

Kampanju je HTZ po?eo u ponedjeljak i provodi ju na mrežama Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest i TikTok uz oznaku/’hešteg’ #CroatiaWishList2021 na 15 tržišta – Austriji, Njema?koj, Velikoj Britaniji, Italiji, Ma?arskoj, Poljskoj, ?eškoj, Slova?koj, Nizozemskoj, Francuskoj, Sloveniji, Švedskoj, Norveškoj, Belgiji i Švicarskoj.

“I ovom kampanjom cilj nam je zadržati vidljivost i prisutnost Hrvatske na najvažnijim emitivnim tržištima uz predstavljanje manje istraženih lokacija i prijedloga za planiranje odmora u Hrvatskoj, ?ime želimo inspirirati naše pratitelje na mrežama i motivirati ih na kreiranje vlastite liste želja tj. destinacija i iskustava koje u Hrvatskoj žele posjetiti i doživjeti ?im se stvore svi potrebni uvjeti za putovanja”, poru?io je uz kampanju direktor HTZ-a Kristjan Stani?i?.

Za kraj sije?nja najavljuje i zasebnu kampanju koja ?e komunicirati sve prednosti Hrvatske kao sigurne turisti?ke destinacije kroz sedam posebno pripremljenih videa, a u velja?i kampanju namijenjenu digitalnim nomadima, s fokusom na tržišta SAD-a, Kanade, Velike Britanije, Irske i Švedske.

“Od prolje?a ?emo pokrenuti i intenzivne tzv. pozivne marketinške kampanje, a sveukupno u 2021. o?ekujemo bolje turisti?ke rezultate nego u 2020. te zadržavanje pozicije Hrvatske kao jedne od vode?ih destinacija Mediterana”, istaknuo je Stani?i?.

HINA

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com