Alfa Romeo Giulia dokazala je kako se uvo?enjem stražnjeg pogona može naglasiti dinamika pa Japanci isto žele primijeniti kod nove Mazde 6. U tom slu?aju koristit ?e platformu Toyote, konkretno koncepta RX-Vision. Time bi Mazda privukla brojne nove potencijalne kupce, kojima se svi?a sadašnji dizajn, ali ne posežu za njihovim modelima, jer im nedostaje voza?kog užitka.
Nova Mazda 6 prelaskom na stražnji pogon postigla bi osjetno bolji raspored mase, što doprinosi stabilnosti. Uvo?enjem barem jednom snažnijeg benzinca s najmanje 300 KS otvorili bi potpuno novu frontu i nametnuli se kao ozbiljna alternativa Audiju A4, BMW-u Serije 3 i Mercedes-Benzu C-klase, ali i Alfa Romeo Giuliji. Obzirom da nova Mazda 6 stiže 2019. godine japanski inženjeri imat ?e pune ruke posla kako bi motore i mjenja?e prilagodili za transaxle koncepciju. Naime, ako to ne uspiju napraviti do 2019. morat ?e se strpjeti sve do 2025., jer je ciklus Mazde 6 otprilike šest godina.