Ekološki osviještenim kupcima BMW i8 od prvog se dana nametnuo kao izvrsna hibridna alternativa sportašima s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem.
Kombinacija 3-cilindarskog turbobenzinca 1.5 i elektromotora raspolaže s ukupnih 374 KS, što je sasvim dovoljno za sprint do stotke za 4,4 sekunde i najve?u brzinu elektronski ograni?enu na 250 km/h. Ono što mu je najve?a prednost jest da uz navedene brojke prosje?no realno troši oko tri litre, a emisija CO2 iznosi svega 42 g/km. Baterijski paket kapaciteta 11,6 kWh dovoljan je za doseg od 55 kilometara.
No, u drugoj generaciji BMW i8 postat ?e ?istokrvni elektri?ni automobil. Premda još nema službene potvrde izvori bliski tvrtci najavljuju ukupnu snagu od najmanje 600 KS, ?ime ?e ponuditi dvije klase uvjerljivije performanse od aktualnog modela.
Bavarski proizvo?a? ve? je dao naslutiti kako prelaskom na potpuno elektri?ni pogon namjeravaju stvoriti konkurenta za Tesla Roadster. No, u tom slu?aju ubrzanje do 100 km/h trebalo bi iznositi manje od 2,5 sekunde.