Novi BMW M3 CS

0
281

BMW M odjel predstavio je još jedan ekskluzivni model posebnog ograni?enog izdanja u obliku novog BMW-a M3 CS. S naglaskom na sportskoj prisutnosti, novi M3 CS nastavlja desetlje?ima staru tradiciju uspješnih M specijalnih izdanja koja su zapo?ela 1988. godine s modelom E30 BMW M3 Evolution. Istodobno, limuzina visokih performansi s ?etiri vrata stvara savršenu kombinaciju dinamike i svakodnevne prakti?nosti.

Motor visokih performansi od 3,0 litara nadmašuje maksimalnu snagu modela M3 s Competition paketom za 10 KS, podižu?i ga na 460 KS. Najmodernija M TwinPower Turbo tehnologija pokre?e M3 CS od 0 do 100 km/h za samo 3,9 sekunde. Najve?a brzina novog posebnog izdanja, koje standardno dolazi s M Driver paketom, elektroni?ki je ograni?ena na 280 km/h (174 mph). Sa svojim dvostrukim vij?anim turbopunja?ima, hladnjakom punjenim zrakom, visokim preciznim ubrizgavanjem, VALVETRONIC promjenjivim tempiranjem ventila i dvostrukim VANOS sustavom potpuno promjenjivog tempiranja bregastog vratila, šesterocilindarski redni motor zauzima jasan i dosljedan cilj na višim razinama performansi, ali jednako je zainteresiran za razvoj zna?ajnog zakretnog momenta s niskim brojem okretaja motora i postizanje visokih razina u?inkovitosti (kombinirana potrošnja goriva: 8,5 l/100 km [34,0 mpg imp]*, kombinirana emisija CO2: 198 g/km*). Pritiskom na novu crvenu tipku za pokretanje/zaustavljanje motor se pokre?e, a prepoznatljiv zvuk koji proizvodi posebno sportski ispušni sustav novog BMW-a M3 CS – sa svojim kvartetom ispušnih cijevi – stvara gozbu za uši.

Novi BMW M3 CS standardno je opremljen s M prijenosom s dvostrukom spojkom i sedam stupnjeva prijenosa (M DCT) s Drivelogic opcijom. Ovaj najsuvremeniji prijenos ima odvojeni hladnjak ulja i omogu?uje automatiziranu promjenu stupnja prijenosa i ru?ne intervencije pomo?u ru?ica za prijenos na upravlja?u. Prijenos mijenja zup?anike u djeli?u sekunde bez prekida u isporuci snage, ali koristi dugi sedmi stupanj prijenosa kako bi održao nisku razinu okretaja i smanjio potrošnju goriva tijekom duljih putovanja autocestama.

Ovjes novog BMW-a M3 CS u velikoj mjeri odražava M3 s Competition paketom. Veze i nosa?i kota?a na prednjoj i stražnjoj osovini izra?eni su od kovanog aluminija i stoga su iznimno lagani. Oni drže neogibljene mase na niskom položaju i pogoduju voznoj dinamici. M3 CS kao standard ima prilagodljivi M ovjes, ?ija geometrija je prilago?ena kako bi pružila optimizirane performanse na cesti i stazi. Osiguravanje najboljeg mogu?eg prianjanja u svim uvjetima vožnje pružaju sustav DSC (Dynamic Stability Control – Dinami?ka kontrola stabilnosti) koji uklju?uje M dinami?ki na?in rada i aktivni M diferencijal. Sustavi kontrole za prilagodljivi M ovjes, DSC i aktivni M diferencijal su modificirani tako da odgovaraju dinami?kim zahtjevima BMW-a M3 CS, kao i postavljanje elektromehani?kog upravljanja. Voza? ima mogu?nost prilagodbe postavki upravlja?a i ovjesa njihovim osobnim željama ili zahtjevima rute u isti tren.

Lakometalni kota?i posebnog izdanja (prednji: 9 J x 19, stražnji: 10 J x 20) su stvoreni za trka?u stazu, dolaze kao (standard) s gumama Michelin Pilot Sport Cup 2 (prednja: 265/35 R 19, stražnja: 285/30 R 20). Te semi-slick cup gume, koje su tako?er legalne za cestu, pružaju nenadmašnu ?vrsto?u i vrhunsku lateralnu stabilnost pri visokim brzinama na stazi. M3 CS može se naru?iti i s Michelin Sport cestovnim gumama.

Premještanjem u unutrašnjost novog BMW-a M3 CS, velikodušna upotreba dvoslojne pune kože u Silverstone/Black i Alcantara izvedbi stvara privla?an i dobro riješeni ambijent prepun sportskog zanosa i neporecive klase. Niti jedan M3 CS voza? ne bi trebao raditi kompromise za ljepše stvari u životu. Doista, me?u standardnim zna?ajkama u unutrašnjosti su automatska kontrola klima ure?aja, Harman Kardon sustav ozvu?enja i navigacijski sustav Professional. Vjerni formi, BMW M GmbH dizajneri dali su novi izgled modelu M3 CS koji odražava sportsku namjeru automobila. Prepoznatljiva zna?ajka njegovog istaknutog prednjeg kraja, zajedno s najnovijim dvostrukim LED svjetlima, je donji dio prednjeg branika s velikim ulazima za zrak s tri odjeljka. Gurney spojler na poklopcu prtljažnika je nanovo dizajniran posebno za novi M3 CS i kombinira se s prednjim razdjelnikom i stražnjim difuzorom kako bi se smanjio dinami?ki uzgon. Ove komponente izra?ene su od lagane i iznimno krute plastike oja?ane karbonskim vlaknima (CFRP), kao što su poklopac motora i krov novog BMW-a M3 CS.

Narudžbe za novi BMW M3 CS mogu se predati od sije?nja 2018. Model posebnog izdanja – koji ?e biti ograni?en na otprilike 1200 primjeraka zbog faktora proizvodnje – ?e se po?eti proizvoditi od ožujka 2018. godine.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com