U listopadu u Parizu bit ?e premijerno predstavljena sedma generacija BMW-a Serije 3, a ve? po?etkom 2020. godine u prodaju ?e sti?i novi BMW M3 nabijen na 470 KS, uz masu smanjenu za oko 65 kilograma.
Dakle, bit ?e snažniji, a na vagu ?e donositi manju masu. Pod haubom ?e se nalaziti modificirana izvedba 3-litrenog rednog turbobenzinskog 6-cilindraša oznake S58, koji se ve? ugra?uje u modele X3 M i X4 M. Naravno, uz novi BMW M3 identi?an motor koristit ?e i BMW M4. Zanimljivo, tehnologija ubrizgavanja vode, premijerno predstavljena u aktualnom modelu BMW M4 GTS, postat ?e standardom. Premda su se nedavno pojavila naga?anja kako bi i novi BMW M3 mogao posegnuti za pogonom na sve kota?e xDrive, kakav koristi aktualan BMW M5, od toga se ipak odustalo, jer je u fokusu smanjenje mase.
Pove?anje snage nužan je odgovor na sve žeš?u konkurenciju. Naime, Mercedes-AMG C63 S i Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio ispaljuju više od 500 KS pa je trenuta?na izvedba BMW-a M3 i M4 sa 431 KS u pomalo podre?enom položaju.
Naravno, BMW M3 i M4 još uvijek postavljaju mjerila kad su u pitanju užitak u vožnji, stabilnost i komunikacija šasije s voza?em, ali suhoparne brojke i više su nego zanimljive kupcima takve klase sportaša pa je odluka uprave bavarskog proizvo?a?a i više nego logi?na.
Premda su postojala i odre?ene najave kako ?e BMW M3 i M4 postati hibridi, to se još uvijek ne?e dogoditi. Elektromotor ?e dobiti tek slijede?a generacija, zajedno sa 48-voltnom instalacijom.
Sve detalje o sedmoj generaciji BMW-a Serije 3, koja stiže na salonu automobila u Parizu u listopadu ove godine, pro?itajte na ovom linku.