Najpapreniji BMW M5 nosit ?e oznaku CS, a pod haubom ?e donositi 50 KS viška u odnosu na baznu, odnosno 25 KS u odnosu na izvedbu Competition.
Prvo, da se podsjetimo… Osvježen BMW M5 itekako je prepoznatljiv, a sitne izmjene udahnule su potrebnu svježinu na polovici životnog ciklusa. Svi karoserijski dodaci dodatno isti?u vatreni potencijal, a unutrašnjost donosi novi volan, unaprije?ene sustave za asistenciju voza?u i Android auto povezivost. Ispod haube nalazi se dobro poznati twin-turbo benzinac 4.4 V8 s okruglo 600 KS i 750 Nm. Uz pogon na sve kota?e, s aktivnim M diferencijalom, te 8-stupanjski automatski mjenja?, do stotke sprinta za svega 3,4 sekunde. Standardnoj izvedbi najve?a brzina je ograni?ena na 250 km/h, ali se uz doplatni M Drivers Package ograni?enje pomi?e na 305 km/h. BMW M5 Competition raspolaže sa 625 KS i 750 Nm pa se do stotke katapultira za 3,3 sekunde.
Za sve one kojima gore navedene brojke nisu dovoljno uvjerljive Bavarci su namijenili BMW M5 CS, koji ?e raspolagati sa 650 KS i 800 Nm. Uz 50-ak kilograma manju masu ubrzanje do stotke bi trebalo biti skra?eno na 3,1 sekundu. O cijenama još nema govora, ali za o?ekivati jest kako ?e koštati najmanje 10.000 eura više od modela M5 Competition.