Novi BMW S 1000 RR imati ?e svoju svjetsku premijeru na EICMA sajmu 2018. S potpuno novim motorom i ovjesom, snaga motora pove?ana je za 6 kW (8 KS) na 152 kW (207 KS) (u SAD-u: 151 kW (205 KS) i smanjenjem mase od 208 kg na 197 kg (193,5 kg sa M paketom), supersportski motorkota?, koji je prvotno lansiran 2009. godine, sada ulazi u svoju tre?u, potpuno novu, generaciju. Uz poboljšane performanse, druge to?ke fokusa trebale su omogu?iti novom RR da bude barem jednu sekundu brži od svog prethodnika, stvoriti jednostavniji dizajn i osigurati maksimalnu kontrolu i mogu?nost vožnje. Bilo u svakodnevnoj uporabi, na zavojitim planinskim cestama, ili za vožnju stazom s visokim performansama – novi RR ne ostavlja ništa želji. Posebice zato što je BMW Motorrad pomaknuo sustave pomo?i voza?u, kao što su kontrola prianjanja i kota?a, ABS i Hill Start Control, na novu razinu; isto vrijedi i za LED sustav rasvjete i veliki TFT zaslon.
Novorazvijeni motor s BMW ShiftCam tehnologijom za dodatnu poboljšanu snagu u nižoj i srednjoj kategoriji motora te pove?anu vrhunsku snagu.
S novorazvijenim ?etverocilindarskim rednim motorom, sada 4 kg lakšim nego prije, novi RR postiže sasvim novu razinu performansi. U tu svrhu, ne samo da je geometrija usisnih i ispušnih ulaza dodatno optimizirana, motorkota? sada tako?er dolazi s BMW ShiftCam tehnologijom – sasvim novom tehnologijom za BMW motocikle koja varira vrijeme ventila i udare ventila na usisnoj strani. Revidirani usisni prolaz i novi ispušni sustav koji je lakši za 1,3 kg tako?er pridonose pove?anju ukupnih performansi. Mogu?nost vožnje i ubrzanja imaju zna?ajno pove?ani zakretni moment na širokom rasponu brzine motora.
Potpuno novi ovjes s dodatno razvijenom geometrijom ovjesa za još ve?u preciznost vožnje i daljnje poboljšano rukovanje.
Što se ti?e ovjesa, BMW Motorrad programeri nisu ništa ostavili slu?aju. S ciljem postizanja zna?ajnog smanjenja mase, motor u novom RR sada ima više nosivosti nego što je to bio slu?aj. Zahtjev u projektiranju novog glavnog okvira, pored poboljšanja ergonomije, bio je da se sila primijeni izravno na strukturu motora najkra?im mogu?im putevima. Zna?ajno pove?anje vozne dinamike postignuto je u novom RR na temelju kombinacije nove geometrije vožnje, optimizirane raspodjele optere?enja kota?a i znatne optimizacije težine. Nova kinematika Full Floater Pro u stražnjem kota?u tako?er zna?ajno pridonosi vidljivom pove?anju performansi ovjesa. Sve u svemu, voza?i novog RR ?e imati koristi od daljnjeg poboljšanja rukovanja, pove?anog prianjanja i još transparentnije povratne informacije u svim uvjetima vožnje do maksimalne granice. Ukratko: novi RR znatno podiže letvicu po pitanju ovjesa, a istodobno nudi poboljšanu jednostavnost korištenja i kontrolu. Sljede?a generacija elektroni?kog ovjesa DDC dostupna je za novi RR kao opcijska oprema. Posebno razvijen za RR, Dynamic Damping Control (DDC) ne zahtijeva kompromise u smislu postavljanja ovjesa. To se postiže, izme?u ostalog, novim ventilom i tehnologijom upravljanja. Štoviše, dostupan je paket podložnih plo?ica za selektivnu prilagodbu kada je to potrebno za ambicioznu vožnju.
?etiri na?ina vožnje kao standardna opcija i još tri kao dio opcije “Pro modes” za optimalnu prilagodbu.
Za idealnu prilagodbu razli?itim uvjetima korištenja, novi RR opremljen je s ?etiri na?ina rada “Rain”, “Road”, “Dynamic” i “Race” kao standardnom opremom. Za one koji se žele dublje upoznati sa svijetom utrka i motorkota?a, opcija “Pro modes” nudi dodatna tri na?ina vožnje (Race Pro 1-3) koji se mogu slobodno programirati. Oni omogu?uju individualnu prilagodbu najrazli?itijih upravlja?kih funkcija kao što su Dynamic Traction Control DTC, ABS i detekcija kota?a kao i krivulja gasa (podešavanje zakretnog momenta) i ko?nica motora kako bi odgovarali vlastitoj razini vještine i stilu vožnje. Ostale zna?ajke koje dolaze s opcijom “Pro modes” su Launch Control za savršen po?etak utrke i konfigurabilni Pit Lane Limiter za to?no pridržavanje brzina u pit stopu. Brzi prijenos brzina gore i dolje bez spojke omogu?ava HP Shift Assistant Pro, koji dolazi kao standardna zna?ajka.
Novi klaster senzora od 6 osi za besprijekornu razinu kontrole kvalitete. Dynamic Traction Control i DTC Wheelie funkcija. ABS Pro za pove?anu sigurnost pri ko?enju u položaju ulaska i izlaska iz zavoja.
Novi RR opremljen je s ABS Pro i Dynamic Traction Control DTC kao standardnom opremom. Osim kontrole prianjanja, DTC tako?er uklju?uje DTC Wheelie funkciju kao standardnu opremu – dostupan kao opcija uz transport i dodatnu nadoplatu kupca, a sada pojedina?no podesiva po prvi put. Svi upravlja?ki sustavi su ponovno prilago?eni za kvalitetu i svojstva regulacije. Dok dio integriranih BMW Motorrad ABS sustava ve? pruža visoku razinu performansi i sigurnosti pri ko?enju u ravnoj liniji, ABS Pro sada to pomi?e korak dalje kako bi ponudio ve?u sigurnost prilikom ko?enja u položaju ulaska i izlaska iz zavoja.
Višenamjenska digitalna instrument plo?a s 6,5-in?nim TFT zaslonom za izvrsnu ?itljivost i maksimalni raspon informacija.
Instrument plo?a novog RR tako?er je potpuno novorazvijena i sada je dizajnirana još dosljednije za uporabu u supersport utrkama. Osim maksimalnog raspona informacija, BMW Motorrad programeri posvetili su posebnu pozornost osiguravanju da 6,5-in?ni TFT zaslon pruža izvrsnu ?itljivost – ?ak i u teškim svjetlosnim uvjetima. Cilj je bio ponuditi voza?u individualno prilago?ene zaslone za razli?ite namjene. Na zaslonu Pure Ride prikazuju se sve informacije potrebne za redovitu upotrebu na cesti dok su tri osnovna zaslona dizajnirana za uporabu na stazi, s broja?em okretaja koji se prikazuje u analognom obliku (Core 1 i 2) ili kao tabli?ni prikaz (Core 3 ), na primjer.
Još dinami?niji dizajn s optimiziranom ergonomijom i atraktivnim shemama boja.
Novi izgled glavnog okvira – kao Flex Frame – omogu?io je stvaranje mnogo užeg spremnika za gorivo i dijelova presjeka za sjedenje za dodatno poboljšanje potpore i prianjanja koljena. Štoviše, optimizirane kontaktne površine i novodefinirani ergonomski trokut izme?u krajeva upravlja?a, površine sjedala i podnožja za noge ?ine optimalnu ergonomiju. U me?uvremenu, potpuno novorazvijene zna?ajke karoserije osiguravaju da se novi RR odmah prepozna kao novi model. Na taj na?in se podupire dinami?an dizajn koji sadrži shemu boja s dva pojedina?na znaka: Racing Red i Motorsport boje karoserije.
Zna?ajke novog BMW-a S 1000 RR:
• 4 kg lakši, novorazvijeni ?etverocilindarski redni motor s BMW ShiftCam tehnologijom za varijaciju ventila i udara ventila na usisnoj strani.
• Pove?ana maksimalna snaga i zakretni moment: 152 kW (207 KS) (u SAD-u: 151 kW (205 KS)) na 13.500 o/min i 113 Nm na 11.000 o/min.
• Najmanje 100 Nm okretnog momenta od 5.500 do 14.500 o/min.
• Ravnomjerna krivulja zakretnog momenta bez napora: dodatno poboljšana sposobnost vožnje i upravljivost zbog pove?anog zakretnog momenta u nižoj i srednjoj kategoriji motora.
• Novorazvijeni ovjes s fleksibilnim okvirom, pri ?emu motor ima ve?u nosivost.
• Zna?ajno poboljšana ergonomija zbog opcije Flex Frame.
• Rafinirana geometrija ovjesa za daljnje poboljšanje rukovanja, pove?ano prianjanje i kristalno jasnu povratnu informaciju u rasponu pragova.
• Daljnja razvijena elektroni?ka prilagodba amortizacije Dynamic Damping Control DDC s novom generacijom ventila kao dodatnom opremom.
• Novi ovjes na stražnjem kota?u koji je 300 g lakši nego prije s kinematikom Full Floater Pro.
• Smanjenje mase od 11 do 14,5 kg na 197 kg kada je potpuno opremljen (DIN neoptere?ene mase) i 193,5 kg sa M paketom.
• Novi ispušni sustav težine oko 1,3 kg manje, s prednjim prigušiva?em.
• Novi klaster senzora sa 6 osi.
• Daljnji razvijeni DTC Dynamic Traction Control kao standardna oprema.
• DTC Wheelie funkcija kao standardna oprema.
• Podesivi (+/- pomak) DTC Wheelie funkcije kao opcijske opreme.
• Funkcija ko?nice motora, podesiva.
• ABS Pro za pove?anu sigurnost pri ko?enju, tako?er u poziciji ulaska i izlaska iz zavoja, kao standardne opreme.
• Novi režim vožnje “Rain”, “Road”, “Dynamic” i “Race” kao standardne opreme i “Pro Modes” opcija s tri opcijska podesiva na?ina “Race Pro 1-3” za optimalnu individualnu prilagodbu uvjetima.
• Launch Control za savršen po?etak dolazi s opcijom “Pro Modes”.
• Pit Lane Limiter za precizne brzine u pit stopu tako?er uklju?en u opciju “Pro Modes”.
• Shift Assistant Pro za brzo mijenjanje brzina prema gore i dolje bez spojke, standardno.
• Mijenjanje stupnja prijenosa može se jednostavno preokrenuti.
Elektronski tempomat kao opcija uz transport i dodatnu nadoplatu kupca.
• Nova digitalna instrument plo?a s 6,5-in?nim zaslonom nudi izvrsnu ?itljivost i sadrži zaslon Pure Ride kao i tri osnovna zaslona.
• Jedinice LED svjetla.
• Indikatori smjera s novom “Comfort Indicator” funkcijom.
• Potpuno novodizajnirani elementi karoserije za još dinami?nije oblikovanje i optimalnu aerodinamiku.
• Dvije sheme boja za tržišno lansiranje: Racing Red i Motorsport boje karoserije.
• Prošireni raspon posebnih dodataka i opcija uz transport i dodatnu nadoplatu kupca.