Bavarci su okrenuli novi list te predstavili BMW Serije 1 tre?e generacije, koji uvodi pogon na prednje kota?e, ali i iznova definira premium standard u C-segmentu.
Kao što se i o?ekivalo najistaknutiji detalj je masivnija rešetka hladnjaka, popularno zvana bubrezi, po uzoru na aktualne dizajnerske trendova proizvo?a?a automobila iz Bavarske. Ostataka automobila djeluje iznimno prepoznatljivo pa ga se gledaju?i izvana može proglasiti vrlo uspješnom evolucijom. Naravno atraktivnosti automobila na slikama doprinosi ?injenica da je rije? o bogato opremljenoj i sportski nastrojenoj izvedbi M135i xDrive.
Obzirom da prelazak na prednji pogon omogu?ava komforniju unutrašnjost, BMW Serije 1 tre?e generacije nije donio porast svih gabarita, kako je to uobi?ajeno u autoindustriji prilikom predstavljanja nove generacije nekog modela. Duga?ak je 432 centimetara, odnosno oko pola centimetra manje od prethodnika, širina je narasla na 180 cm (+3,5), visina na 143,5 cm (+1,3), dok je me?uosovinski razmak skra?en sa 269 na 267 centimetara.
No, unato? tome što su neki od klju?nih gabarita smanjeni, unutrašnjost u svakom pogledu nudi bolju prostranost pa putnici u oba reda imaju više mjesta za koljena, glavu i ramena, dok je istodobno obujam prtljažnika narastao sa 360 na 380 litara, dok se preklapanjem sjedala može pove?ati sve do 1200 litara.
Pogled na armaturu otkriva uspješnu implementaciju rješenja ve? vi?enih u ve?im modelima bavarskog proizvo?a?a. Ekran Infotainment sustava u osnovnim verzijama ima 8,8-in?ni ekran, dok opremljeniji modeli donose 10,25-in?ni ekran. Što se ti?e korištenih materijala, završe obrade i ergonomije, novi BMW Serije 1 u svakom je pogledu premium.
Paleta motora zasad obuhva?a dva benzinca i tri dizelaša- Iza oznake 118i krije se 3-cilindarski 1.5-litreni turbobenzinac sa 140 KS i 220 Nm, pogon je prednji, a mjenja? 6-stupanjski ru?ni ili 7-stupanjski automatski. Top Gun izvedba BMW M135i donosi 2-litrenog 4-cilindarskog turbobenzinca nabijenog na 302 KS i 450 Nm, koji snagu putem 8-stupanjskog automatskog mjenja?a šalje na sve kota?e pogonom xDrive. Stotku hvata za 4,8 s, dok je najve?a brzina ograni?ena na 250 km/h.
Dizelska ponuda kre?e modelom 116d, koji pod haubom donosi 1.5-litreni 3-cilindarski motor sa 115 KS i 270 Nm, a snagu prenosi ru?nim 6-stupanjskim mjenja?em ili 7-stupanjskim automatskim. Stepenica više je model 118d sa 2-litrenim 4-cilindrašem sa 150 KS i 350 Nm, koji je opremljen 6-stupanjskim ru?nim mjenja?em ili 8-stupanjskim automatskim. Perjanica dizelske ponude je model 120d xDrive sa 2-litrenim 4-cilindrašem sa 190 KS i 400 Nm, koji dolazi isklju?ivo u kombinaciji sa 8-stupanjskim automatskim mjenja?em i pogonom na sve kota?e xDrive.
Premda je još do prije mjesec dana bilo najavljivano kako ?e se predstaviti na salonu automobila u Frankfurtu, u rujnu ove godine, premijera je na kraju održana putem interneta. Planirani po?etak prodaje, kao niti po?etne cijene, još uvijek nisu poznate.