Bavarci su kona?no otkrili sve adute modela BMW X3 M i BMW X4 M koji u baznoj izvedbi razvijaju 480 KS, a u Competition 510 KS.
Pod haubom se nalazi 3-litreni redni 6-cilindraš oznake S58, isti kakav ?e se ugra?ivati i u novi BMW M3 s pogonom 4×4. Twin-turbo benzinac u standardnoj izvedbi raspolaže sa 480 KS i 600 Nm, dok modeli BMW X3 M Competition i BMW X4 M Competition ispaljuju 510 KS i 600 Nm. Dakle, najve?i okretni moment ostaje nepromijenjen.
Snaga se prenosi 8-stupanjskim automatskim mjenja?em s dvostrukom spojkom koji isporu?uje ZF, a ve? se nebrojeno puta dokazao rafalnim šaltanje. Pogon na sve kota?e xDrive podrazumijeva se kod oba modela.
BMW X3 M i BMW X4 M do stotke sprintaju za svega 4,2 sekunde, dok su izvedbe Competition još malo uvjerljivije pa im je za ubrzanje do 100 km/h potrebna 4,1 sekunda. Svi su elektronski ograni?eni na najve?u brzinu od 250 km/h, ali uz doplatni paket opreme M Driver Package ‘špica’ se penje na 284 km/h.
Aktivan M Diferencijal sa zatvara?em, adaptivan M ovjes i upravlja?ki sustav M Servotronic steering system s varijabilnim omjerom, zaslužni su za vrhunsku stabilnost i oštro upravljanje, bez obzira na povišeno težište.
Ko?nice su tako?er na visini zadatka zahvaljuju?i prednjim diskovima promjera 395 i stražnjim promjera 370 milimetara. Naplaci su 20 ili 21-colni, ovisno o paketu opreme.
Proizvodnja modela BMW X3 M i BMW X4 M kre?e prvim danima travnja, a isporuke krajem svibnja. Cijene zasad nisu poznate.