Pariške vlasti ?e 2030 zabraniti automobile s motorima na unutarnje izgaranje, no glavne zvijezde jesenskog salona ispod karoserije ?e imati i benzinske i dizelske agregate. Debitirat ?e BMW Z4 idu?e generacije, Audijev elektri?ni SUV, ali i tri ‘Francuza’. Jedan od njih je i Renault Clio pete generacije.
Temelji se na aktualnoj CMF-B platformi kako bi troškovi proizvodnje bili što manji, no naglasak je ionako stavljen na komfor i u?inkovitost, odnosno manju potrošnju. Ispod poklopca motora ugra?ivat ?e se i novi 1.3 turbobenzinac, a kupcima ?e vjerojatno biti dostupan i blagi 48-voltni hibridni pogonski sklop.
Peugeot 208 druge generacije prije?i ?e na CMP arhitekturu, a to zna?i da ?e izgubiti na masi te da ?e biti štedljiviji. Dimenzijama bi trebao biti nešto ve?i od aktualnog modela, pa treba o?ekivati nešto više prostora u unutrašnjosti. Posljednji novi ‘Francuz’ u Parizu je Citroën C5 tre?e generacije. Ne?e to biti tradicionalni automobil D segmenta jer ?e se dijelom naslanjati na Cactus crossover. Ideja je da pravi nasljednik limuzine na tržište do?e 2020.