Citroën je vode?i igra? na tržištu lakih gospodarskih vozila. Teško je zaboraviti intrigantne oblike karoserije koje su obilježile automobilsku povijest kao što su 2 CV furgon, Tip H, C15 ili Berlingo. Uspjeh koji donosi gama furgona sa snažnim karakterom, Berlingo Furgon, Jumpy i Jumper, koji se isti?u po svojoj prakti?nosti I udobnosti. Modeli inspirirani uporabom kupaca koji nude razne konfiguracije kako bi udovoljili potrebama razli?itih poslovnih korisnika.
Marka lansira u 2020. veliku ofenzivu elektrifikacije svoje game lakih gospodarskih vozila koja ?e biti 100% elektrificirana 2021. Ona uklju?uje ë-Jumpy otkriven danas, 100% elektri?nu izvedbu Jumpera u drugoj polovini 2020. i 100% elektri?nu izvedbu Berlingo Furgon tijekom 2021.
JUMPY: BENCHMARK U KOMPAKTNIM FURGONIMA
Citroën Jumpy, lansiran 2016. I s gotovo 145,000 prodanih primjeraka, nedavno je obnovila svoju gamu kako bi pobliže udovoljili potrebama poslovnih korisnika.
Ë-JUMPY, 100% ELEKRI?NI FURGON
DOSEG – BATERIJE
Napravljen na modularnoj platformi EMP2 Grupe PSA, ova elektri?na izvedba modela Jumpy je u ponudi s dvije snage baterije, daju?i poduzetnicima mogu?nost odabira ovisno o njihovim potrebama I aktivnostima u pogledu korištenja i budžeta
• 230 km doseg po WLTP testnom ciklusu (dostupan u izvedbi XS, M, XL body styles) opremljen baterijom od 50 kWh -napravljena od 18 modula.
• 330 km doseg po WLTP testnom ciklusu (dostupan na izvedbi M i XL) opremljen baterijom od 75 kWh – napravljena od 27 modula.
BEST IN CLASS – S kukom za vu?u prikolica do 1 tone na svim izvedbama.
Njegova korisna zapremnina, identi?na termi?kim izvedbama, od 4.6 m3 (XS bez Moduworka) i 6.6 m3 (XL s Moduworkom) je me?u vode?im razinama na tržištu.
Njegova korisna širina izme?u lukova kota?a od 1.25 m omogu?ava utovar euro paleta.
VOŽNJA
Elektri?ni motor pokre?e sukladno odabranom modu vožnje. Za vrijeme ko?enja akumulira energiju.
• Njegova snaga je 100 kW (136 KS) / 260 N.m.
• Maksimalna brzina 130 km/h u sva 3 na?ina rada (Eco, Normal, Power),
• 3 na?ina rada: Normal, Eco i Power.
Garancija na baterije je 8 godina ili 160 000 km.
PUNJENJE
Dostupna su tri na?ina punjenja. Priklju?ak za punjenje se nalazi na prednjem blatobranu e-Jumpy-a, a punjenje se odvija u na?inu rada Park. Punjenje je dostupno na :
• Ku?nom punja?u koji zahtjeva mod 2 kabel (za punjenje kod ku?e ili na poslu)
– Kompatibilan sa standardnom 8A uti?nicom,
– Kompatibilan sa poja?anom uti?nicom od16A, koja smanjuje vrijeme punjenja.
• Javnoj punionici koja zahtjeva mod 3 kabel
– Kabel 32 A,
– Wallbox od 3.7 do 22 kW,
– Punjenje od 0 do 100% u manje od 8 h (Wallbox od 7,4KW).
• Super brzim punionicama (kabel se nalazi u sklopu punionice)
– Do 100 kW,
– Baterija snage 50 kWh postiže kapacitet od 80% u 30 minuta punjenja dok baterija od 75 kWh za 45 minuta.
Inkarnacija Citroën Advanced Comfort® programa i namijenjen širokom krugu poduzetnika (obrtnici, gra?evinski obrti, isporuke, tvrtke i usluge), ë-Jumpy donosi svojim kupcima osobnu udobnost, udobnost u vožnji i udobnost na poslu. To je inkarnacija komercijalnog vozila u ë-comfort modu kroz njegove dodatne prednosti.
UDOBNOST U VOZILU
– Nula emisije emissions, nula buke, nula stresa: sloboda od vibracije i buke, osje?aj fluidnosti
– Vožnja u elektri?nom modu s okretnim momentum koji je odmah dostupan I nema promjena brzine što daje osje?aj fluidnosti pokretima
– Bezbrižnost u radu: sloboda pristupa zonama ograni?enim zbog emisija CO2 emissions limits, dopušta poduzetnicima prilazak što bliže svojim kupcima.
Upravljanje grijanjem/hla?enjem unutar kabine na daljinu zna?i da se grijanje/hla?enje može kontrolirati prije ulaska u vozilo.
Bez kompromisa u pogledu pretinaca pametno raspore?enih unutar kabine, kako bi sve bilo na svom mjestu I kako bi korisnici bili bezbrižni. ë-Jumpy ima gotovo 100 litara pretinaca…
Ovjes :
– Da bi se osigurala maksimalna udobnost, ë-Jumpy je opremljen oprugama promjenjive krutosti i amortizerima ?ija varijabilna tvrdo?a ovisi o optere?enju vozila. (AMVAC), pasivni sustav koji varira prigušenje, ovisno o visini vozila.
– Ovjes osigurava ë-Jumpy-u precizno upravljanje, zadržavaju?i vrlo dobro prigušenje. Odlikuje se poja?anim Pseudo McPherson ovjesom na prednjoj osovini, sa šipkom protiv prevrtanja, i stražnjom osovinom sa neposrednim vilicama, koja može nositi korisni teret do 1,275 kg.
– BEST IN CLASS u segmentu – Moduwork na svim izvedbama za osje?aj kao u uredu
Sustavom Moduwork: zahvaljuju?i posebnoj pregradi i modularnom bo?nom suvoza?evom sjedalu u preklopljenom položaju, osloba?a ravnu podnicu. Zajedno s mrežom protiv proklizavanja postavljenom na strani voza?eva sjedala, Moduwork omogu?uje produljivanje tovarnog prostora za 1,16 m. Tako?er omogu?uje da se kabina Citroën Jumpy-a preradi u pravi ured na kota?ima zahvaljuju?i sniženom središnjem naslonu za ruke koji je opremljen rotiraju?im stoli?em s elasti?nom i prianjaju?om trakom protiv klizanja predmeta (prijenosno ra?unalo, tablet itd.).
SUSTAVI ZA POMO? U VOŽNJI
ë-Jumpy poslovnim korisnicima nudi 15 korisnih sustava za pomo? u vožnji za bezbrižnu vožnju:
JEDINSTVENO u segmentu – klizna bo?na vrata s automatskim otvaranjem. Automatska funkcija omogu?uje otvaranje i zatvaranje bo?nih vrata bez kontakta. Jednostavnim potezom noge ispod ugla stražnjeg odbojnika vozilo se otklju?ava i klizna vrata pred kojima se nalazite otvaraju se automatski. Istim se pokretom pri udaljavanju od vozila vrata zatvaraju i zaklju?avaju. Tom se funkcijom tako?er pojednostavnjuje utovar i istovar kada imate pune ruke;
– JEDINSTVENO u segmentu – otklju?avanje i pokretanje vozila bez klju?a,
– Active Safety Brake, Sustav za automatsko ko?enje u slu?aju opasnosti, omogu?uje smanjenje tjelesnih ozljeda putnika time što ko?i umjesto voza?a zahvaljuju?i višenamjenskoj kameri smještenoj u gornjem dijelu vjetrobranskog stakla, i to u sljede?im slu?ajevima:
o pri brzini od 0 do 30 km/h: sprje?ava sudar sa stati?nim ili pokretnim preprekama ili s pješacima,
o pri brzini višoj od 30 km/h: smanjuje brzinu prije sudara;
JEDINSTVENO u segmentu – Head-up zaslon u boji omogu?uje voza?u da neprekidno gleda cestu i da u vidnom polju na prozirnoj plo?i ima sve bitne informacije za vožnju (trenuta?nu i preporu?enu brzinu, postavljenu brzinu na regulatoru/limitatoru brzine, postavke navigacijskog sustava i upozorenje na opasnost od sudara). To je novost me?u vozilima u tom segmentu;
– Hill start assist, Pomo? pri kretanju na kosini,
– Sustav upozorenja na nepažnju voza?a kamerom,
– sustav za upozorenje na nenamjeran izlazak iz voznog traka (AFIL), koji upozorava voza?a kada automobil prije?e crtu, a da pokaziva? smjera nije uklju?en. Sustav prepoznaje nenamjeran prelazak preko ozna?ene crte na tlu (pune ili isprekidane) i upozorava voza?a zvukom i vizualnim znakom na instrumentnoj plo?i;
– Upozorenje na opasnost od sudara,
– Kamera za vožnju unatrag/Top Rear Vision,
– Coffee Break Alert,
– Automatska prebacivanje dugih i kratkih svjetala,
– Grip Control,
– prepoznavanje znakova ograni?enja brzine i preporuka brzine. Taj je sustav prava novost, radi pomo?u kamere smještene u gornjem dijelu vjetrobranskog stakla i upotpunjuje podatke opcionalnog navigacijskog sustava. Tako voza? u svakom trenutku raspolaže informacijama o trenuta?nim ograni?enjima u prometu. Kada kamera prepozna prometni znak s ograni?enjem brzine, voza? može pritiskom tipke prihvatiti preporu?enu brzinu i postaviti je kao brzinu regulatora ili limitatora;
– prilagodljivi regulator brzine vozila, koji omogu?uje voza?u da dopusti vozilu da se prilagodi brzini vozila koje se nalazi ispred njega. Taj automatski sustav regulacije može smanjiti brzinu za do 20 km/h tako da utje?e samo na papu?icu gasa, bez pritiskanja ko?nice. Taj je sustav posebno prilago?en umjereno gustom prometu, primjerice na autocesti;
– ultrazvu?ni sustav za nadzor mrtvog kuta, koji naran?astom diodnom lampicom ugra?enom u kut retrovizora obavještava voza?a o prisutnosti vozila u mrtvom kutu.;