Uvijek kad ekipa iz Maranella predstavi novi model taj je dan poput praznika u automobilskoj industriji.
Isto se dogodilo i prilikom premijere Ferrarija 296 GTB, koji ne poseban iz nekoliko razloga. Prvi je taj što se u svrstava na mjesto najmanjeg modela u ponudi, drugi što za pogon koristi motor sa šest cilindara, a tre?i što je koncepcijski hibrid. No, krenimo redom…
Iza oznake 296 zapravo se krije pojašnjenje pogonskog sklopa. Naime, motor je 2.9-litreni V6. Zahvaljuju?i prednabijanju izvedenom pomo?u dva turbopunja?a V6 motor pod kutom od 120 stupnjeva samostalno ispaljuje 654 KS. Izme?u motora i 8-stupanjskog automatskog mjenja?a nalazi se elektromotor snage 122 kW, kojeg namiruje baterija kapaciteta 7,45 kWh, koja je sasvim dovoljna za doseg samo na struju od 25 kilometara.
Ukupna kombinirana snaga hibridnog pogonskog sklopa iznosi ?ak 819 KS i 740 Nm. Dakle, premda je najmanji u ponudi i premda nakon godina vladavine motora V8 i V12 ozna?ava povratak motora V6, zapravo je rije? o jednom od najsnažnijih Ferrarija u povijesti Propetog konji?a.
Dakle, Ferrari 296 GTB je pakleno brz. Do stotke se katapultira za svega 2,9 sekundi, do 200 km/h mu je potrebno 7,3 (što je ?ak 0,3 s brže od modela F8 Tributo), a najve?a brzina iznosi 330 km/h.