U prvim najavama uprava je tvrdila kako ?e novi Ford Focus ST do stotke stizati za manje od šest sekundi, a sad je objavljeno da ubrzanje traje svega 5,7 s.
Time je definitivno potvr?eno kako ?e se novi Ford Focus ST na tržištu nametnuti kao jedan od najoštrijih predstavnika sportaša C-segmenta. Pod haubom donosi 2.3-litrenog turbobenzinca s ?etiri cilindra koji razvija 280 KS i 420 Nm. Pogon je prednji, a mjenja? ru?ni 6-stupanjski ili 7-stupanjski automatski s dvostrukom spojkom. Stabilnosti doprinosi elektronski upravljan zatvara? diferencijala i ovjes snižen za 10 milimetara. Prednji amortizeri tvr?i su 20 posto u usporedbi sa slabijim izvedbama, a stražnji 13 posto.
Ljubiteljima dizelaša novi Ford Focus ST ?etvrte generacije nudi se u kombinaciji s 2-litrenim EcoBlue motorom sa 190 KS.
Prodaja po?inje prvim danima ljeta, a cijene zasad nisu poznate. Ve? na salonu automobila u Ženevi u ožujku 2020. godine premijeru ?e imati Ford Focus RS ?etvrte generacije nabijen na okruglo 400 KS. Pogonom na sve kota?e direktima ?e napasti Audi RS3, a pucati iznad glava svih ostalih sportaša C-segmenta.