Osvježeni Hyundai Tucson stigao je u Hrvatsku, predstavljen je u ?udnoj šumi Bolesne Bra?e, a doma?im se kupcima nudi uz po?etnu cijenu od 171.960 kuna.
Navedena cijena odnosi se na benzinsku izvedbu sa 132 KS, a ljubiteljima dizelaša nudi se motor 1.6 CRDi u varijantama sa 115 KS (188.990 kn) i 136 KS (216.990 kn).
Benzinski Hyundai Tucson i slabiji dizelaš dolaze u kombinaciji s prednjim pogonom i 6-stupanjskim ru?nim mjenja?em, dok se snažniji dizelaš nudi i uz pogon na sve kota?e te 7-stupanjski automatski mjenja?.
Premda se i nakon pune tri tržišne godine, od kad je naslijedio model ix35, odli?no prodaje, korejski je proizvo?a? odlu?io kako je vrijeme za zatezanje bora. Facelift se ve? na prvi pogled može proglasiti iznimno uspješnim, jer je Hyundai Tucson u svakom pogledu postao još poželjniji. Prili?no se ugledao na Santa Fe, ali to mu nije nedostatak.
Ve? na premijeri na salonu automobila u New Yorku dokazao je kako ?e ostati tržišnim hitom. Zadržao je prepoznatljivost, a vanjske izmjene, s oštrijim dizajnerskim izri?ajem, donose ve?u atraktivnost. Iznutra je najve?a izmjena ekran Infotainment sustava, koji sada više nije integriran u armaturu, nego je izdvojen i postavljen na vrh pa je preglednost dosta bolja.
Kvalitetniji materijali, bolja zvu?na izolacija i bogatija standardna oprema, dodatni su aduti. Glavna promjena ispod lima je nova generacija dizelskog motora imena SmartSteam. Stari 1.7-litreni motor ustupio je mjesto novom 1.6-litrenom koji je odlikuje ugla?enijim i štedljivijim radom. Uostalom, taj se motor ve? dokazao u novom i30 i Koni, tako da je sigurno kako ?e se dobro sna?i i u Tucsonu.
Detaljniji izvještaj slijedi nakon prvog testa…