Obilježja novog vizualnog identiteta marke Dacia dosad smo mogli vidjeti u zaglavljima tiskanih medija i izjava (od sredine 2021.) te u Dacijinim prodajnim salonima (od po?etka 2022.), a sada je vrijeme da zažive i na samim vozilima! Osim što ozna?ava zaokret u dizajnu, novi vizualni identitet utjelovljuje obveze marke za budu?nost, ali i vrijednosti koje Daciju ?ine tako uspješnom. Snažno obilježje novog identiteta marke, amblem Dacia Link, krasit ?e središnji dio prednje rešetke u osvježenom bijelom izdanju.
Minimalisti?ka slova „D” i „C”, isprepletena poput karika lanca, tvore potpuno novi amblem koji odražava robusnu jednostavnost novog dizajna. Izbliza ili izdaleka, Dacia Link ve? je prepoznatljivo vizualno obilježje marke. Amblem je zastupljen i na središnjem dijelu pokrova svih kota?a.
Druga vidljiva promjena odnosi se na izgled logotipa na stražnjem kraju te upravlja?u. Namjerno pojednostavljen, minimalisti?ki izgled slova upotrijebljen je kako bi se olakšalo njihovo raspoznavanje.
Me?u ostalim poboljšanjima izdvaja se i siva boja Megalith na krovnim nosa?ima, prednjoj i stražnjoj zaštiti podvozja te vanjskim retrovizorima modela Sandero Stepway i Duster.
Po?etak narudžbi najavljen je za 16. lipnja, a prve isporuke o?ekuju se u zadnjem tromjese?ju godine.