Ve? peti model u kompaktnoj klasi, novi Mercedes-AMG CLA 35 4MATIC Shooting Brake (kombinirana potrošnja goriva 7,5-7,4 l/100 km; kombinirane CO2 emisije 171-168 g/km) najnovija je to?ka ulaska u svijet marke Mercedes-AMG.
Ovaj model s pet vrata kombinira snažne proporcije sportskog coupé modela s ve?om funkcionalnoš?u zahvaljuju?i produženom krovu, velikim stražnjim vratima prtljažnika, širokom otvoru prtljažnika i promjenjivom unutrašnjoš?u.
Agilni 2.0-litreni ?etiri-cilindri?ni motor visokog momenta razvija snagu od 225 kW (306 KS) koja se promjenjivo raspodjeljuje izme?u prednje i stražnje osovine preko 7-stupanjskog mjenja?a s dvostrukom spojkom i AMG Performance 4MATIC pogona na sve kota?e.
Sportske performanse (ubrzanje od 0-100 km/h za 4,9 sekundi) kombiniraju se s ve?im prostorom za prtljagu ili sportsku opremu i opremu za uživanje na otvorenom.
“Novi CLA 35 Shooting Brake, sa svojim izražajnim dizajnom, agilnom dinamikom vožnje i fleksibilnim prtljažnikom, predstavlja atraktivnu alternativu za mlade kupce koji vode aktivan život s raznim zabavnim aktivnostima.
S izvedbom Shooting Brake ovim individualistima nudimo pristup uzbudljivom svijetu AMG Driving Performance koji je krojen prema njihovim specifi?nim zahtjevima”, kaže Tobias Moers, predsjednik Upravnog odbora tvrtke Mercedes-AMG GmbH.
S genima sportskog automobila: vanjski dizajn
Dizajn s produženim poklopcem motora, sa svojim bubrezima, široko izvedenim lukovima kota?a, tankom bo?nom linijom, kompaktnom kabinom i stražnjim krajem naglašene širine, jasno isti?e gene sportskog automobila.
AMG-specifi?na prednja maska hladnjaka s dvostrukim pre?kama i AMG Line prednji donji spojler s krilcima oko rešetki usisnika zraka kao i prednji razdjelnik i umetci u pre?kama na vanjskim rešetkama usisnika zraka u srebrnoj krom boji karakteristi?ni su elementi modela ”35” i time spadaju u prepoznatljive zna?ajke izvedbe Shooting Brake.
Gledaju?i vozilo sa strane, u o?i upadaju aerodinami?no optimizirani 18-in?ni aluminijski naplatci s 5 dvostrukih krakova (opcijski su dostupni 19-in?ni) i dinami?no oblikovani bo?ni pragovi. Linija prozora bez okvira jednaka je liniji samog Coupéa sve do B nosa?a. Iza njih, linija prozora se kre?e zna?ajno više, što olakšava ulazak stražnjih putnika i doprinosi velikom kapacitetu prtljažnika.
Odostraga dominira stražnji donji spojler s umetkom difuzora i ?etiri okomita krilca, AMG aerodinami?ni rub krovnog spojlera u boji vozila i dva okrugla završetka ispušnih cijevi s lijeve i desne strane. Dvodijelna uska stražnja svjetla i registarska plo?ica u sklopu branika ?ine stražnji kraj posebno širok.
Opcije prilago?avanja: dizajnerski paketi i velika ponuda kota?a
Ulazak u svijet marke Mercedes-AMG tako?er zna?i veliku ponudu individualne opreme na zahtjev, s kojom svaki klijent može osobno prilagoditi svoj Shooting Brake. Vanjske opcije uklju?uju
• AMG Night paket s dizajnerskim detaljima u crnoj boji kao što su prednji razdjelnik ili umetci bo?nih pragova te crni-kromirani završeci ispušnih cijevi
• AMG Aerodynamics paket za optimizirano uravnoteženu aerodinamiku, uklju?uju?i modificirani prednji razdjelnik i krilca u vanjskim rešetkama usisnika zraka kao i rub krovnog spojlera u crnoj boji visokog sjaja. Ove mjere pove?avaju negativni potisak i time stabilnost vožnje prilikom sportske vožnje
• 48,3-cm (19-in?ni) AMG aluminijski kota?i s 5 dvostrukih krakova, u crnoj boji visokog sjaja i sjajne završne obrade
• 48,3-cm (19-in?ni) AMG višekra?ni aluminijski kota?i u crnoj boji visokog sjaja i sjajne završne obrade
• 48,3-cm (19-in?ni) AMG višekra?ni aluminijski kota?i, u mat crnoj boji i rubom naplatka sa sjajnom završnom obradom.
Sportska unutrašnjost s karakteristi?nim zna?ajkama opreme
Vrata bez okvira omogu?uju pristup u unutrašnjost s tehnološki naprednim ambijentom, u kojem kvaliteta susre?e potpuno digitalne zaslone. Karakteristi?na zna?ajka modela ”35” uklju?uje sportska sjedala s presvlakama od ARTICO umjetne kože i DINAMICA crnih mikro vlakana sa crvenim dvostrukim gornjim šavovima, nadopunjeno sa središnjim ukrasnim elementom prednje plo?e u obliku crne DINAMICA presvlake sa crvenom ukrasnom trakom.
Kao alternativa, dostupne su presvlake od ARTICO umjetne kože u neva sivoj/crnoj boji sa središnjim sivim dvostrukim šavovima i svijetlim uzdužnim zrnatim aluminijskim ukrasnim elementom.
AMG-specifi?na središnja konzola u crnoj boji visokog sjaja sa standardnom dodirnom površinom ima dodatne tipke koje kontroliraju 3-stupanjski ESP®, ru?ni režim rada mjenja?a i opcijski AMG RIDE CONTROL ovjes prilagodljive tvrdo?e. U kombinaciji s opcijskim kožnim paketom, uklju?uje srebrni kromirani obrub konzole.
Karakteristi?ni AMG ambijent tako?er je istaknut sa sportskim papu?icama od brušenog nehr?aju?eg ?elika s gumenim ?epovima, podnim prostirkama u crnoj boji s AMG natpisom i umetkom od imitacije nubuck kože, stropnom oblogom od crne tkanine i prednjim AMG pragovima vrata od brušenog nehr?aju?eg ?elika s natpisom ”AMG”.
MBUX informacijsko-zabavni sustav s AMG specifi?nim prikazima
Kombinacija sportskog dizajna i sofisticiranih detalja tako?er se može prona?i u MBUX informacijsko-zabavnom sustavu s njegovim inovativnim konceptom uporabe i prikaza. MBUX stvara još ve?u povezanost izme?u vozila, voza?a i putnika. Emocionalno privla?ne prezentacije isti?u jasnu kontrolnu strukturu i uklju?uju sjajnu 3D grafiku maksimalne razlu?ivosti.
Vizualno, dva zaslona ispod jednog stakla spajaju se u široki kokpit i kao središnji element isti?u vodoravnu orijentaciju unutrašnjeg dizajna.
Klijenti mogu birati izme?u tri AMG stila prikaza plo?e s instrumentima, “Classic”, “Sport” i “Supersport”. “Supersport” prikaz posebno je privla?an sa središnjim broja?em okretaja i dodatnim informacijama koje se prikazuju u obliku stupi?a lijevo i desno od broja?a okretaja: s trodimenzionalnom perspektivom, posežu daleko u pozadinu umjetnog horizonta. Uz pomo? AMG izbornika voza? može pozvati razne specijalne prikaze:
• Prikaz prijenosnog stupnja – sa žutim simbolom ”M” u ru?nom režimu rada
• Izbornik zagrijavanja – temperatura motora i ulja mjenja?a
• Izbornik postavki AMG DYNAMIC SELECT postavke
• G-mjera? – prikaz uzdužnih i popre?nih sila ubrzanja
• Race-Timer – štoperica, vremena krugova i sektora
• Podaci motora – snaga i moment, temperatura motora i ulja mjenja?a
Na dodir osjetljivi multimedijski zaslon tako?er isti?e dinami?ni karakter s individualnim AMG prikazima kao što su vizualizacija programa vožnje, AMG TRACK PACE i podaci telemetrije.
Uporaba bez dodira: unutrašnji asistent
Uz novog, opcijskog MBUX unutrašnjeg asistenta, odabranim funkcijama informacija i zabave može se upravljati bez dodira, kao i paljenjem i gašenjem svjetala za ?itanje. Ovaj asistent razlikuje interakciju voza?a i suvoza?a te prepoznaje odre?ene položaje i pokrete ruku.
Podru?je interakcije MBUX unutrašnjeg asistenta ispred je medijskog zaslona do središnje konzole, uklju?uju?i dodirnu površinu izme?u voza?a i suvoza?a.
MBUX unutrašnji asistent prepoznaje pokrete prema raznim upravlja?kim elementima informacijsko-zabavnog sustava. Sjedalo korisnika na medijskom zaslonu pove?a se kada pomakne svoju ruku prema dodirnom zaslonu. Najprikladniji upravlja?ki elementi automatski se odabiru unaprijed. U izborniku radija i medija MBUX unutrašnji asistent smanjuje broj koraka namještanja.
U izborniku navigacije sustav zumira navigaciju ?im se ruka pomakne kako bi dodirnula zaslon ili dodirnu površinu, tako da se simbol odabire direktno. Prilikom prikaza slike kamere, ?im se ruka pomakne prema dodirnom zaslonu, MBUX unutrašnji asistent omogu?uje direktni odabir ?etiri upravlja?ka simbola 360-stupanjske kamere. To zna?i da se mogu direktno odabrati prednji, stražnji, desni ili lijevi prikazi kamere.
Nije potrebno napominjati da je tu i munjeviti glasom upravljani sustav s rije?ima ”Hej Mercedes”. Zahvaljuju?i umjetnoj inteligenciji, MBUX prepoznaje i razumije skoro sve re?enice iz polja informacija i zabave te upravljanja vozilom, ?ak i ako se izgovaraju indirektno.
Nova generacija upravlja?a s opcijskim tipkama
Savršena poveznica izme?u voza?a i vozila postignuta je zahvaljuju?i multifunkcijskom sportskom upravlja?u presvu?enom nappa kožom s podrezanim dnom i perforiranim podru?jem hvatanja, kao i crvenim gornjim šavovima. Pocin?ane poluge mjenja?a omogu?uju još sportskiji stil vožnje s ru?nim prebacivanjem stupnjeva.
Sustav aktivne kontrole udaljenosti DISTRONIC i TEMPOMAT sustav kontrole brzine mogu se namještati pomo?u lijevih tipki. Desne tipke koriste se za aktiviranje glasovnih kontrola i telefona te za reguliranje glasno?e audio sustava, odabir glazbe i druge funkcije informacijsko-zabavnog sustava.
Opcijski je dostupan AMG Performance upravlja? presvu?en nappa kožom ili kombinacijom nappa kože i DINAMICA mikro vlakana ili samo DINAMICA mikro vlaknima. Dostupan je s inovativnim AMG tipkama na upravlja?u (standardno s DINAMICA mikro vlaknima).
Sastoje se od okruglog kontrolera s integriranim zaslonom ispod desne pre?ke upravlja?a te dvije okomito pozicionirane tipke u boji s prekida?ima ispod lijeve pre?ke upravlja?a. Pomo?u ovog kontrolera mogu se direktno aktivirati AMG programi vožnje. Uz dvije slobodno konfigurirane tipke s prikazom i dodatne prekida?e, dodatne dvije AMG funkcije mogu se lako i direktno kontrolirati na upravlja?u.
Individualna opcijska oprema za unutrašnjost
Uz razne opcije unutrašnjosti, model CLA 35 4MATIC Shooting Brake može se prilagoditi individualnom zahtjevima klijenta. Uklju?uju sljede?e
• Kožni paket i AMG kožni paket s presvlakama u dvije boje, na primjer, klasi?na crvena / crna te prednja plo?a presvu?ena ARTICO umjetnom kožom
• AMG Performance upravlja? presvu?en nappa kožom
• AMG Performance upravlja? presvu?en nappa kožom / DINAMICA mikro vlaknima
• AMG Performance upravlja? presvu?en DINAMICA mikro vlaknima, uklju?uju?i AMG tipke na upravlja?u
• Pragovi vrata od brušenog nehr?aju?eg ?elika s natpisom ”AMG”, osvjetljeni
• Paket AMG Performance sjedala
• Napredni paket AMG Performance sjedala
• High-End paket AMG Performance sjedala
Oja?ana karoserija u bijelom s ve?om torzijskog krutoš?u
Specifi?ne mjere za oja?anje prednjeg dijela školjke ?ine osnovu za precizno vo?enje u zavojima i stabilnost kuta kota?a komponenata ovjesa, ?ak i pri višim brzinama.
Aluminijska lagana konstrukcijska plo?a, u?vrš?ena ispod motora – ”shearing plate” – pove?ava torzijsku krutost prednjeg dijela vozila. Dva dodatna elementa za u?vrš?enje u prednjem dijelu podvozja tako?er smanjuju uvijanje i pove?avaju krutost. Zahvaljuju?i tome, cijeli sustav šasije odgovara s maksimalnom preciznoš?u ?ak i na granici stabilnosti te voza?u pruža jasno definirane povratne informacije.
Novi ?etiri-cilindri?ni turbo motor sa snagom od 225 kW (306 KS)
Ovaj 2.0-litreni motor temelji se na M 260 ?etiri-cilindri?nom motoru iz nove A klase. Specifi?ni AMG elementi uklju?uju turbo punja? na ispušne plinove, hladnjak zraka na bazi vode te neovisni usis zraka (linija ?istog zraka). Ovaj sportski pogonski sustav može se pohvaliti trenutnim odzivom na pritisak papu?ice gasa, visokim okretnim momentom (maksimalni okretni moment od 400 Nm pri 3000 o/min), vrhunskim agilnim odzivom i emocionalno privla?nim zvukom motora.
Blok motora, napravljen od laganog lijevanog aluminija visoke ?vrsto?e, smanjuje masu vozila, što je bitno za dinamiku vožnje.
Turbo punja? na ispušne plinove, kombinira optimalni odziv pri niskim okretajima i snažno pove?anje snage pri višim okretajima motora. Ku?ište ovog turbo punja?a s dva vijka podijeljeno je u dva paralelna kanala. Zajedno s dva odvojena ispušna odvoda u ispušnom sklopu, to omogu?uje odvojeno usmjeravanje ispušnih plinova na kota? turbine.
To rezultira dodatnim prednostima tehnologije s dva vijka, odnosno minimizacijom me?usobno suprotnih efekata pojedinih cilindara na ciklus ispuha. Smanjen je povratni tlak ispušnih plinova, a razmjena plinova i u?inkovitost motora su pove?ani.
Razne mjere na motoru pove?avaju u?inkovitost
Visoki tehnološki standardi ovog novog ?etiri-cilindri?nog motora tako?er su istaknuti raznim mjerama za pove?anje u?inkovitosti. To uklju?uje CAMTRONIC promjenjivu kontrolu ventila, vrlo precizne piezo ubrizgava?e i paljenje s višestrukim aktiviranjem svje?ica.
Tijekom proizvodnje, patentirano CONICSHAPE® presvla?enje cilindara smanjuje unutrašnje trenje motora i tako?er pove?ava u?inkovitost. Standardno se ugra?uje filtar benzinskih ?estica te motor zadovoljava normu emisije Euro 6d-Temp.
Agilni prijenosni odnosi: AMG SPEEDSHIFT DCT 7G mjenja? s dvostrukom spojkom
AMG SPEEDSHIFT DCT 7G mjenja? s dvostrukom spojkom na jednaki na?in doprinosi agilnom i dinami?nom karakteru. Prijenosni stupnjevi su tako konfigurirani da voza? može iskusiti vrlo spontana ubrzanja u svim podru?jima broja okretana motora, u kombinaciji s brzim prebacivanjem i optimalnom povezanoš?u prilikom prebacivanja u više stupnjeve.
Svatko tko želi sam prebacivati stupnjeve može odabrati ru?ni na?in rada u svakom programu vožnje. Uz pomo? kratkog M režima to se munjevito provodi jednostavnom uporabom poluga mjenja?a iza upravlja?a.
Standardna RACE-START funkcija omogu?uje maksimalno ubrzanje iz mirovanja, što jam?i upe?atljivo iskustvo. To se tako?er odnosi na zvuk motora s djelomi?nim prekidanjem paljenja prilikom prebacivanja u više stupnjeve i automatsku funkciju dvostrukog aktiviranja spojke prilikom prebacivanja u niže stupnjeve.
AMG Performance 4MATIC promjenjivi pogon na sve kota?e
Dinamika, agilnost i performanse tri su atributa koji karakteriziraju standardni pogon na sve kota?e. Promjenjivi AMG Performance 4MATIC kombinira najbolje mogu?e držanje podloge s puno zabave u vožnji. Raspodjela okretnog momenta beskona?no je promjenjiva kako bi odgovarala zahtjevima dinami?nog upravljanja. Raspon se kre?e od samo prednjeg pogona do 50:50 raspodjele izme?u prednje i stražnje osovine.
Višeslojna spojka koja je integrirana u sklop stražnje osovine odgovorna je za promjenjivu raspodjelu momenta izme?u prednje i stražnje osovine. Kontrolira se elektromehani?kim sustavom. Faktori koji utje?u na raspodjelu momenta nisu samo brzina vožnje, popre?na i uzdužna ubrzanja i kut upravlja?a nego i razlika izme?u brzine rotacije pojedinih kota?a, odabrani stupanj prijenosa i položaj papu?ice gasa.
Glavne prednosti elektromehani?ke kontrole u odnosu na elektrohidrauli?ku odnose se na više profinjenu dinamiku vožnje – primarno zbog zna?ajno bržeg odziva i o brzini neovisnom aktiviranju diskova cijelom rasponu namještanja.
Karakteristika kontrole pogona na sve kota?e ovisi o odabranom režimu rada ESP® sustava: dokle god je ESP® aktiviran, 4MATIC sustav ostaje u “Comfort” režimu. ?im voza? pritisne tipku “ESP® SPORT Handling” ili “ESP® OFF”, 4MATIC sustav prebacuje se u “Sport” režim – za još agilnije upravljanje i još više granice stabilnosti.
Ova 3-stupanjski ESP® ima individualne strategije kontrole u SPORT HANDLING režimu kako bi se omogu?ili viši kutovi driftanja za sportski stil vožnje prije nego što sustav intervenira.
Prilikom ulaska u zavoj Shooting Brake reagira s još višom agilnoš?u aktiviranjem ko?nica na stražnjem kota?u s unutrašnje strane zavoja – ovisno o odabranom AMG DYNAMICS režimu ili programu vožnje.
Pet programa vožnje: karakteristike vozila u širokom rasponu
Pet AMG DYNAMIC SELECT programa vožnje, “Slippery”, “Comfort”, “Sport”, “Sport +” i “Individual”, omogu?uju široki raspon karakteristika vozila, od udobnih do dinami?nih. Modificiraju se razni parametri:
• Pogonski sklop: karakteristika papu?ice gasa, vremena i trenutci prebacivanja, karakteristike zvuka s režimima Reduced, Moderate, Sport, Dynamic
• Mjenja?: automatsko ili ru?no prebacivanje
• AMG DYNAMICS: funkcije za pove?anje agilnosti kao što su kontrola svih kota?a, karakteristike upravlja?a i dodatne ESP® funkcije, s režimima Basic ili Advanced
• Šasija (s opcijskim AMG RIDE CONTROL ovjesom): u režimima Comfort, Sport, Sport+
Individualni programi vožnje nude individualno iskustvo vožnje, precizno prilago?eno razli?itim uvjetima i zahtjevima vožnje.
• Novi program vožnje “Slippery” optimiziran je za skliske, zale?ene uvjete, uz smanjenu snagu i ravnu krivulju momenta. Ugla?ene promjene stupnjeva i ranije prebacivanje u više stupnjeve doprinose dojmu stabilne vožnje.
• Program “Comfort” ozna?ava udobnu i štedljivu vožnju, na primjer, zahvaljuju?i vrlo ranim prebacivanjima u više stupnjeve. Ovjes i upravljanje namješteni su za udobnost. Nadalje, u ovom slu?aju aktivna je i Eco start/stop funkcija.
• “Sport” i “Sport+” programi naglasak stavljaju na agilnost i užitak u vožnji, sa sportskom postavom motora i mjenja?a. Zvuk motora s turbo punja?em postaje još više prepoznatljiv. Program “Sport+” posebno je uzbudljiv s dvostrukim aktiviranjem spojke prilikom prebacivanja u niže stupnjeve i djelomi?nim deaktiviranjem cilindara preko kratkih i precizno definiranih kašnjenja paljenja i ubrizgavanja pri punom optere?enju.
• Program vožnje “Individual” omogu?uje odabir i spremanje individualnih parametara prema osobnih zahtjevima. Nadalje, dostupna je funkcija krstarenja u sklopu “Reduced” i “Moderate” postavki vožnje.
AMG DYNAMICS: više agilnosti uz višu stabilnost
Kao nova zna?ajka AMG DYNAMIC SELECT programa vožnje, novi CLA 35 4MATIC Shooting Brake dolazi s AMG DYNAMICS sustavom. Ovaj integrirani sustav kontrole dinamike vožnje proširuje funkcije stabiliziranja ESP® sustava s intervencijama prema željama voza?a.
Tijekom bržih ulazaka u zavoje, neprimjetne intervencije u sustavu ko?enja stražnjeg unutrašnjeg kota?a kreiraju kontrolirani moment rotacije oko osi vozila što podržava trenutni i precizni ulazak u zavoj.
Razli?ite manifestacije AMG DYNAMICS sustava u modelima “35” nazivaju se “Basic” i “Advanced”. Na multimedijskom zaslonu, kada se odabere neki program vožnje, prikazuje se novi AMG DYNAMICS simbol zajedno s odgovaraju?im dodatnim informacijama.
• “Basic” se dodjeljuje programima vožnje “Slippery” i “Comfort”. U ovom slu?aju izvedba Shooting Brake demonstrira izvanredno stabilne karakteristike upravljanja s visokim prigušenjem rotacije.
• “Advanced” se aktivira u programima “Sport” i “Sport+”. Shooting Brake ostaje neutralno balansiran. Niže prigušenje rotacija, niži kut upravljanja i viša agilnost podržavaju dinami?ne manevre kao što je vožnja po zavojitim otvorenim cestama.
U programu vožnje “Individual” voza? može individualno namjestiti AMG DYNAMICS sustav.
Šasija sa specifi?nim komponentama
Raspored AMG šasije sa specifi?nim elementima opruga/amortizera temelj je koji osigurava ?vrstu stabilnost po pravcu i vrlo dinami?ne karakteristike u zavojima. Uzdužna i popre?na dinamika savršeno su koordinirani. Sve komponente ovjesa temeljito su revidirane kako bi se postigla maksimalna popre?na ubrzanja uz istovremenu laku kontrolu vozila na granici stabilnosti.
Na prednju osovinu ugra?en je McPherson ovjes. Ovjes uklju?uje jedno popre?no rame ispod središta kota?a, jednu oprugu i jednu spojnu šipku. Specijalna geometrija osovine smanjuje utjecaj vožnje na upravljanje – za ve?u udobnost i agilno upravljanje. Novo popre?no rame od aluminija smanjuje neovješene mase, što omogu?uje više osjetljivi odziv opruga.
AMG specifi?ni prednji zglob sustava upravljanja ima radijalno u?vrš?ene ?eljusti ko?nica – tehnologiju koja potje?e iz moto sporta. Nosa? prednje osovine je kruto u?vrš?en i time dodatno ukru?uje prednji kraj vozila.
4-link stražnja osovina kruto je spojena s karoserijom preko nosa?a stražnje osovine i time osigurava vrlo visoki stupanj torzijske krutosti. Tu su i tri popre?ne kontrolne ruke i jedna prate?a osovina te specifi?ni ležajevi svakog stražnjeg kota?a. Ova konstrukcija osigurava maksimalnu stabilnost i agilnost vožnje.
Ovjes prilagodljive tvrdo?e AMG RIDE CONTROL s tri režima rada
Opcijski AMG RIDE CONTROL sustav ovjesa prilagodljive tvrdo?e voza?u omogu?uje odabir tri razli?ita režima kontrole ovjesa. Raspon se kre?e od udobnog do sportskog. Sustav radi potpuno automatski, prilago?avaju?i tvrdo?u ovjesa svakog kota?a prema uvjetima vožnje i stanju na cesti. To se doga?a unutar milisekunde s beskona?nim i širokim rasponom promjene tvrdo?e. Rezultat toga je da su udobnost i agilnost na jednaki na?in unaprije?eni.
Robustan sustav ko?enja visokih performansi
Ovaj sustav ko?enja visokih performansi osigurava na slabljenja otporna usporavanja i kratke zaustavne putove. Na prednjoj osovini monoblok fiksne ?eljusti ko?nica sa 4 klipa okružuju 350-milimetarske diskove, a na stražnjoj su ugra?ene klizne ?eljusti s jednim klipom oko 330-milimetarskih diskova. Diskovi su interno ventilirani i perforirani za bolju disipaciju topline i spre?avanje slabljenja ko?nica, ?ak i u slu?aju ekstremne uporabe.
Srebrno obojane ?eljusti ko?nica imaju crni natpis AMG.
Upravljanje sa specijalnom izvedbom i promjenjivim prijenosnim odnosom
Ovaj na brzinu osjetljivi, elektromehani?ki sportski servo sustav upravljanja podržava sportski stil vožnje sa svojim direktnim odzivom. Uklju?uje specijalnu izvedbu s promjenjivim prijenosnim odnosom i dvije karakteristike rada: ovisno o tome koji program vožnje je voza? odabrao, nudi krut i sportski ili više udoban odziv upravlja?a. Kruto u?vrš?enje integralnog nosa?a još bolje povezuje sustav upravljanja s karoserijom i time pove?ava preciznost upravljanja.
AMG ispušni sustav sa zaklopkom za modulaciju zvuka
Ispušni sustav standardno se oprema zaklopkom koja se automatski kontrolira ovisno o broju okretaja motora i optere?enju. Ovisno o odabranom programu vožnje, modulira zvuk motora od harmoni?no diskretnog (u programima Slippery, Comfort i Sport) do emotivno sportskog (u programu Sport+).
Snima? podataka za uporabu na trka?oj stazi: AMG TRACK PACE
Opcijski je tako?er dostupna AMG TRACK PACE funkcija. Ovaj virtualni trka?i inženjer dio je MBUX informacijsko-zabavnog sustava i stalno snima preko 80 specifi?nih podataka vozila (npr. brzinu, ubrzanje) tijekom vožnje po trka?oj stazi. Povrh toga, prikazuju se vremena krugova i sektora, kao i odgovaraju?e razlike u odnosu na referentne vrijednosti. Zbog toga što se specifi?ni elementi prikazuju u zelenoj ili crvenoj boji, voza? je u mogu?nosti brzo vidjeti je li brži ili sporiji od najboljeg vremena, bez potrebe ?itanja brojki.
Nakon odvezenih par brzih krugova, voza? može koristiti ove podatke za analizu te, ako je potrebno, za poboljšanje vještine vožnje. Mogu se tako?er i izmjeriti i spremiti vrijednosti ubrzanja i usporavanja (npr. 0-100 km/h, 1/4 milje, 100-0 km/h). Zahvaljuju?i novo razvijenom algoritmu, koji odre?uje poziciju vozila što je preciznije mogu?e, AMG TRACK PACE ?ak detektira kada je vozilo izašlo sa staze ili je krug vožnje skra?en. To se provodi uz pomo? GPS podataka i senzora u vozilu (ubrzanje, žiroskop, kut upravlja?a, brzina okretanja kota?a).
Podaci se prikazuju na multimedijskom zaslonu, plo?i s instrumentima i na opcijskom head-up zaslonu. Dobro poznate staze kao što su, na primjer, Nürburgring ili Spa Francorchamps, ve? su spremljene u sustav. Nadalje, tako?er je mogu?e snimiti vlastite staze. Prikaz karte može se prebacivati izme?u 2D i 3D prikaza te nadopuniti online.
MBUX funkcija proširene stvarnosti omogu?uje prikaz idealne linije kretanja na spremljenoj trka?oj stazi na multimedijskom zaslonu ili opcijskom head-up zaslonu, što voza?u omogu?uje poboljšanje vremena krugova uz pomo? virtualnog instruktora.
Kratki pregled podataka
Mercedes-AMG CLA 35 4MATIC Shooting Brake | |
Motor | 2.0-litreni 4-cilindri?ni linijski motor s turbo punja?em s dva vijka na ispušne plinove |
Zapremina | 1991 cm3 |
Maks. snaga | 225 kW (306 KS) pri 5800 o/min |
Maks. okretni moment | 400 Nm pri 3000-4000 o/min |
Pogonski sustav | AMG Performance 4MATIC potpuno promjenjivi pogon na sve kota?e |
Mjenja? | AMG SPEEDSHIFT DCT 7G mjenja? s dvije spojke |
Kombinirana potrošnja goriva | 7,5-7,4 l/100 km* |
Kombinirane CO2 emisije | 171-168 g/km* |
Klasa u?inkovitosti | D |
Ubrzanje 0-100 km/h | 4.9 s |
Maks. brzina | 250 km/h** |