Novi Mercedes-AMG GT Black Series

0
332

Najsnažniji AMG V8 motor svih vremena, najizražajniji dizajn, najdetaljnija aerodinamika, najinteligentnija mješavina materijala, najviše prepoznatljiva dinamika vožnje: za novi Mercedes-AMG GT Black Series (kombinirana potrošnja goriva 12,8 l/100 km, kombinirane CO2 emisije 292 g/km) , inženjeri iz Affalterbacha presko?ili su sve barijere koje se ti?u projektiranja vozila.

Ovaj novi super sportski automobil savršeno utjelovljuje bogatu tradiciju ove marke u moto sportu, kao i niz godina stru?nosti u razvoju kompletnih vozila koja u svakom pogledu impresioniraju. Rezultat je izlazna snaga od 537 kW (730 KS) iz V8 motora s ‘ravnom’ radilicom, u kombinaciji s aktivnom aerodinamikom i dizajnom, koji direktno proizlaze iz trenutne izvedbe AMG GT3 trka?eg automobila.

Mercedes-AMG Black Series je od 2006. godine sinonim za vrlo posebnu vrstu automobila: beskompromisno sportski s izražajnim dizajnom i najviše konzistentnim prijenosom tehnologije iz moto sporta u serijsku proizvodnju. Black Series modeli ekskluzivni su automobilski rariteti. Nisu razvijeni da skupljaju prašinu u garažama kolekcionara nego za brze vožnje po trka?im stazama, unato? tome što su odobreni za cestovnu vožnju. AMG GT Black Series predstavlja novu istaknutu zna?ajku ove tradicije: to je najsnažniji Mercedes-AMG s jednim V8 serijski proizvedenim motorom.

Kako bi istaknuli ovo ponovno definiranje super sportskog automobila, stru?njaci za motore iz Affalterbacha još jednom su iscrpno revidirali ve? isprobani i testirani 4.0-litreni biturbo motor – unato? tome što je ve? poznat po svojim izvrsnim voznim karakteristikama, isporuci snage i razvoju okretnog momenta. Specifikacije su bile jasne: zna?ajno više snage od prethodne perjanice iz AMG GT obitelji, još agilniji odziv na gas, maksimalni moment – što zna?i da je bila potrebna radikalna promjena u obliku nove, ‘ravne’ radilice.

“Novi GT Black Series model je naš najnoviji automobil koji nastavlja tradiciju uspostavljenu 2006. godine. Ova šesta ina?ica svoje vrste predstavlja još jednu AMG prekretnicu i impresivni dokaz izuzetne stru?nosti inženjera iz Affalterbacha. Ponosan sam na tim koji je stvorio jedinstveni super sportski automobil koji sada predstavlja apsolutni vrhunac naše uspješne GT obitelji. Ne postoje bolje performanse, izgled i dinamika vožnje GT Black Series modela. Ovaj projekt bio je fantasti?ni završetak mog posla u AMG-u, na kojem sam doista zahvalan,” kaže Tobias Moers, predsjednik uprave tvrtke Mercedes-AMG GmbH.

Razli?ite izvedbe V8 motora

Izvedba V8 motora inženjerima pruža puno prostora za igru s jednim klju?nim elementom: rasporedom ležajeva klipnja?a na radilici, što utje?e na karakteristike motora. Obi?no postoje dvije izvedbe V8 motora: ‘cross plane’ u kojoj su ležajevi klipnja?a ?etiri para cilindara postavljeni pod me?usobnim kutom od 90 stupnjeva, što je AMG koristio u svim prethodnim V8 motorima, ili ‘flat plane’ gdje su svi ležajevi klipnja?a u istoj ravnini s odmakom od 180 stupnjeva.

Ako se pogleda çross-plane radilica, može se identificirati križ po kojoj je i dobila ime. Prednosti ove radilice su visoka mirno?a rada motora i visoki okretni moment pri niskim okretajima motora. Karakteristi?ni zvuk još je jedna istaknuta zna?ajka V8 motora s križnom radilicom. Kako bi optimalno iskoristili zapreminu i time potencijal performansi u slu?aju ovog 4.0-litrenog V8 biturbo motora, AMG-ovi inženjeri su u osnovi pomaknuli ispušnu granu u unutrašnjost V otvora dvije grupe cilindara ovog V8 motora.

Jednoliko osciliraju?i stupci plina za još više snage

Drugi na?in pove?anja performansi je uporaba ‘ravne’ radilice. Kod ‘flat-plane’ V8 motora, motor izgleda kao neki linijski ?etiri cilindri?ni model – osim što ima šire ležajeve klipnja?a, s dvije klipnja?e u V8 rasporedu. Paljenje kod ‘flat-plane’ V8 motora ska?e s jedne grupe cilindara na drugu, što dodatno poboljšava plinski ciklus. Karakteristi?ni poredak paljenja s 180-stupanjskim kutom odmaka radilice je 1-8-2-7 4-5-3-6. To kreira jednoliko osciliraju?e stupce plina u ispušnoj grani i usisnoj strani, ?ija rezonancija se može lako koristiti za pove?anje performansi. Još ve?a prednost je agilniji odziv na pritisak papu?ice gasa.

Najsnažniji V8 serijski motor marke Mercedes-AMG

Novi GT Black Series motor temelji se na AMG 4.0-litrenom V8 biturbo motoru s podmazivanjem sa suhim karterom, ali je zbog raznih modifikacija dobio novi interni kod M178 LS2. Razvija snagu od 537 kW (730 KS) pri 6700-6900 o/min i maksimalni okretni moment od 800 Nm pri 2000-6000 o/min. Nova bregasta osovina i ispušne grane prilago?eni su novom rasporedu paljenja i dodatno poboljšavaju ciklus sagorijevanja.

Oba turbo punja?a s dvostrukim vijkom, opremljena su ležajevima niskog trenja, kao i u top modelu sa ?etiri vrata AMG GT Coupé, što još više optimizira njihov odziv na gas. Me?utim, u Black Series modelu turbo punja?i dobili su ve?i kompresorski kota?, što zna?i da oba mogu isporu?iti do 1100 kg zraka na sat. Za usporedbu: ova brojka za model AMG GT R iznosi 900 kg/h. Što se ti?e okretaja, 7000 o/min nije kriti?an kontinuirani broj okretaja jer je broj okretaja ograni?en na 7200 o/min. Ve?i me?uhladnjaci jam?e da je temperatura zraka nabijanja uvijek u najboljem mogu?em rasponu. Jedinstveni položaj ovog motora tako?er se održava u oznaci motora koja je zadržana u crnoj boji.

Od 0 do 200 km/h za manje od devet sekundi

Što može ovaj motor u AMG GT Black Series modelu? Osigurava mu potpuno neovisan karakter, koji ne samo da se odražava u vrsti isporuke snage nego tako?er u njegovom uistinu posebnom zvuku. Osim toga omogu?uje vrlo impresivne vozne performanse: ovaj model s dvoje vrata ubrzava od 0 do 100 km/h za 3,2 sekunde, a do 200 km/h za manje od devet sekundi. Maksimalna brzina je 325 km/h, iako je to samo, što je razumljivo, na zatvorenim trka?im stazama.

Modificirani AMG SPEEDSHIFT DCT 7G mjenja?

Snaga se prenosi na stražnje kota?e putem sedam-stupanjskog AMG SPEEDSHIFT DCT 7G mjenja?a s dvostrukom spojkom, koji je ugra?en u sklopu stražnje osovine u ‘transaxle’ rasporedu radi optimalne raspodjele mase, kao u slu?aju svih AMG GT modela. Mjenja? je modificiran za uporabu u AMG GT Black Series modelu i prilago?en za pove?an okretni moment od 800 Nm. Prethodne grani?ne vrijednosti trenutaka prebacivanja stupnjeva i vrijeme odziva su prošireni, što ga ?ini prikladnijim za trka?e staze.

To sve doprinosi vrlo razli?itim karakteristikama upravljanja jer nisu samo agilniji odziv na gas i motor – nego i programi vožnje, karakteristika kretanja i promjene stupnjeva. Race Start funkcija je tako?er sada još impresivnija, zahvaljuju?i višim startnim okretajima, osjetljivijom kontrolom proklizavanja kota?a i sportskim gumama koje odgovaraju trka?im stazama. Nadalje, hla?enje mjenja?a je prilago?eno težim zahtjevima, a prijenosni odnosi tako?er su malo modificirani.

Vezu izme?u motora i mjenja?a ?ini ‘torque tube’. Napravljena je od karbonskih vlakana te je s 13,9 kilograma približno 40 posto lakša u odnosu na ve? težinski optimiziranu aluminijsku izvedbu u modelu AMG GT. Kao strukturna komponenta ‘transaxle’ pogonskog sklopa, stvara ekstremno fleksijski i torzijski krutu vezu izme?u motora i mjenja?a. Dozvoljava direktnu vezu pogonskog sklopa što doprinosi ve?oj dinami?nosti vožnje i tako?er igra bitnu ulogu u uravnoteženoj raspodjeli mase. Pogonska osovina koja se rotira unutar cijevi tako?er je napravljena od laganih karbonskih vlakana.

Sofisticirana aerodinamika za izuzetno visoku dinamiku vožnje

Sofisticirana aerodinamika zna?ajno doprinosi, izme?u ostaloga, visokoj dinami?nosti vožnje i stabilnosti na brzim stazama. Kao i kod modela AMG GT R i AMG GT R PRO, stru?njaci za aerodinamiku i dizajneri usko su sura?ivali jer izraz ‘forma slijedi funkciju’ još više vrijedi u slu?aju Black Series modela.

Sli?nost AMG GT i AMG GT3 trka?eg automobila je vizualno i tehni?ki ja?a nego ikada prije. Odmah zapo?inje s novim, zna?ajno ve?im otvorom za zrak ispred hladnjaka, koji direktno dolazi od AMG GT3 trka?eg automobila. Maska hladnjaka ima okomite letvice u crnoj kromiranoj izvedbi, a zbog toga što se hladnjaci u lukovima kota?a tako?er napajaju zrakom direktno preko središnjeg otvora, nema potrebe za dva dodatna vanjska otvora za zrak u prednjem donjem spojleru. U ovom slu?aju krilca u obliku srpa optimiziraju protok zraka, što ne samo da pove?ava potisak na prednjoj osovini nego tako?er poboljšava hla?enje ko?nica. ‘Zra?ne zavjese’ kontroliraju i usmjeravaju protok zraka prema kota?ima. To, zajedno s krilcima ispred kota?a, služi za smanjenje koeficijenta otpora zraka i pove?anje potiska. Novi dizajnerski izri?aj time kombinira maksimalnu u?inkovitost hla?enja zrakom s niskim otporom zraka i ve?om potisnom silom na prednjoj osovini.

Prednji razdjelnik od karbonskih vlakana ima dvije ru?no podesive postavke (Street i Race – Race je ekskluzivno namijenjena za uporabu na trka?im stazama) i time se može prilagoditi razli?itim zahtjevima trka?e staze. Kada je izvu?en prema naprijed (Race položaj), ispod prednjeg dijela se stvara prednji difuzor u obliku obrnutog profila krila. Ovisno o brzini vožnje, ovaj element je dodatno spušten pove?anjem negativnog tlaka, što zna?ajno ubrzava protok zraka ispod vozila, ?ime se stvara Venturijev efekt koji tako?er automobil približava bliže cesti i pove?ava silu potiska na prednjoj osovini. Voza? ove prednosti može osjetiti u upravljanju: Black Series model može se još preciznije upravljati u zavojima pri visokim brzinama i osigurava još bolju stabilnost po pravcu. Pogotovo tijekom brzih ulazaka u zavoje i kod visokih popre?nih ubrzanja, vozilo omogu?uje agilni odziv s jasnim povratnim informacijama preko upravlja?a – s time da u svakom trenutku lako ostaje pod kontrolom. Ako je prednji difuzor u Race položaju, tako?er je mogu?e dodatno pove?ati potisnu silu na stražnjoj osovini uporabom novog koncepta stražnjeg spojlera.

Poklopac motora s dva velika otvora za ispuh zraka poboljšava aeroperformanse

Još jedna direktna izvedenica iz moto sporta je novi poklopac motora od karbonskih vlakana, s dva velika otvora za ispuh zraka napravljena s površinama od karbonskih vlakana. Veliki otvori usmjeravaju topli zrak, koji dolazi iz dijagonalno pozicioniranih paketa za hla?enje, iz prostora motora. Ova tehnologija tako?er je direktno izvedena iz moto sporta i pove?ava ukupnu potisnu silu. U isto vrijeme, otpor zraka je smanjen te je optimiziran protok mase zraka iz sustava hla?enja motora. Zrak je tako?er specifi?no usmjeren oko A nosa?a i bo?nih prozora prema stražnjem kraju, gdje pove?ava u?inkovitost novog koncepta stražnjeg spojlera. Savršeno integrirani otvori zraka s pet krilaca u boji karoserije i otvori za ispuh zraka iza kota?a u prednjim spojlerima od karbonskih vlakana pomažu u pove?anju potisne sile na prednjoj osovini uz pomo? u?inkovite ventilacije lukova kota?a. Protok zraka oko vozila tako?er je optimiziran uz pomo? novih, zna?ajno ve?ih i širih bo?nih pragova s elementima od crnih karbonskih vlakana, koji se stapaju u okomite spojlere, sprijeda i straga. Dodatni otvori zraka za hla?enje integrirani su u bo?ne pragove za hla?enje ko?nica na stražnjoj osovini.

Koncept dvostupanjskog stražnjeg spojlera

Stražnji dio karakterizira novi stražnji donji spojler s velikim difuzorom, dva ukrasna elementa okruglih dvostrukih ispušnih cijevi na lijevoj i desnoj strani, bo?na ventilacija lukova kota?a i inovativni koncept stražnjeg spojlera. Oba krila spojlera napravljena su od karbonskih vlakana, mogu se mehani?ki podesiti i time prilagoditi raznim uvjetima na stazi. Drugo, nisko pozicionirano krilo napravljeno je posebno malo i usko jer je time idealno za prihvat zraka koji dolazi iz prednjeg dijela automobila. Lagani, ali robusni nosa?i spojlera u crnoj mat boji, posebno dizajnirani na osnovi iscrpnih simulacija, tako?er pove?avaju aerodinami?nu u?inkovitost. Vijcima su u?vrš?eni za poklopac prtljažnika od karbonskih vlakana, koji je tako?er u crnoj boji.

Još jedan fascinantni detalj: pokretna zaklopka u gornjem krilu. Ovaj aktivni aerodinami?ni element elektroni?ki se podešava za 20 stupnjeva, kako bi odgovarao situaciji u vožnji i odabranom AMG DYNAMICS režimu vožnje, te poboljšava uzdužnu i popre?nu dinamiku. U ravnom položaju smanjuje otpor zraka kako bi se brže postigla maksimalna brzina. U zakrenutom položaju, zaklopka poboljšava performanse ko?enja i stabilnost u zavojima zahvaljuju?i ve?oj potisnoj sili na stražnjoj osovini.

Mogu?e je provesti ?etiri razli?ite strategije aktiviranja, ovisno o tome je li odabran AMG DYNAMICS režim rada Basic, Advanced, Pro ili Master. Neke od ovih strategija tako?er uklju?uju prepoznavanje dinami?nosti vožnje. Na primjer, Master režim rada: zaklopka je stalno zakrenuta i izvu?ena do brzine od 250 km/h. Kada brzina prije?e 250 km/h, povla?i se kako bi se smanjio otpor zraka i time brže dostigla maksimalna brzina. Me?utim, ako voza? naglo zako?i ili skrene u zavoj, zaklopka se odmah vra?a u izvu?eni položaj kako bi se optimiziralo ko?enje i ulazak u zavoje, zahvaljuju?i ve?oj potisnoj sili i otporu zraka. Voza? tako?er može povu?i i izvu?i zaklopku odvojenom tipkom na središnjoj konzoli.

Skoro u potpunosti obloženo podvozje

Iscrpna aerodinami?na rješenja tako?er uklju?uju sada skoro potpuno obloženo podvozje, koje ne samo da mora zadovoljiti aerodinami?ne zahtjeve nego i toplinske (disipacija topline). Ravno podvozje opremljeno je sa specijalno izvedenim uzdužnim krilcima. Ovi usmjeriva?i zraka precizno su optimizirani kako bi se osigurao optimalan protok zraka do stražnjeg difuzora. Cijeli paket ubrzava protok zraka, te zna?ajno pove?ava potisnu silu. Sve mjere su koordinirane i me?usobno razvijane s novim konceptom stražnjeg spojlera. Rezultat svih ovih mjera je razina potisne sile dobro preko 400 kilograma pri brzini od 250 km/h.

Lagana i robusna karbonska vlakna, dokle vam pogled seže

Lagani krov od karbonskih vlakana s utisnutim središtem, poklopac prtljažnika od karbonskih vlakana s malim rubom spojlera i veliko stražnje staklo napravljeno od laganog tankog stakla klju?ne su komponente ‘inteligentne mješavine materijala’ i ‘lagane konstrukcije’. Ako se okrenemo prednjem dijelu automobila, staklo koje se koristi za višeslojni vjetrobran na sli?an na?in je tanko i lagano. Spiralni nosa? mjenja?a od karbonskih vlakana još je jedna ekskluzivna komponenta Black Series modela. Dodatne posmi?ne plo?e od karbonskih vlakana u prednjem dijelu, podvozju i stražnjem dijelu, ukru?uju cijelu aluminijsku školjku, zajedno s laganim integriranim nosa?em i karbonskim popre?nim elementom tunela, što školjku ?ini još stabilnijom. Ovi elementi formiraju povezanu mrežu i pove?avaju visoku preciznost vožnje Black Series modela prilikom svih manevara vožnje. Posmi?na plo?a od karbonskih vlakana ispod motora povezana je s integriranim nosa?em i ukru?uje cijeli prednji dio i sustav upravljanja, ?ine?i upravljanje bude preciznijim, te dodatno stabilizira prednju osovinu. Ovaj integrirani nosa? na prednjoj osovini ekskluzivno je napravljen za Black Series model koriste?i laganu aluminijsku konstrukciju.

Standardni kerami?ki sustav ko?enja visokih performansi sa crno obojenim ?eljustima ko?nica i bijelim slovima tako?er karakteriziraju niska masa i visoke performanse. Specijalne obloge ko?nica i diskovi, zajedno s modificiranim hla?enjem, jam?e optimalno usporavanje bez slabljenja ko?nica kao i precizno aktiviranje sustava ko?enja. Standardni kovani kota?i od lake legure tako?er doprinose smanjenju mase.

AMG ovjes s oprugama preko amortizera s prilagodljivom podesivom tvrdo?om

Koncept dvostrukih popre?nih ramena pridržava kota?e uz visoku stabilnost kuta kota?a. To omogu?uje visoke brzine u zavojima i voza?u pruža optimalan osje?aj ceste prilikom ulazaka u zavoje visokim brzinama. Popre?na ramena, zglobovi sustava upravljanja i nosa?i glav?ina na prednjoj i stražnjoj osovini, u potpunosti su napravljeni od kovanog aluminija kako bi se smanjile neovješene mase. Sferi?ni ležajevi na gornjim i donjim popre?nim ramenima stražnje osovine direktno dolaze iz moto sporta. Njihova konstrukcija zna?i da nema praznog hoda, što zna?i da nema promjene kuta kota?a ?ak i pri visokim optere?enjima. Time AMG GT Black Series model omogu?uje precizno upravljanje, pruža jasan odziv sustava upravljanja i time tako?er osigurava bolje performanse u zavojima.

Kao i kod modela AMG GT R, u Black Series modelu se koristi ovjes s oprugama oko amortizera s podesivom tvrdo?om opruga, s tehnologijom koja je prilago?ena kako bi se zadovoljili specifi?ni zahtjevi ekstremne vožnje po trka?im stazama s visokim silama prigušenja. Ta tehnologija, koja je poznata iz moto sporta, kombinira se s AMG RIDE CONTROL kontinuirano promjenjivim, prilagodljivim sustavom kontrole tvrdo?e. Sustav je elektroni?ki kontroliran i automatski prilago?ava tvrdo?u ovjesa svakog kota?a u skladu s trenuta?nim uvjetima upravljanja, brzinom i uvjetima na cesti. Karakteristika tvrdo?e se brzo i precizno modulira uz pomo? dva odvojena ventila za sile odbijanja i kompresije u amortizerima. Ovi ventili su novi te su tako?er bazirani na tehnologiji iz moto sporta i još agilnije reagiraju na brze kretnje ovjesa. Na primjer, tvr?i ovjes u zavojima i prilikom ko?enja u?inkovito smanjuje naginjanje karoserije. Kontinuirano promjenjivo podešavanje tvrdo?e ovjesa u skladu s trenuta?nom brzinom tako?er osigurava najbolji mogu?i kontakt sa cestom i time unaprje?uje sigurnost, ?ak i pri visokim brzinama.

Voza?/ica tako?er može podesiti karakteristiku prigušenja pritiskom na tipku preko AMG DRIVE UNIT sustava ili uporabom AMG DYNAMIC SELECT režima vožnje. Dostupna su tri režima rada: “Comfort”, “Sport” i “Sport Plus”, a modificirana logika zna?i bolje karakteristike. ‘Comfort’ i ‘Sport’ pravi su odabir za javne prometnice. U režimu ‘Sport’ ovjes je kru?i, sa sportskom postavom karoserije i manje udobnosti – te se tako?er može odabrati za trka?e staze ako prevladavaju više skliski uvjeti kao rezultat mokrih uvjeta vožnje. ‘Sport Plus’ režim idealan je za trka?e staze jer ima specijalnu zna?ajku: sustav automatski prepoznaje kvalitetu površine staze, odnosno vozi li se automobil po ravnoj Grand prix stazi kao što je Hockenheim ili neravnoj stazi kao što je Nürburgring North Loop. Tada u režimu ‘Sport Plus’ automatski prilago?ava tvrdo?u ovjesa. Kako bi se razvila ova logika, Black Series model je krojen prema širokom rasponu vrsta staza i njegovo prilago?avanje je usavršeno.

Karbonska vlakna tako?er smanjuju masu ovjesa

Prednja osovina opremljena je dvostrukim podesivim torzijskim stabilizatorom napravljenim od laganih karbonskih vlakana. Standardna postavka ovjesa je kratka veza (odnosno kruti ovjes). Stabilizator na stražnjoj osovini je napravljen od ?elika, mogu?e ga je podešavati na tri na?ina i zahvaljuju?i svojoj šupljoj izvedbi smanjuje masu. Iz standardnog ”središnjeg” položaja može se podešavati za jedan stupanj kru?e (kratka veza) ili mekše (duga veza). Posmi?na plo?a od karbonskih vlakana u stražnjem dijelu podvozja podržava visoku preciznost vožnje. Ovaj lagani i kruti element ukru?uje strukturu stražnjeg kraja i kao rezultat školjka je još stabilnija. Elektroni?ki kontrolirani dinami?ni nosa?i motora i mjenja?a tako?er su ponovo podešeni kako bi se dodatno pove?ala agilnost i osigurali odziv visoke preciznosti i jasne povratne informacije.

Druge mjere koje su provedene na ovjesu uklju?uju širi trag kota?a sprijeda i straga te ru?no podesivi kut kota?a na prednjoj i stražnjoj osovini. To zna?i da se mogu postaviti izvanredno visoke vrijednosti kuta kota?a, koje se koriste samo u svrhu pove?anja performansi u moto sportu na zatvorenim trka?im stazama.

U suradnji s MICHELINOM razvijene su gume Pilot Sport Cup 2 R MO, specifi?no prilago?ene za Black Series model. Kao što je to obi?aj u moto sportu, ova sportska guma ekskluzivno je dostupna za Mercedes-AMG s dvije mješavine: standardna guma koja se ugra?uje u tvornici je MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R MO1A, ?ije bo?ne stranice unaprje?uju siluetu modela AMG GT Black Series. Kao opcija je dostupna ‘tvrda mješavina’, za uporabu na trka?im stazama pri višim temperaturama. Osim s oznakom MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R MO2, može se identificirati pomo?u mješavine gume iz AMG Performance Centra, s poznatom naljepnicom iz moto sporta ovog francuskog proizvo?a?a guma. Dimenzije kota?a su 10 J x 19 s gumama 285/35 ZR 19 (prednje) i kota? 12 J x 20 s gumama 335/30 ZR 20 (stražnje).

Prianjanje na devetu potenciju: AMG TRACTION CONTROL

Za uporabu na zatvorenim trka?im stazama u ESP OFF režimu rada, AMG TRACTION CONTROL sustav voza?u omogu?uje dobivanje individualne podrške za kontroliranje ogromne snage ovog Black Series modela – te bez ikakvih intervencija ESP-a u sustav ko?enja. Razina podrške može se fino namjestiti, pružaju?i idealnu razinu pomo?i za svakog voza?a i svaku stazu. AMG TRACTION CONTROL sustav je precizno skrojen tako da zadovolji zahtjeve novog Black Series modela i omogu?uje odabir jedne od devet postavki proklizavanja stražnje osovine. Kontrola se ekskluzivno provodi utjecajem na odgovaraju?e karakteristi?ne krivulje rada elektronike motora i bez ikakvih intervencija ESP sustava, kao što je to slu?aj kod GT3 trka?eg automobila.

Sustavom se upravlja preko odvojene kontrole na središnjoj konzoli. Kontrolom na središnjem dijelu armaturne plo?e tako?er se može upravljati nose?i trka?e rukavice. Ovisno o postavci, sustav dozvoljava više ili manje proklizavanja stražnjih kota?a – što je jako korisno u slu?aju promjenjivih uvjeta za vožnju. Razina 1 programirana je za vožnju u mokrim uvjetima s visokom rezervom sigurnosti, dok razina 9 omogu?uje maksimalno proklizavanje stražnje osovine. Svaka postavka se prikazuje na samoj kontroli i na središnjem zaslonu plo?e s instrumentima.

Ovaj AMG-ov sustav ima jednu veliku prednost pred konvencionalnim sustavima – u tome što predvi?a situacije uz pomo? procjene koeficijenta trenja i drugih podataka koje kontrolna jedinica obra?uje u djeli?u sekunde. Maksimalno dozvoljeno proklizavanje stražnjih kota?a prora?unava se na osnovi odabrane razine AMG TRACTION CONTROL sustava. Kada kota?i tijekom ubrzavanja dosegnu ovu razinu proklizavanja, kontrola prianjanja modulira snagu motora tako da se ova razina ne prije?e i da vozilo nastavi ubrzavati bez ovog specificiranog proklizavanja. Algoritmi sustava su sustavno razvijeni kao model s dvostrukom kontrolnom varijablom i ne samo da kontroliraju pogonski moment motora nego tako?er razinu blokiranja elektroni?ke blokade diferencijala.

Naran?asta kao ekskluzivna kontrastna boja

Unutrašnji dizajn isti?e po?etnu poziciju modela AMG GT Black Series: ekskluzivna nappa koža kombinira se sa sportskim DINAMICA mikro vlaknima u crnoj boji s naran?astim kontrastnim šavovima. Armaturna plo?a i novodizajnirane lagane obloge vrata, koje su sada umjesto s konvencionalnim kvakama opremljene kvakama u obliku om?e, obloženi su crnim DINAMICA mikro vlaknima. Dodatni naran?asti kontrastni šavovi, mat crni ukrasni elementi od karbonskih vlakana i unutrašnji Night Package osiguravaju dodatne istaknute zna?ajke. AMG školjkasta sjedala od karbonskih vlakana (nisu dostupna u SAD, Kanadi i Kini) kombiniraju malu masu s optimalnim bo?nim držanjem tijela. Na tržištu SAD-a, Kanade i Kine, Black Series model standardno je opremljen AMG Performance sjedalima. Unutrašnjost je tako?er opcijski dostupna sa sivim kontrastnim gornjim šavovima.

Zasloni s AMG specifi?nom grafikom

AMG GT Black Series model uklju?uje potpuno digitalne prikaze instrumenata iz AMG GT obitelji s plo?om s instrumentima ispred voza?a s dijagonalom od 12,3 in?a te 10,25-in?nim multimedijskim zaslonom na središnjoj konzoli. Plo?a s instrumentima nudi razli?ite izvedbe prikaza s tri AMG-specifi?na stila: ‘Classic’, ‘Sporty’ ili ‘Supersport’. ‘Supersport’ stil prikaza sa središnjim broja?em okretaja uklju?uje iscrpne dodatne informacije, kao što su upozorenje na prebacivanje u viši stupanj u režimu rada s ru?nim promjenama stupnjeva, takozvano ‘shift’ svjetlo. Vizualizacije na multimedijskom zaslonu omogu?uju da se iskuse dodatne funkcije vozila, npr. uz animirani prikaz sustava pomo?i u vožnji, sustava vozila i komunikacijskih sustava.

Na dodir prsta: tipke na zaslonu na središnjoj konzoli

Inovativne tipke u boji na zaslonu na središnjoj konzoli V oblika integriraju zaslon i kontrolu logike mjenja?a, ovjesa, ESP-a, ispušnog sustava, zaklopke stražnjeg spojlera i start/stop funkcije. Tipke na TFT zaslonu koriste intuitivno shvatljive simbole kako bi prikazale svoje funkcije i njima se lako upravlja samo malim dodirom prsta. Kako još uvijek imaju to?ku mehani?kog pritiska, njima se i dalje može upravljati nose?i trka?e rukavice. Tipke na zaslonu su nadopunjene s dva prekida?a za odabir programa vožnje i glasno?u audio sustava.

Trenutna kontrola: AMG Performance upravlja?

AMG Performance upravlja? tako?er je preuzet iz AMG GT obitelji. Odlikuju ga sportski dizajn, podrezani donji dio s jako istaknutim obodom i intuitivna uporaba. Kolo upravlja?a u potpunosti je obloženo DINAMICA mikro vlaknima, dok središnji logo na upravlja?u ekskluzivno uklju?uje slova Black Series, zajedno s AMG logotipom. Aluminijske poluge mjenja?a iza upravlja?a za ru?nu promjenu stupnjeva osiguravaju još više sportski doživljaj vožnje. Integrirane Touch Control tipke mogu se koristiti za kontrolu plo?e s instrumentima i multimedijskog zaslona uz pomo? vodoravnih i okomitih poteza prstima.

Standardno, AMG tipke na upravlja?u imaju okrugli kontroler s integriranim zaslonom, kao i dvije okomito pozicionirane tipke u boji s prekida?ima. AMG programi vožnje mogu se aktivirati koriste?i desni kontroler. Odabrana postavka prikazana je na LCD zaslonu u boji koji je direktno integriran u kontroler.

Dvije slobodno podesive tipke zaslona i dodatni prekida?i na lijevoj strani omogu?uju da se dodatne AMG funkcije direktno kontroliraju preko upravlja?a. To zna?i da se voza? može do kraja koncentrirati na brzu vožnju bez skidanja ruku s upravlja?a. Svaka potrebna funkcija može se prikazati s ikonom koju voza? može postaviti koriste?i odgovaraju?i prekida?. Na taj na?in se dvije individualne preferirane AMG funkcije mogu to?no definirati i njihova postavka promijeniti laganim potezom prsta.

AMG unutrašnji Night Package tako?er je dio serijske opreme. U sklopu ovog paketa, poluge mjenja?a, pre?ke upravlja?a i umetci opcijskih AMG Performance sjedala izvedeni su u crnoj boji visokog sjaja, dok su pragovi vrata izvedeni od crnog brušenog nehr?aju?eg ?elika, što dodatno isti?e sportsku notu automobila.

Još bliže moto sportu s opcijskim AMG Track Package

AMG Track Package opcijski je dostupan na nekoliko tržišta (samo u kombinaciji s AMG školjkastim sjedalima od karbonskih vlakana – ne za tržišta SAD-a, Kanade i Kine). Paket uklju?uje sustav zaštite kod prevrtanja, sigurnosne pojaseve u 4 to?ke za voza?a i suvoza?a te 2 kg teški vatrogasni aparat (obje stavke su ekskluzivno izvedene za uporabu na trka?im stazama). Lagani, vijcima u?vrš?eni kavez od titanskih cijevi sustava za zaštitu kod prevrtanja sastoji se od glavne šipke, elemenata za u?vrš?enje sigurnosnih pojaseva, dva stražnja pri?vrsna elementa i dijagonalnog X pri?vrsnog element straga. Ovaj sustav dodatno pove?ava izvrsnu krutost vozila i time tako?er ima pozitivan utjecaj na dinamiku vožnje. Sustav tako?er pove?ava pasivnu sigurnost.

Kratki pregled tehni?kih podataka:

  Mercedes-AMG GT Black Series
Motor 4.0 litreni V8 biturbo
Zapremina 3982 cm3
Snaga 537 kW (730 KS) pri 6700-6900 o/min
Maks. okretni moment 800 Nm pri 2000-6000 o/min
Pogon Na stražnje kota?e
Mjenja? AMG SPEEDSHIFT DCT 7G
Kombinirana potrošnja goriva 12,8 l/100 km*
Kombinirane CO2 emisije 292 g/km
Klasa u?inkovitosti G
Ubrzanje 0-100 km/h 3,2 s
Maks. brzina 325 km/h

 

?injenice o modelu Mercedes-AMG GT Black Series

Vožnja i vozne performanse
• 4.0 litreni V8 biturbo motor s podmazivanjem sa suhim karterom, identifikacijski kod M178 LS2
• Maks. snaga od 537 kW/730 KS pri 6700-6900 o/min
• Maks. okretni moment od 800 Nm pri 2000-6000 o/min
• Maks. brzina 325 km/h
• 0-100 km/h 3,2 s
• 0-200 km/h ispod 9,0 s
• Motor ima novu ‘ravnu’ i lakšu radilicu s ležajevima klipnja?e u jednoj ravnini – karakteristika beskompromisnog sportskog motora
• Novi raspored paljenja sa 180-stupanjskim kutom odmaka radilice: 1-8-2-7-4-5-3-6
• Prednost: više jednoliko raspore?eno sagorijevanje u svim cilindrima, agilniji odziv na gas
• Nove bregaste osovine i ispušne grane
• Oja?ani AMG SPEEDSHIFT DCT 7G mjenja? s dvostrukom spojkom tako da može izdržati ve?i okretni moment
• Novi dvostruki ispušni sustav napravljen od tankog nehr?aju?eg ?elika
Vanjština
• Nova, zna?ajno ve?a maska hladnjaka (inspirirana GT3 trka?im automobilom) s okomitim letvicama u crnoj krom boji
• Novi, ve?i prednji donji spojler s dodatnim ru?no podesivim prednjim razdjelnikom za uporabu na trka?im stazama, s prednjim difuzorom od karbonskih vlakana
• Novi poklopac motora od karbonskih vlakana s dva velika otvora za izlazak zraka i vidljivim površinama od karbonskih vlakana
• Novi prednji blatobrani od karbonskih vlakana s integriranim zaklopkama u boji karoserije
• Lagani krov od karbonskih vlakana s utisnutim središnjim dijelom
• Novi, zna?ajno ve?i bo?ni pragovi s elementima od karbonskih vlakana koji se stapaju u ve?a krila sprijeda i straga
• Crno obojeni poklopac prtljažnika od karbonskih vlakana s malim rubom spojlera i ve?im stražnjim staklom od laganog tankog stakla
• Vjetrobran od tankog stakla
• Novi stražnji donji spojler s vidljivim elementima od karbonskih vlakana, dvostrukim difuzorom, dva ukrasna elementa okruglih ispušnih cijevi s lijeve i desne strane i otvori za provjetravanje bo?nih lukova kota?a
• Novi stražnji spojler od karbonskih vlakana u dva dijela sa specijalno izvedenim nosa?ima od mat crnih karbonskih vlakana, vijcima u?vrš?en u poklopac prtljažnika od karbonskih vlakana. Dodatna elektri?no upravljana zaklopka koja se može automatski ili ru?no podešavati pritiskom na tipku
• Standardni AMG 10-kra?ni kovani kota?i u mat crnoj boji, uklju?uju?i obrub visokog sjaja
• Novi, ekskluzivni AMG magmabeam specijalni lak

Unutrašnjost
• Specifi?ni koncept unutrašnjosti u ekskluzivnoj nappa koži/DINAMICA mikro vlaknima u crnoj boji s naran?astim kontrastnim gornjim šavovima i ukrasnim elementima od mat crnih karbonskih vlakana te AMG unutrašnji Night Package
• Standardna lagana AMG školjkasta sjedala od karbonskih vlakana s naran?astim kontrastnim gornjim šavovima ili AMG Performance sjedala (standard na tržištu SAD-a, Kanade i Kine. Performance sjedala su na drugim tržištima dostupna kao opcija.)
• AMG Performance upravlja? presvu?en DINAMICA mikro vlaknima s AMG tipkama na upravlja?u i logotipom s Black Series natpisom
• Lagane obloge vrata presvu?ene DINAMICA mikro vlaknima s naran?astim kontrastnim gornjim šavovima i kvakama u obliku om?e.
• Armaturna plo?a presvu?ena DINAMICA mikro vlaknima s naran?astim kontrastnim gornjim šavovima.
• Opcijski AMG Track Package s laganom zaštitom kod prevrtanja od titana i sigurnosnim pojasevima u 4 to?ke i 2 kg vatrogasnim aparatom
Ovjes
• AMG ovjes s oprugama preko amortizera s AMG RIDE CONTROL prilagodljivom i podesivom tvrdo?om
• Ru?no podesiv kut kota?a na prednjoj i stražnjoj osovini
• Ru?no podesivi stabilizatori na prednjoj i stražnjoj osovini
• AMG kerami?ki sustav ko?enja visokih performansi sa crnim ?eljustima ko?nica i bijelim slovima, obloge i diskovi ko?nica iz moto sporta, optimizirani za otpornost na slabljenje i temperaturnu stabilnost
Krutost školjke
• Posmi?ne plo?e od karbonskih vlakana u prednjem dijelu u kombinaciji s laganim integriranim nosa?em i popre?nim elementom tunela od karbonskih vlakana
• Posmi?ne plo?e od karbonskih vlakana u stražnjem dijelu
• Ovi lagani i kruti elementi ukru?uju cijelu strukturu školjke i kao rezultat, ?ine školjku još robusnijom. Sada stvaraju povezanu mrežu kako bi se pove?ala krutost i poboljšala visoka preciznost vožnje prilikom svih manevara
Mješavina materijala
• Aluminijski lagani integrirani nosa? na prednjoj osovini
• Pogonska osovina od karbonskih vlakana
• Aluminijska armaturna plo?a
• Poklopac prtljažnika od karbonskih vlakana i spiralni nosa? mjenja?a od karbonskih vlakana
• Poklopac motora od karbonskih vlakana
• Stabilizator od karbonskih vlakana na stražnjoj osovini
• Tanko staklo za vjetrobran i stražnje staklo
Aerodinamika
• Visoka potisna sila i savršena aero-uravnoteženost za pove?anje zna?ajki dinami?ne vožnje
• Aerodinami?ne mjere integrirane u školjku za niži otpor zraka i višu potisnu silu
• Bez odvojenih otvora za zrak za hladnjake u lukovima kota?a (hladnjaci se hlade zrakom koji se dovodi iz ve?ih glavnih otvora za zrak)
• Prednji difuzor ima dvije ru?no podesive postavke: Street i Race (Race je ekskluzivna za uporabu na trka?im stazama)
• Bez prednjih ‘zra?nih zavjesa’; umjesto njih tu su dodatne zaklopke koje osiguravaju dodatnu potisnu silu koja je za bolje prianjanje potrebna u moto sportu
• Ventilacija lukova kota?a, zahvaljuju?i integriranim zaklopkama u boji karoserije i bo?nim otvorima u blatobranima iza kota?a, što dodatno pove?ava potisnu silu
• Integrirani otvori zraka za hla?enje u bo?noj plo?i za hla?enje ko?nica na stražnjoj osovini
• Uvelike zatvorene plo?e podvozja i prilago?ena geometrija s uzdužnim krilcima i stražnji difuzor pove?avaju površinu negativnog tlaka, a time i potisnu silu. Ove mjere su uskla?ene s novim konceptom stražnjeg spojlera
• Veliki dvostruki otvori za ispuh zraka na poklopcu motora ne samo da služe za izbacivanje toplog zraka nego tako?er precizno usmjeravaju zrak oko A nosa?a – što omogu?uje optimalni protok zraka do stražnjeg spojlera
• Dvostruki stražnji spojler s ve?im gornjim krilom i manjim donjim krilom
• Oba krila stražnjeg spojlera mogu se mehani?ki podesiti
• Zaklopka na gornjem krilu stražnjeg spojlera može se podesiti za 20 stupnjeva – automatski ili ru?no preko tipke, ovisno o odabranom programu vožnje ili položaju AMG DYNAMICS sustava – poboljšava uzdužnu i popre?nu dinamiku kao i balans ko?enja

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com