Novi njema?ki porez mogao bi smanjiti emisiju ugljika za 740 tisu?a tona

0
291

Novi njema?ki porez na ugljik mogao bi smanjiti emisiju ugljikovih spojeva iz automobilskih motora za najmanje 740 tisu?a tona godišnje, budu?i da ?e zna?iti skuplji benzin, smanjuju?i poticaj na vožnju, pokazalo je istraživanje instituta RWI.

Znanstvenici RWI-ja pregledali su podatke o mobilnosti tijekom 15-godišnjeg razdoblja i otkrili da je broj prije?enih kilometara padao i ljudi su op?enito manje koristili automobile kada su cijene benzina rasle.

Od 1. sije?nja ove godine tona ugljika emitiranog izgaranjem fosilnih goriva stoji u Njema?koj 25 eura, što zna?i skuplji benzin a izgledno i promjenu ponašanja voza?a, napominju u institutu.

Promjena ?e pak zna?iti pad emisije ugljikovih spojeva iz automobila za 740 tisu?a tona godišnje. To odgovara 0,8 posto ukupnih automobilskih emisija štetnih plinova i ekvivalent je trajnom isklju?ivanju iz prometa 360 tisu?a vozila, utvrdili su u RWI-u.

Od 2025. porez na ugljik porast ?e na 55 eura po toni, ?ime bi se emisija trebala smanjiti za 1,62 milijarde tona ugljika. To odgovara 1,7 posto ukupne emisije ugljika i ekvivalent je trajnom isklju?ivanju iz prometa 790 tisu?a vozila, izra?unali su.

Za razliku od voza?a benzinaca, voza?i dizelaša nisu zna?ajnije mijenjali ponašanje nakon promjena cijena, možda zato što ih ?esto koriste u poslovne svrhe i ne mare za cijenu, naga?aju u institutu.

HINA

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com