Elegantno sportski s intuitivnim upravljanjem i inovativnim tehnologijama – ovo je novi Opel Grandland. Zahvaljuju?i potpuno digitalnom kokpitu Pure Panel, novi model nudi voza?u potpuno druga?ije iskustvo upravljanja vozilom. Opelov najistaknutiji SUV tako?er sadrži dodatne tehnologije i sustave pomo?i koji su dosad bili raspoloživi samo u vozilima više klase. Posebno treba naglasiti prilagodljiva svjetla IntelliLux LED® Pixel s ukupno 168 LED-elemenata. Tehnologija iz Opelove vode?e limuzine, Insignije, premijerno se pojavljuje u najboljem SUV-u ovog njema?kog branda i postavlja nove standarde u tržišnom sektoru Grandlanda. Isto vrijedi i za sustav za no?nu vožnju Night Vision koji je prvi puta dostupan u Opelu. Sustav detektira pješake i životinje na udaljenosti do 100 metara po mraku i upozorava voza?a. Djelomi?no prilagodljiva pomo? za uklju?ivanje na autocestu zadržava Grandland u sredini voznog traka i održava udaljenost do vozila ispred. Proizveden u Njema?koj, novi Grandland tako?er krasi novo lice branda – Opel Vizir.
Opel nastavlja dosljedno provoditi svoju strategiju elektrifikacije s novim Grandlandom. Osim ekonomi?nih benzinskih i dizelskih motora, kupci mogu odabrati snažne, iznimno u?inkovite priklju?ne (plug-in) hibridne varijante s pogonom na prednje kota?e ili elektri?nim pogonom na sve kota?e. Novi Grandland dolazi izravno s proizvodne trake iz tvornice u Eisenachu, Njema?koj, a prvi ?e kupci dobiti svoja vozila krajem jeseni.
Atraktivan u svakom pogledu: izvana, iznutra – i cjenovno
Novi Opel Grandland napokon je dostupan za naru?ivanje. Za po?etnu cijenu od 174.800 kn u Hrvatskoj (s uklju?enim PDV-om), novi se model isporu?uje s brojnim vrhunskim sustavima pomo?i i jam?i nenadmašenu udobnost putovanja.
Svaka varijanta Grandlanda je vrhunski opremljena. Standardne zna?ajke uklju?uju upozorenje na frontalni sudar s automatskim ko?enjem u slu?aju opasnosti i detekcijom pješaka, pomo? za ostanak u traku, prepoznavanje prometnih znakova i upozorenje na umor voza?a, kao i tempomat s limitatorom brzine. Dizajn vanjštine novog Grandlanda zaokružuju Opel Vizir i oznaka naziva u središtu stražnjih podiznih vrata. Unutrašnjost osnovne varijante sadrži zaslon Pure Panel koji kombinira centar za informiranje voza?a dijagonale 17,8 cm sa zaslonom u boji sli?ne veli?ine za upravljanje zna?ajkama Apple CarPlay i Android Auto putem sustava za informiranje i zabavu (uz nadoplatu je dostupan centar za informiranje voza?a dijagonale 30,5 cm sa zaslonom u boji osjetljivim na dodir dijagonale 25,4 cm).
Osnovna varijanta Business Edition sadrži standardnu pomo? pri parkiranju sprijeda i straga, automatsku pomo? pri parkiranju, kameru za vožnju unatrag i sustav upozorenja na mrtvi kut koji poboljšavaju sigurnost upravljanja vozilom. Performanse vozila prate bogatu opremu pa tako Grandland pogoni 1,2-litarski benzinski turbo motor s izravnim ubrizgavanjem snage 96 kW/130 KS (potrošnja goriva sa 6-stupanjskim ru?nim mjenja?em prema NEDC-u : u gradu 6,2 – 5,8 l/100 km, izvan grada 4,9 – 4,5 l/100 km, prosje?na 5,4 – 5,0 l/100 km, emisija CO2 124 – 114 g/km; WLTP : prosje?na 7,1 – 5,9 l/100 km, emisija CO2 161 – 133 g/km).
Voza?i koji žele vozilo s elektri?nim pogonom, bez emisija i s puno snage, mogu odabrati neku od dvije priklju?ne (plug-in) hibridne varijante. Novi Grandland Hybrid može se naru?iti u izvedbi Business Edition po cijeni od 44.290 € ili samo 37.112 € s njema?kim ekološkim bonusom (potrošnja goriva prema WLTP-u2: 1,8 – 1,3 l / 100 km, emisija CO2 41 – 29 g/km; NEDC1: 1,9 – 1,5 l / 100 km, emisija CO2 43 – 34 g/km; oboje prosje?no)
Grandlandove inovacije: Digitalni zaslon Pure Panel, sustav za no?nu vožnju Night Vision, svjetla IntelliLux LED® Pixel
Snažni pogonski agregati vozila Opel Grandland jam?e vrhunske performanse uz najsuvremenije tehnologije kojima se može udobno i intuitivno upravljati putem digitalnog zaslona Pure Panel koji se sastoji od dva široka zaslona u jednoj jedinici. Ovaj potpuno digitalni kokpit prilago?en je voza?u i sadrži najnovije digitalne tehnologije te prikazuje najvažnije informacije.
Još jedna vrhunska zna?ajka u Opelovom vode?em SUV-u je prilagodljivo svjetlo IntelliLux LED® Pixel, dostupno uz nadoplatu. Novo lice branda, Opel Vizir, sastoji se od 168 LED-elemenata integriranih u bo?ne strane maske koji rezultiraju besprijekornom prilagodbom svjetlosnog snopa ovisno o situaciji i okolini tijekom vožnje, bez odsjaja koji bi ometao druge sudionike u prometu. Druga tehnologija koja dodatno pove?ava sigurnost svih sudionika u prometu tijekom no?ne vožnje je Night Vision, sustav koji Opel premijerno nudi u novom Grandlandu. Infracrvena kamera sustava detektira ljude i životinje na udaljenosti do 100 metara ispred vozila ovisno o razlici izme?u njihove temperature i temperature okoline.
Još jedna novost je i pomo? za uklju?ivanje na autocestu u kombinaciji s automatskim mjenja?em. Sustav kombinira razli?ite sustave pomo?i putem kamere i radarskih senzora. Prilagodljivi tempomat održava udaljenost do vozila ispred sukladno postavljenoj brzini, dok aktivni sustav pomo?i za zadržavanje u voznom traku zadržava Grandland u sredini traka. Zahvaljuju?i funkciji „Zaustavi i kreni“ Grandland automatski nastavlja vožnju iz stanja mirovanja. Bogati portfelj zna?ajki zaokružuju dodatni sustavi kao što su prednja i stražnja kamera, automatska pomo? pri parkiranju i sustav upozorenja na mrtvi kut.
Odvažna vanjština i visoka razina udobnosti
Dizajn novog Grandlanda krase iznimno jasne linije. Opel Vizir proteže se preko prednje maske, dok prepoznatljivi Opelov nabor isti?e poklopac motora. Filozofija dizajna iz Rüsselsheima tako?er je odražena na stražnjoj strani. Naziv Grandland i logotip branda Blitz nalaze se u središtu stražnjih podiznih vrata. Dodatne istaknute detalje predstavljaju branici i bo?ne površine u sjajnoj crnoj boji ili boji karoserije, ovisno o verziji, kao i zaštitne plo?e podvozja u sjajnoj crnoj i srebrnoj boji. Novi je model raspoloživ i u uobi?ajenoj dvobojnoj izvedbi.
Vrhunska udobnost unutrašnjosti: ergonomska sjedala Active – raspoloživa u izvedbi od materijala Alcantara – s certifikatom organizacije „Aktion Gesunder Rücken eV“ (Akcija za zdrava le?a) omogu?uju dobar položaj tijela za upravlja?em. Nagra?ivana sjedala jedinstvena su za Grandlandovu klasu vozila i nude brojne mogu?nosti prilagodbe; od elektri?nog naginjanja sjedala do elektropneumatske potpore za donji dio le?a. Sjedala je mogu?e grijati, a u kožnoj izvedbi dolaze s ugra?enom ventilacijom. Udobnost dodatno poboljšava „sustav otvaranja i pokretanja bez klju?a“ i elektri?na stražnja podizna vrata sa senzorima koja se mogu otvarati i zatvarati pomicanjem stopala ispod stražnjeg branika. Putnici mogu uživati u vrhunskim zna?ajkama povezivanja putem suvremenih multimedijskih sustava, kao što je vrhunski multimedijski i navigacijski sustav Multimedia Navi Pro. Beži?no punjenje na središnjoj konzoli omogu?uje jednostavno „dopunjavanje“ baterije za kompatibilne pametne telefone.
Dimenzije vozila: | ||||
Duljina (mm) | 4477 | |||
Širina (mm, zrcala sklopljena/rasklopljena) | 1906/2098 | |||
Visina (mm, kada je vozilo bez optere?enja) | 1609 | |||
Me?uosovinski razmak (mm) | 2675 | |||
Razmak izme?u kota?a, sprijeda (mm) | 1579 – 1595 | |||
Razmak izme?u kota?a, straga (mm) | 1587 – 1610 | |||
Krug okretanja, od zida do zida (m) | 10,67 | |||
Zapremnina prtljažnika (l) | 514 – 1652 (PHEV: 390 – 1528) | |||
Benzinski, dizelski motori | 1.2 Turbo | 1.2 Turbo | 1.5 dizel | |
Zapremina (cm3) | 1199 | 1199 | 1499 | |
Cilindri | 3. | 3. | 4. | |
Gorivo | Benzin | Benzin | Dizel | |
Prijenos | MT6 (ru?ni, 6 stupnjeva) | AT8 (automatski, 8 stupnjeva) | AT8 (automatski, 8 stupnjeva) | |
Maks. snaga (kW/ks pri o/min) | 96/130 pri 5500 | 96/130 pri 5500 | 96/130 pri 3750 | |
Maks. okretni moment (Nm pri o/min) | 230 pri 1750 | 230 pri 1750 | 300 pri 1750 | |
Maks. brzina (km/h) | 188 | 188 | 195 | |
0 – 100 km/h (sekunde) | 10,1 | 10,3 | 11,5 | |
Potrošnja goriva prema NEDC-u[1] (l/100 km, u gradu / izvan grada / prosje?na) | 6,2 – 5,8 / 4,9 – 4,5 / 5,4 – 5,0 | 6,3 – 5,8 / 5,0 – 4,4 / 5,5 – 4,9 | 4,6 – 4,3 / 4,2 – 3,6 / 4,4 – 3,9 | |
Emisija CO2 prema NEDC-u1 (g/km prosje?no) | 124 – 114 | 126 – 112 | 115 – 103 | |
Potrošnja goriva prema WLTP-u[2] (l/100 km, prosje?na) | 7,1 – 5,9 | 7,3 – 6,1 | 5,9 – 4,9 | |
Emisija CO2 prema WLTP-u1 (g/km prosje?no) | 161 – 133 | 166 – 137 | 154 – 128 | |
Standard za emisije | Euro 6d | Euro 6d | Euro 6d | |
Masa vozila bez optere?enja, uklj. voza?a (kg) | 1431 | 1461 | 1523 | |
Elektri?ni pogonski sustav | Hybrid | Hybrid4 | ||
POGON | FWD | AWD | ||
Prijenos | AT8 (automatski, 8 stupnjeva) | AT8 (automatski, 8 stupnjeva) | ||
Maks. brzina, km/h | 225 (135 elektri?ni pogon) | 235 (135 elektri?ni pogon) | ||
0 – 100 km/h (sekunde) | 8,9 | 6,1 | ||
Maks. snaga (kW/KS) pri o/min | 133/180 pri 6000; izlaz sustava 165/224; elektri?ni motor prednji 81,2/110 pri 2500 | 147/200 pri 6000; izlaz sustava 221/300; elektri?ni motor prednji 81,2/110 pri 2500, stražnji 83/113 pri 14.000 | ||
Maks. okretni moment (Nm) pri o/min | 300 pri 3000; izlaz sustava 360; elektri?ni motor prednji 320 pri 500 – 2500 | 300 pri 3000; izlaz sustava 520; elektri?ni motor prednji 320 pri 500 – 2500, stražnji 166 pri 0 – 4760 | ||
Potrošnja goriva prema NEDC-u1 (l/100 km, prosje?na) | 1,9 – 1,5 | 1,6 – 1,5 | ||
Emisija CO2 prema NEDC-u1 (g/km prosje?no) | 43 – 34 | 37 – 33 | ||
Potrošnja goriva prema WLTP-u2 (l/100 km, prosje?na) | 1,8 – 1,3 | 1,7 – 1,2 | ||
Emisija CO2 prema WLTP-u1 (g/km prosje?no) | 41 – 29 | 39 – 28 | ||
Cilindri | 4. | 4. | ||
Zapremina (cm3) | 1598 | 1598 | ||
Gorivo | Benzin | Benzin | ||
Potrošnja energije (kWh/100 km, WLTP2) | 17,5 – 15,0 | 17,4 – 14,9 | ||
Snaga litij-ionske baterije (kW) | 90 | 90 | ||
Kapacitet litij-ionske baterije (kWh) | 13,2 | 13,2 | ||
Doseg3 (km, NEDC1) | 66 – 56 | 69 – 67 | ||
Doseg[3] (km, WLTP2) | 64 – 53 | 65 – 55 | ||
Ugra?eni punja? (OBC) | 3,7 kW | 3,7 kW | ||
Trajanje punjenja (h:min) na ku?noj uti?nici s kabelom tipa 2 (AC) | Približno 7:30 | Približno 7:30 | ||
Trajanje punjenja (h:min) pri 22 kW na zidnoj kutiji / javnom punja?u s kabelom tipa 3 (AC) i opcijskim OBC-om od 7,4 kW | Približno 2:00 | Približno 2:00 | ||
Masa vozila bez optere?enja, uklj. voza?a (kg) | 1807 | 1876 |