U B segmentu koji sve više stremi k standardizaciji, nauštrb aspekata kao što su zadovoljstvo ili mladena?ki duh, Peugeot se isti?e i zava?a s atraktivnim novim modelom Peugeot 208.
Zato što se upotreba vozila mijenja, zato što energetski prijelaz predstavlja istinsku priliku, novi Peugeot 208 nudi tri razli?ite mogu?nosti izvora energije – struju (od 10. lipnja 2020.), benzin ili dizel. Linija karoserije više ne diktira upotrebu vozila!
Ova nova generacija novog Peugeot 208, koja se savršeno uklapa u strategiju marke prelaska u više tržišne segmente, prepoznatljiva je po svojem inovativnom dizajnu koji sa sobom donosi mladena?ki duh i energiju.
Osim prepoznatljiva, originalna stila, novi Peugeot 208 tako?er utire nove putove s novom generacijom sustava Peugeot i-Cockpit© s 3D instrument plo?om i cijelim nizom sustava za pomo? u vožnji, zna?ajki koje su ina?e rezervirane za više tržišne segmente.
Svijet se mijenja, a budu?nost je neizvjesna. Novi izazovi zahtijevaju prilago?ena rješenja u unutrašnjosti automobila i na vanjskom izgledu. Sa 208 godina duga?kom poviješ?u, marka Peugeot mirno je ušla u eru energetske tranzicije s konkretnim rješenjima koja nude uzbudljivu i sigurnu viziju budu?nosti: #UNBORINGTHEFUTURE.
Dio te vizije budu?nosti, novi Peugeot 208 isti?e svoju mladolikost energijom, spontanoš?u i vrijednostima marke Peugeot: u?inkovitost, stav i emocije. Njegov atletski izgled isti?e se sportskim, živahnim i šarmantnim linijama koje nude obe?avaju?i potencijal. Njegov pažljivo osmišljen i kvalitetan dizajn pružaju mu vrhunski izgled koji se savršeno uklapa u uspon u višu klasu marke Peugeot.
Novi Peugeot 208 pravi je predstavnik segmenta B ?ime pridonosi onomu na ?emu se temelji današnji uspjeh game Peugeot: potvrda statusa na temelju dizajna i razlikovanje od konkurencije na temelju inovacija i tehnologije.
SNAGA IZBORA
CMP/e-CMP – modularna platforma za ve?u u?inkovitost
Novi Peugeot: 208 temelji se na najnovijoj generaciji platforme Grupe PSA: CMP (Common Modular Platform). Namijenjena segmentima B i C, ova nova osnova za vozila upotpunjuje platformu EMP2 (Efficient Modular Platform).
Kao što joj ve? ime daje naslutiti, platforma CMP može se prilagoditi u pogledu dimenzija i motorizacija. Obuhva?a sve vrste pogona te ?e kupcima omogu?iti odabir njihova preferiranog tipa pogonskog sklopa, bez obzira na to žele li termi?ki (benzinski ili dizelski) ili elektri?ni motor.
Ekonomi?nost je bila klju?na rije? tijekom cjelokupne faze razvoja. Ova platforma pomaže ograni?iti emisije CO2 novog Peugeot 208 zahvaljuju?i:
? smanjenju težine (30 kg manje u usporedbi s platformom F1),
? poboljšanoj aerodinamici (ravna podnica vozila, elektroni?ki upravljani otvori za zrak),
? smanjenom otporu pri kotrljanju (gume klase A, smanjeno trenje),
? optimizaciji pogonskog sklopa (optimizirana izlazna snaga, smanjeno mehani?ko trenje, optimizacija mjenja?a i sustava Stop & Start).
Platforma CMP tako?er osigurava ve?u razinu udobnosti i sigurnosti:
? ve?i akusti?ki i toplinski komfor u vozilu, manje razine vibracija,
? sustavi pomo?i u vožnji koji su ina?e rezervirani za više tržišne segmente i u potpunosti novi u B segmentu.
Novi Peugeot e-208: e-motion
Novi PEUGEOT e-208 nudi tri na?ina vožnje:
1. eco: optimizacija dometa,
2. normal: optimalna udobnost za svakodnevnu uporabu,
3. sport: prednost se daje performansama i osje?ajima, najve?a snaga i okretni moment (0 do 100 km/h u 8,1 s).
Dostupna su i dva na?ina ko?enja na ru?ici mjenja?a s prilago?enim na?inima punjenja baterije energijom ko?enja:
? umjereno: za osje?aj sli?an onomu kod vozila opremljenog motorom s unutarnjim izgaranjem,
? pove?ano: za kontrolirano usporavanje.
Novi PEUGEOT e-208 ima najbolju toplinsku udobnost u odnosu na konkurenciju zahvaljuju?i:
? grija?u velike snage (5 kW) koji se napaja visokonaponskom baterijom,
? toplinskoj pumpi i automatskoj regulaciji temperature u kabini koje pružaju istu razinu udobnosti kao i kod vozila opremljenih motorom s unutarnjim izgaranjem. Domet je sa?uvan zahvaljuju?i boljoj energetskoj u?inkovitosti u odnosu na klimatizacijski ure?aj ili tradicionalno grijanje,
? grijana sjedala (ovisno o izvedbi),
? prethodno programiranje temperature na dodirnom zaslonu ili na daljinu preko aplikacije MyPeugeot® na pametnom telefonu. Uz udobnost, tom se funkcijom može optimizirati domet (brže približavanje zadanoj temperaturi tijekom faza pokretanja) i brže posti?i optimalna temperatura rada baterije.
Prostranost i obujam prtljažnika jednaki su verziji opremljenoj motorom s unutarnjim izgaranjem. Budu?i da prtljažnik ima obujam od 311 l, baterije su raspore?ene ispod podnice novog modela PEUGEOT 208.
Zahvaljuju?i umije?u marke PEUGEOT, usavršen je ovjes nove verzije PEUGEOT e-208 na kojem su upotrijebljena posebna tehnološka rješenja (optimalna raspodjela mase). To omogu?uje da se postignu vozne osobine koje se mogu usporediti s verzijama novog modela PEUGEOT 208 opremljenima motorom s unutarnjim izgaranjem.
Novi PEUGEOT e-208 opremljen je baterijom velikog kapaciteta od 50 kWh koja omogu?uje da se dosegne domet do 340 km prema postupku homologacije WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures) i 450 km prema normi NEDC (New European Driving Cycle). Toplinska regulacija baterije, cirkuliranjem teku?ine omogu?uje brzo punjenje, optimirani domet i dulji vijek trajanja. Garancija te baterije je 8 godina ili 160 000 km za 70 % kapaciteta punjenja.
Na?ini punjenja fleksibilni su i prilago?avaju se svakoj svakodnevnoj situaciji. Dostupna su tri na?ina punjenja:
? standardnim ili poja?anim utika?em Green Up™ koji dolazi s kablom za punjenje, za potpuno punjenje u 16 sati
? ure?ajem Wall Box: omogu?uje potpuno punjenje u 5:15 sati kroz trofazni priklju?ak (11 kW) ili u 8 sati kroz jednofazni priklju?ak (7,4 kW),
? javnim terminalom: toplinska regulacija baterije omogu?uje upotrebu punja?a od 100 kW te se vozilo može napuniti za 80 % u 30 min.
Novi PEUGEOT e-208 nudi odgo?eno punjenje koje se može programirati na zaslonu navigacijskog sustava ili u aplikaciji MyPeugeot® na pametnom telefonu. Taj sustav omogu?uje i da se zapo?ne ili zaustavi punjenje u bilo kojem trenutku te da se provjeri razina napunjenosti.
Kako bi pomogla svojim kupcima u energetskoj tranziciji, marka PEUGEOT lansirala je novu gamu usluga temeljenu na tri stupa zajedno s prodajom nove verzije PEUGEOT e-208:
? Easy-Charge ili kako olakšati našim kupcima pristup razli?itim rješenjima za punjenje:
– ponuda rješenja za punjenje kod ku?e ili u uredu putem velike ponude materijala (ja?i utika?, Wallbox, Smart Wallbox…), dijagnostike za procjenu elektri?ne instalacije koju treba provesti i najboljeg rješenja za punjenje, kao i kona?ne instalacije,
– ponuda za javno punjenje uslugom Free2Move Services, uklju?uju?i karticu za punjenje koja omogu?uje pristup mreži više od 85 000 terminala u Europi: prethodni odabir terminala ovisno o udaljenosti, brzini i cijeni punjenja. Navigacijski sustav vodi vozilo prema odabranom terminalu.
? Easy-Move ili kako osigurati mobilnost našim kupcima u svim okolnostima:
– Trip planner: alat kojim se planiraju i organiziraju duga?ka putovanja putem usluge Free2Move Services; predlaganje najboljih ruta uzimaju?i u obzir preostali domet i lokaciju terminala za punjenje na ruti. Slanje rute u navigacijski sustav omogu?uje da se ta ruta ponovno prona?e u sustavu,
– Mobility Pass: pove?ana i osigurana mobilnost zahvaljuju?i propusnici uklju?enoj u najam vozila koja omogu?uje da je u bilo kojem trenutku dostupno vozilo za najam ovisno o potrebama kupca,
– E-coaching: alat u aplikaciji MyPeugeot koji omogu?uje dobivanje savjeta kako bi se optimirali vožnja i domet nove verzije e-208.
? Serenity ili kako umiriti naše kupce u njihovu procesu otkrivanja i omogu?iti im da uživaju u svojem vozilu posve bezbrižno:
– novi simulatori i digitalna vožnja za pomo? u otkrivanju mogu?nosti elektri?nog vozila na internetskim stranicama marke PEUGEOT,
– prilago?eni ugovori o uslugama i pomo? na cesti, koji se mogu uklju?iti u jedan financijski obrok kako bi kupac potpuno bezbrižno mogao koristiti svoje vozilo,
– potvrda o kapacitetu baterije, kako bi se olakšala preprodaja vozila, pri ?emu se jam?i razina kapaciteta baterije vozila.
Novi PEUGEOT e-208 nudi jasan pristup novoj mobilnosti uz slobodu kretanja po gradu ?ak i u zelenim zonama s ograni?enim prometom.
Novi Peugeot 208: kompatibilan s €6.d standardima
Novi Peugeot 208 može se opremiti cijelim nizom revolucionarnih benzinskih i dizelskih motora uskla?enih sa standardom EURO 6.d. Jedinstvena je ponuda u segmentu B ta što su PureTech 75, 100 i 130 dostupni s 5, 6 ru?nim mjenja?em ili 8-stupanjskim automatskim mjenja?em EAT8.
Benzin, 1,2l 3-cilindarski motori:
? PureTech 75 S&S BVM5
? PureTech 100 S&S BVM6 ili EAT8
? PureTech 130 S&S EAT8.
Dizel, 1,5l 4-cilindarski motor:
? BlueHDi 100 S&S BVM6.
NEODOLJIV
Novi Peugeot 208: elegantan, atraktivan dizajn
Eksterijer novog Peugeot 208 toliko je prepoznatljiv i stilski da mu nisu potrebni kromirani elementi, ?ime se otkriva snaga ekspresivna dizajna i ugodnih proporcija. Ovaj se model zaista nalazi u samom središtu prelaska u više tržišne segmente marke Peugeot:
Duži, širi i niži od trenuta?nog modela Peugeot 208, ova nova generacija otkriva prepoznatljivu liniju karoserije i posreduje sportski karakter zahvaljuju?i svojim jasnim, markantnim linijama.
Jasan dašak senzualnosti tako?er se posreduje široko izvedenim krilnim elementima i ukupnim linijama karoserije – ?ime se postiže diskretna ravnoteža izme?u decentnog i robusnog.
Novi Peugeot 208 : tehnološki napredan, revolucionaran na dodir
Nadahnut konceptualnim vozilom Peugeot FRACTAL, novi Peugeot 208 profitira od nove, revolucionarne generacije sustava Peugeot i-Cockpit®, neizostavna dijela DNK-a marke Peugeot koji je svoje sljedbenike pronašao me?u više od 5 milijuna voza?a.
Peugeot i-Cockpit® u novom Peugeot 208 sadrži jednaku, besprijekornu 3-stupanjsku ergonomi?nu strukturu koja se može prona?i kod drugih modela u ponudi.
Iz profila, novi Peugeot 208 ima odmaknuto vjetrobransko staklo koje omogu?uje da se ugradi dulji poklopac motora izraženih linija. Kao znak njegove dinami?nosti, bo?na stakla izrazito su ukošena i savršeno poravnana sa stražnjim blatobranom. Na izvedbi GT Line blatobrani su u crno lakiranoj oblozi: silueta je elegantna, a promjer kota?a vizualno je proširen.
Prepoznatljiva na prvi pogled, prednja strana domišljata je kombinacija vizualnog potpisa sli?nog donjem dijelu novog Peugeot 508 i svjetlosnog potpisa s tri pandže u svjetlima Full LED (serija na GT line). Jedna se linija proteže prednjim odbojnikom koji u sredini ima masku s jednom rešetkom. Ta se maska savršeno uklapa te u sredini ima logotip lava marke Peugeot. Na prednjem dijelu poklopca motora stoji znak 208.
Poput Peugeot 3008/5008/508, stražnji dio novog Peugeot 208 krasi crna letvica koja se proteže cijelom širinom vrata prtljažnika i povezuje svjetla u tri linije (koja se pale danju i no?u). Dizajn je precizan, a linije zategnute. Stražnji difuzor dostupan je u lakiranoj crnoj izvedbi i, ovisno o motoru, može biti opremljen kromiranim ispušnim cijevima.
Uz standardne boje karoserije i krov boje Black Diamond, novi Peugeot 208 ima paletu boja koja savršeno odražava njegov živahan i vitalan duh:
? metalizirana žuta boja Faro,
? troslojna plava boja Vertigo,
? crvena boja Elixir s perla efektom: taj postupak pove?ava dubinu i ja?inu nijanse. Silueta je savršeno istaknuta, a odsjaji su izraženi.
Pogled: informacije su lako vidljive, prikladno se nalaze u voza?evu vidnom polju. Ovisno o razini opreme, instrumentna plo?a PEUGEOT i-Cockpit® 3D prikazuje informacije na dvije razine. Na digitalnoj slici visoke razlu?ivosti informacije se prikazuju poput holograma.
Ti su podaci dinami?ni, približavaju se oku ovisno o njihovu stupnju važnosti ili hitnosti, što odziv ?ini boljim za pola sekunde. U srednjem dijelu, iznad prekida?a, dostupan je dodirni zaslon od 5“, 7“ ili 10’’ ovisno o razini opreme ili odabranim opcijama.
Ruke: materijali su ugodni na dodir, zazori su neznatni, komande na zaslonu ili pri upravlja?u prikladno su smještene. Od razine opreme Active, armaturna plo?a presvu?ena je pjenastim materijalnom, a na njezinu se središnjem dijelu nalazi ukras od karbonskih vlakana. Kompaktni upravlja? izra?en je po uzoru na više segmente. Ru?ica automatskog mjenja?a EAT8 Shift and Park by wire intuitivna je i ergonomi?na. Komande na upravlja?u omogu?uju da se ru?no pravodobno promijene stupnjevi prijenosa a da se pritom ne izgubi automatska funkcija.
Tijelo: kabina je kokpit u koji se putnici mogu ugodno smjestiti. Prednja sjedala iznimno su udobna i pružaju savršenu podršku.
Posebna je pažnja pridana obujmu i razmještaju pretinaca u novom Peugeot 208. Uz pretinac u vratima i pretinac za rukavice, još su tri pretinca dostupna u osi vozila (ovisno o izvedbi):
? veliki pretinac ispod naslona za ruke izme?u prednjih sjedala.
? prostor za odlaganje koji je lako dostupan ispred ru?ice mjenja?a,
? domišljati pretinac na središnjoj konzoli koji se može sakriti i koji omogu?uje da se indukcijskim punja?em diskretno napuni pametni telefon. Stražnja strana poklopca izra?ena je tako da se pametni telefon može ondje staviti otvorene maske.
Novi PEUGEOT 208: uspon u gami na mudar na?in
Novi Peugeot 208 u ponudi je s ?etiri razine: Like, Active, Allure i GT Line.
Prvoklasna razina opremljenosti GT Line opremljen je razlikovnim stilskim zna?ajkama:
? svjetla Full LED sa svjetlosnim potpisom s tri linije,
? obloge blatobrana i crno lakirani obrubi stakala,
? polirani aluminijski naplatci od 17’’,
? kabina s pažljivo ure?enim detaljima: crne stropne obloge, prošivene bojom Adamite, odabir izme?u osam boja za ambijentalno osvjetljenje, aluminijske papu?ice.
TEHNOLOGIJE NOVE GENERACIJE
Novi PEUGEOT 208: iznimno siguran
Uz novi sustav Drive Assist, novi Peugeot 208 otvara put poluautomatskoj vožnji uz opremu za pomo? u vožnji najnovije generacije, najbolju u njegovom segmentu:
? adaptivni tempomat s funkcijom Stop & Go koji dolazi s automatskim mjenja?em EAT8 uz prilagodljivo održavanje udaljenosti izme?u vozila. U koloni, ponovno je pokretanje vozila automatsko ako je stajanje trajalo kra?e od 3 sekunde. U protivnom, obi?no pritiskanje papu?ice gasa ili vrha komande pri upravlja?u ponovno aktivira funkciju. Funkcija je dostupna ve? pri brzini od 0 km/h. S funkcijom ko?enja do 30 km/h dostupnom uz ru?ni mjenja?, nakon ko?enja koje dovodi do usporavanja ispod 30 km/h, regulator prestaje raditi, voza? mora preuzeti kontrolu, pritisnuti papu?icu spojke i ko?iti sve dok se vozilo ne zaustavi.
? sustav za pomo? pri zadržavanju vozila unutar vozne trake, u kojem voza? odabire putanju u voznom traku (povezan s ACC Stop & Go),
? automatsko ko?enje u nuždi posljednje generacije (otkriva pješake i bicikliste, danju i no?u, izme?u brzine od 5 km/h do 140 km/h) i upozorenje na opasnost od sudara,
? upozorenje na nenamjeran izlazak iz voznog traka (ili strane ceste) s ispravljanjem putanje ve? pri brzini od 65 km/h,
? sustav pra?enja pozornosti, kako bi se otkrilo koliko je voza? pozoran tijekom duga?kih vožnji i pri brzinama ve?im od 65 km/h i to analizama mikro-pokreta upravlja?a,
? automatsko upravljanje dugim svjetlima,
? prošireno prepoznavanje prometnih znakova (ograni?enje brzine, stop, zabranjen smjer),
? aktivni sustav za nadzor mrtvog kuta (uz ispravak putanje). Ta funkcija dostupna je od brzine od 12 km/h.
? elektri?na parkirna ko?nica.
Novi Peugeot e-208 na hrvatskom tržištu ?e biti u prodaji od 10. lipnja ove godine.