Gotovo punih sedam godina prošlo je otkad je aktualni Peugeot 208 stigao na tržište pa je krajnje vrijeme za novi model.
Na krilima izvrsnog uspjeha modela 508, novi Peugeot 208 u potpunosti se ugledao na ve?eg brata. Ve? na službenoj premijeri dokazat ?e da je uspio uspješno implementirati isti dizajnerski izri?aj u znatno manjem formatu. No, kad ?e se održati premijera još uvijek nije potvr?eno. Postojale su najave da ?e biti na salonu automobila u Ženevi ove godine, ali obzirom da salon starta slijede?i tjedan takav rasplet je sve manje vjerojatan pa je izgledno kako ?e se predstaviti na internetu, krajem travnja ili po?etkom svibnja.
Pogled na prve fotografije jasno otkriva da je u svakom pogledu atraktivan i poželjan. Puno stila u malom pakiranju ionako je oduvijek bila odlika gradskih modela Peugeota. No, to ne zna?i da ?e novi 208 biti malen. U usporedbi s aktualnim modelom osjetno ?e narasti. Bazirat ?e se na novoj modularnoj platformi PSA Grupe – Common Modular Platform – CMP koju ?e kasnije koristiti barem desetak drugih modela PSA Grupe, uklju?uju?i Peugeot 2008, Citroën C3, C3 Aircross, Opel Corsa, Opel Mokka…
Ono što je zasad potvr?eno jest da ?e uz porast gabarita putnicima nuditi pola klase bolji komfor od prethodnika, a da ?e istodobno masa biti smanjena za prosje?no ?ak 100 kilograma, što ?e se povoljno odraziti na performanse i potrošnju goriva. Dužinom ?e se približiti granici od ?etiri metra, a znatno smanjenim prevjesima omogu?it ?e se osjetno pove?anje me?uosovinskog razmaka pa ?e ve?u prostranost posebno cijeniti putnici straga. Potpuno novi Infotainment sustav donijet ?e brojne nove funkcije i voza?u ponuditi zna?ajnu lakše snalaženje od pomalo kontroverznog i-Cockpita.
Novi Peugeot 208 proizvodit ?e se isklju?ivo u 5-vratnoj izvedbi. Razlog tome je konstantan pad potražnje za modelima s troja vrata. No, ponuda ?e zato biti oboga?ena elektrificiranom izvedbom koja ?e biti predstavljena krajem ove godine.
Glavna benzinska uzdanica bit ?e 1.2-litreni turbak sa 110 i 130 KS, a dizelska novo razvijani motor 1.5 BlueHDi sa 75 i 100 KS. Naravno, fanovi sportske vožnje željno iš?ekuju paprenu izvedbu GTi, koja bi trebala sti?i 2020. godine, a iz turbobenzinca 1.6 razvijat ?e više od 230 KS.