Aktualan Peugeot 308 u prodaji je od 2013. godine, a premda je protekle temeljito osvježen, pomalo se bliži mirovini pa je novi Peugeot 308 ve? u završnoj fazi razvoja kako bi sve bilo 100 posto provjereno do premijere 2020. godine.
I tre?a generacija temeljit ?e se na platformi EMP2, kao i aktualan model, ali ?e blagim porastom gabarita nuditi osjetno bolji komfor. Stru?njaci predvi?aju smanjenje mase za najmanje 50 kilograma te uvo?enje samovoze?ih mogu?nosti Razine 2.
Unutrašnjost ?e zadržati provjeren stil s volanom malog promjera i visoko postavljenim instrumentima koje se gleda preko volana. Dodatan iskorak najavljen je po pitanju kvalitete materijala i završne obrade, kako bi se Peugeot 308 dodatno iznutra približio premium konkurentima, jer izvana to je ve? odavno.
Francuzi o?ekuju da ?e najve?i tržišni hit biti suvremen dizelaš 1.5 BlueHDi uparen sa 8-stupanjskim automatskim mjenja?em. No, ono što je najve?e iznena?enje je najava da ?e Peugeot 308 GT i Peugeot 308 GTi postati hibridi.
Naime, najsnažniji Peugeot 308, onaj oznake GTi, napast ?e Volkswagen Golf GTI, Ford Focus ST, Renault Megane R.S i ostale hibridnim pogonskim sklopom. Dvolitreni turbobenzinac pokretat ?e prednje, dva elektromotora stražnje kota?e pa ?e ukupno raspolagati s više od 300 KS, a snagu ?e na podlogu prenositi svim kota?ima. Novi Peugeot 308 GTi nudit ?e i mogu?nost vožnje samo na struju pri ?emu ?e doseg, ovisno o tempu vožnje, iznositi 50-60 kilometara.
Premijera tre?e generacije Peugeota 308 najavljena je za salon automobila u Ženevi u ožujku 2020. godine, a po?etna cijena u Francuskoj trebala bi iznositi 21.000 eura.