Do 25 km, odnosno 8 % više dometa u ciklusu WLTP, a još i više u stvarnom životu: to je rezultat tehnoloških inovacija koje se uvode od samog po?etka 2022. na 100 % elektri?nim verzijama novih vozila Peugeot 208 i 2008.
Peugeot e-208 i Peugeot e-2008 u 100 % elektri?noj izvedbi puštena su u prodaju krajem 2019. te su ostvarila zapažen uspjeh na tržištima, a dosad ih je proizvedeno više od 90 000. Ta dva modela potvr?uju važnost strategije elektrifikacije marke Peugeot.
Izra?eni su na platformi eCMP (Common Modular Platform), opremljeni baterijom od 50 kWh, elektri?nim motorom snage 100 kW (136 KS) s okretnim momentom od 260 Nm te se neprestano tehnološki razvijaju kako bi svojim korisnicima ponudili više dometa.
Za po?etak, došlo je do optimizacije guma prelaskom na klasu „A +”, ?ime se postiže bolja u?inkovitost zahvaljuju?i smanjenom otporu kotrljanja. To se odnosi na kota?e za Peugeot e-208 od 16″ i kota?e za Peugeot e-2008 od 17″. U mehani?kom pogledu napredak se vidi u novom prijenosnom omjeru reduktora koji optimizira domet u vožnjama na cestama i autocestama.
Naposljetku, nova toplinska pumpa povezana sa senzorom vlage postavljenim na gornjem dijelu vjetrobranskog stakla optimizira energetsku u?inkovitost sustava za grijanje i klimatizacijskog sustava.
Informacije koje prenosi ovaj senzor omogu?uju da se bolje upravlja ponovnim kruženjem zraka u putni?kom prostoru i u kona?nici o?uva koli?ina energije u bateriji u fazama porasta temperature i održavanja temperature unutar vozila. U?inkovitost ove inovacije posebno se primijeti kada su vanjske temperature niske.
Ukratko, sve ?e navedene tehnologije omogu?iti pove?anje dometa nakon ciklusa homologacije WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedures):
• Novi Peugeot e-208 odsada ?e imati do 362 km dometa (prema WLTP-u), što je pove?anje od 22 km.
• Novi Peugeot e-2008 odsada ?e imati do 345 km dometa (prema WLTP-u), što je pove?anje od 25 km.
No osim zna?ajnog porasta dometa prema ciklusu WLTP, potrebno je istaknuti i zna?ajan porast dometa u svakodnevnim gradskim vožnjama u stvarnim uvjetima pri temperaturama od oko 0 °C, a radi se o otprilike 40 km.