Peugeot 308 ve? je dostupan u plug-in hibridnoj ina?ici, a od 2023. godine njegova ?e kompaktna i karavanska izvedba (SW) biti ponu?ene i sa 100 % elektri?nim motorom. Peugeot ?e biti prvi europski proizvo?a? koji ?e ponuditi 100 % elektri?ni karavan. Elektri?ne modele 308 i 308 SW pokretat ?e novi elektri?ni motor snage 115 kW (156 KS) ?iji je doseg ve?i od 400 km (prema WLTP-u). Izgled modela 308 kombiniran je s užitkom u vožnji karakteristi?nim za modele Peugeot, ali i s najve?om energetskom u?inkovitoš?u u segmentu koja omogu?uje prosje?nu potrošnju od svega 12,7 kWh. Dostupni u razinama opreme Allure i GT, novi Peugeot E-308 i E-308 SW sti?i ?e na tržište sredinom 2023. godine.
PRIVLA?NOST. Dizajn novih modela Peugeot E-308 i E-308 SW nadahnut je dinami?nim i luksuznim stilom marke koji te modele približava višoj klasi. Dulji poklopac motora naglašava obrise vozila, njihove su obline senzualne i oštre, a novi logotip marke ponosno je istaknut na sredini prednje maske. Prednji svjetlosni potpis u obliku o?njaka uokviruje prednja svjetla Matrix LED te savršeno povezuje modele 308 i 308 SW s ostatkom obitelji Peugeot, baš kao što to ?ine i LED svjetla u obliku triju pandži na stražnjem kraju.
Novi 18-in?ni aluminijski naplatci posebno su razvijeni za 100 % elektri?ne ina?ice modela Peugeot 308 i 308 SW kako bi se poboljšale ukupne performanse.
IZVRSNOST. Novi 100 % elektri?ni motor, koji ?e biti predstavljen na novim modelima Peugeot E-308 i E-308 SW, razvijat ?e 115 kW (156 KS) te isporu?ivati okretni moment od 260 Nm za trenuta?an odziv. Zahvaljuju?i njemu, vožnja u modelu E-308 bit ?e ispunjena tišinom te oslobo?ena vibracija i emisija CO2. Taj ?e motor nadopuniti trenuta?nu ponudu koja uklju?uje plug-in hibridne motore koji razvijaju 180 KS i 225 KS te motore s unutarnjim izgaranjem.
Pogonska baterija je tako?er nove generacije. Rije? je o visokonaponskoj bateriji kapaciteta 54 kWh (51 kWh korisnog kapaciteta). Baterija ima novi kemijski sastav s 80 %-tnim udjelom nikla, 10 %-tnim udjelom mangana i 10 %-tnim udjelom kobalta, radi pri naponu od 400 V i omogu?uje doseg ve?i od 400 km (prema WLTP-u).
Osigurati u?inkovitost bila je najve?a briga inženjera modela Peugeot E-308 i E-308 SW. Stoga su uloženi zajedni?ki napori kako bi se, kroz optimizaciju motora, baterije, aerodinamike i mase te smanjenje gubitaka zbog trenja (gume klase A), postigla izrazito niska potrošnja energije od samo 12,7 kWh na 100 km, što je istinski referentna vrijednost u klasi 100 % elektri?nih automobila.
Povrh toga, kako bi što u?inkovitije upravljao potrošnjom energije, voza? može odabrati preferirani na?in rada (ECO, NORMAL i SPORT), pa ?ak i aktivirati na?in rada „BRAKE” kako bi pove?ao snagu ko?enja i tako poboljšao prikupljanje energije.
Priklju?ak za punjenje prilago?en je za sve vrste punjenja, a ugra?eni punja? snage 11 kW dostupan je serijski. Na javnoj punionici snage 100 kW, vozilo je mogu?e napuniti od 20 % do 80 % kapaciteta za manje od 25 minuta.
Kada je rije? o tehnološkoj opremi, novi Peugeot E-308 i E-308 SW opremljeni su najnovijim sustavima za pomo? u vožnji koji putovanja ?ine bezbrižnim i sigurnim. Ti sustavi uklju?uju:
• prilagodljivi tempomat s funkcijom Stop&Go,
• sustav za nadzor mrtvog kuta dugog dometa
• sustav na nadzor prometa straga koji upozorava na mogu?e opasnosti pri kretanju unatrag.
EMOCIJA. Na op?e zadovoljstvo voza?a i putnika, novi Peugeot E-308 i E-308 SW bit ?e dostupni s najnovijom generacijom Peugeot i-Cockpita®, prepoznatljivog po:
• kompaktnom grijanom upravlja?u koji pruža ve?u kontrolu,
• 3D head-up zaslonu koji se može prilagoditi i konfigurirati po želji
• središnjem 10-in?nom dodirnom zaslonu
U unutrašnjosti se izdvajaju virtualne tipke i-toggle koje se mogu u potpunosti konfigurirati i zna?ajke povezivanja u vozilu, uklju?uju?i najnoviji multimedijski sustav i-Connect® Advanced koji vožnju i putovanje ?ini još intuitivnijim i posebnim iskustvom.
Kupcima je na raspolaganju ?itav niz usluga, osmišljenih da olakšaju njihovu svakodnevicu. Aplikacija za pametne telefone MyPeugeot® omogu?uje korisnicima da se povežu sa svojim vozilom kako bi na daljinu programirali ili pokrenuli punjenje ili pak prilagodili temperaturu u unutrašnjosti.