Peugeot lansira od 01. lipnja 2020. na hrvatsko tržište svoje nove PLUG-IN hibridne benzinske motore.
Tom se novom ponudom nadopunjuje gama postoje?ih motora za Peugeot 3008 te 508 i 508 SW. Motor HYBRID i motor HYBRID4 (pogon na sva ?etiri kota?a) dostupni su na hrvatskom tržištu od 1. lipnja 2020.
Iskustvo vožnje u vozilima Peugeot sada je oboga?eno novim na?inima vožnje koji vam jam?e užitak i jedinstveni doživljaj vožnje zahvaljuju?i ?arobnom u?inku potpuno elektri?nog na?ina rada (ZEV), u?inkovitosti pogona na sva ?etiri kota?a (HYBRID4), vrhunskoj dinamici u sportskom na?inu rada i svestranosti hibridnog na?ina rada.
Tehnologija je jednostavna i intuitivna te vam pruža apsolutnu slobodu: slobodu vožnje u vozilima prilago?enim gradskim cestama i neasfaltiranim stazama. Slobodu izbora: pogon na dva ili ?etiri kota?a, 225 KS ili 300 KS, limuzina, SW ili SUV. Slobodu odabira izme?u ?etiri na?ina vožnje.
Ta dva nova motora konkretan su dokaz vizije marke Peugeot koja podrazumijeva uzbudljivu mobilnost bez ograni?enja, koja je svakim danom sve u?inkovitija.
Tehnologija PLUG-IN HYBRID
Peugeot predstavlja svoju gamu PLUG-IN hibridnih motora kao prvi konkretan dokaz svojim klijentima da ih o?ekuje mirna i još ugodnija budu?nost. Motori HYBRID i HYBRID4 s mogu?noš?u punjenja rade u kombinaciji s benzinskim motorom.
Odlikuju se najsuvremenijim tehnološkim rješenjima. Njihovo kombiniranje za korisnike je jednostavno i potpuno transparentno.
Benzinski motor s unutarnjim izgaranjem
Motor 1.6 PureTech prilago?en je i razvija 180 KS u motoru HYBRID i 200 KS u motoru HYBRID4.
Novi elektri?ni automatski mjenja?
Motor PureTech povezan je s novim automatskim mjenja?em s osam stupnjeva prijenosa e-EAT8, ekskluzivnim za PLUG-IN hibridne motore marke PEUGEOT. Elektri?ni motor povezan je s mjenja?em i razvija 110 KS/80 kW na prednjoj osovini.
Kako bi prijelazi izme?u rada elektri?nog motora i motora s unutarnjim izgaranjem bili optimalni i neprimjetni, pretvara? okretnog momenta koji se ina?e upotrebljava s motorom s unutarnjim izgaranjem svoje mjesto ustupa višelamelnoj spojci uronjenoj u ulje. Sve te promjene donose pove?anje okretnog momenta od 60 Nm i bolji odaziv motora.
Stražnja osovina s elektri?nim pogonom
U ina?icama HYBRID4 multilink stražnja osovina opremljena je elektri?nim motorom snage 110 KS/80 kW i reduktorom kako bi se zajam?io pogon na sva ?etiri kota?a. Njezina ugradnja nije utjecala na prostranost kabine.
Litij-ionska baterija
Litij-ionska baterija visokog napona (300 V) ugra?ena je ispod sjedala u drugom redu na verzijama HYBRID i HYBRID4.
Baterija ima kapacitet izme?u 11,8 kWh (508/508 SW) i 13,2 kWh (3008), a to je najve?i kapacitet na tržištu koji omogu?uje potpuno elektri?nu vožnju do 59 km prema normi WLTP(2).
Da bi se maksimalno iskoristio elektri?ni pogon, zadani na?in rada jest na?in ELECTRIC, uvijek kad to razina napunjenosti baterije omogu?ava. U potpuno elektri?noj vožnji može se posti?i do 135 km/h prije nego što vožnju preuzme motor s unutarnjim izgaranjem.
U?inkovite funkcije koje omogu?uju novu vrstu užitka
Nova funkcija Brake
Voza? može uklju?iti jedinstvenu funkciju Brake koja omogu?uje usporavanje vozila bez pritiskanja papu?ice ko?nice. Osim što služi za ko?enje motorom, ta funkcija omogu?uje i punjenje baterije, na primjer, na nizbrdici. U na?inu vožnje Drive, dovoljno je povu?i ru?icu mjenja?a unatrag, opcija Shift and Park by wire, kako bi se uklju?io na?in Brake. Ponovnim vra?anjem ta se opcija isklju?uje.
Novi kontrolirani sustav ko?enja
Kako bi se pove?ao domet u potpuno elektri?nom na?inu vožnje, sustav ko?enja visoke energetske u?inkovitosti i-Booster prikuplja energiju pri ko?enju ili pri ko?enju motorom (energija koja obi?no ostaje neiskorištena u izvedbama opremljenima motorom s unutarnjim izgaranjem). Sustav i-Booster sastoji se od elektri?ne pumpe koja zamjenjuje vakumsku pumpu koja se upotrebljava kad je rije? o motorima s unutarnjim izgaranjem.
Nova funkcija e-SAVE
Užitak vožnje u elektri?nom na?inu dostupan je u svakom trenutku zahvaljuju?i funkciji e-SAVE. Ta funkcija voza?u omogu?uje da planira svoje putovanje u elektri?nom na?inu vožnje (10 km, 20 km ili samo elektri?ni). Ta je funkcija lako dostupna na izborniku e-SAVE koji se nalazi na dodirnom zaslonu. Nakon što se programira, funkcija se prikazuje na instrument plo?i zajedno s predvi?enim dometom u kilometrima. Dovoljno je odabrati na?in vožnje ELECTRIC na izborniku kako bi se u željenom trenutku aktivirao potpuno elektri?ni na?in vožnje.
Jednostavno i brzo punjenje baterije
Za potpuno punjenje potrebno je:
? do sedam sati sa standardnom uti?nicom (punja? od 3,7 kW, 8 A)
? do ?etiri sata sa snažnijom uti?nicom tipa Green’up® (punja? od 3,7 kW, 14 A)
? manje od jednog sata i 45 minuta ako upotrebljavate Wallbox (punja? od 7,4 kW,
32 A).
Svjetla koja okružuju uti?nicu za punjenje omogu?uju jednostavno i brzo o?itavanje razine napunjenosti. Dok je uti?nica priklju?ena, razli?ite boje ozna?avaju napredovanje punjenja.
Otvor za punjenje diskretno je ugra?en na stražnjem lijevom blatobranu vozila (simetri?no otvoru spremnika za gorivo). Kabel za punjenje može se jednostavno pospremiti u za to predvi?en prostor ispod podnice prtljažnika.
Iskustvo vožnje oboga?eno novim jedinstvenim doživljajima
Zahvaljuju?i svojem bogatom tehnološkom naslje?u, Peugeot svojim kupcima neovisno o vrsti motora koju odaberu nudi podjednako intenzivno i instinktivno iskustvo vožnje.
Novi motori PEUGEOT PLUG-IN HYBRID pružaju novo iskustvo vožnje. To iskustvo obuhva?a cijelu lepezu novih doživljaja i iznimnu lako?u pri upravljanju vozilom, osobito zahvaljuju?i novim na?inima vožnje.
Svaki je na?in vožnje jedinstven i pruža razli?ito iskustvo:
? ne?ujnost na?ina ELECTRIC, odnosno pogona koji je u potpunosti elektri?ni,
? uzbudljivost performansi u na?inu SPORT koji objedinjuje sve vrste pogona,
? svestranost na?ina HYBRID,
? poboljšana vu?na sila pogona na sva ?etiri kota?a (Peugeot 3008 HYBRID4)
? na?in COMFORT, u kojem se na?in HYBRID spaja s udobnoš?u podesivog ovjesa (Peugeot 508 HYBRID)
Svi navedeni na?ini omogu?uju potpuno elektri?nu vožnju, ovisno o razini napunjenosti baterije.
Premda je tehnologija motora HYBRID i HYBRID4 intuitivna, jamstvo jedinstvenog doživljaja vožnje koje ti motori omogu?uju je neupitno. Ergonomija i vožnja su jednostavne.
Uzbudljiv doživljaj vožnje uz Peugeot i-Cockpit®
Jedno od glavnih ostvarenja koja nose znak lava, Peugeot i-Cockpit® svakodnevno pruža iskustvo uzbudljive i intuitivne vožnje. Za još bolju kontrolu i još ve?u jednostavnost uporabe, tu su dodirni zaslon i digitalna instrument plo?a.
Digitalna instrument plo?a
PEUGEOT i-Cockpit®, koji je razvijen posebno za hibridne izvedbe vozila, u visini vidnog polja voza?a prikazuje dostupne informacije o vožnji (na?in vožnje, razina elektri?ne energije, dostupni elektri?ni domet…). Može se u potpunosti podesiti i personalizirati.
Prikaz potrošnje energije nalazi se na desnom dijelu digitalne instrument plo?e i zamjenjuje standardni broja? okretaja. Sastoji se od tri lako prepoznatljiva dijela:
? dio ECO odnosi se na vožnju s optimizacijom potrošnje,
? dio POWER odnosi se na dinami?niju vožnju i dinami?ke performanse,
? dio CHARGE obavještava voza?a o fazama prikupljanja energije koje omogu?uju punjenje baterije, osobito prilikom ko?enja.
Dva digitalna broj?anika smještena su sa svake strane na plo?i: jedan za prikaz potrošnje goriva, a drugi za prikaz potrošnje elektri?ne energije. Dostupni domet, izražen u kilometrima, tako?er je prikazan ispod svakog od tih broj?anika.
Uvijek se može vidjeti odabrani na?in vožnje kako bi se po potrebi mogao brzo i jednostavno prilagoditi.
U svakom trenu, tijekom faze punjenja, instrument plo?a omogu?uje da se o?ita prikupljena elektri?na energija (u kilometrima), razina napunjenosti baterije (u postocima), brzina punjenja baterije (u kilometrima) kao i preostalo vrijeme punjenja potrebno za postizanje potpune napunjenosti (u satima i/ili minutama).
Dodirni zaslon
Dodirni zaslon tako?er sadržava izbornik razvijen posebno za hibridna vozila. Tipka za izravan pristup smještena je na prekida?ima koji podsje?aju na klavirske tipke. Ta tipka omogu?uje pristup novim informacijama:
– prikaz protoka energije koji omogu?uje uvid u rad hibridnog sustava,
– statisti?ki prikaz potrošnje na kojem se vidi elektri?na potrošnja i
potrošnja goriva,
– navigacijska stranica koja sadržava posebne informacije:
? stanice za punjenje, kao i benzinske crpke na odabranim rutama i lokacijama,
? domet u posve elektri?nom na?inu rada,
Naposljetku, klimatizacija nudi mogu?nost prethodnog programiranja temperature kabine, što omogu?uje rashla?ivanje ili zagrijavanje kabine ovisno o vanjskoj temperaturi.
Peugeot 3008 HYBRID: svuda i uvijek
SUV Peugeot 3008 dobiva novu dimenziju zahvaljuju?i visokou?inkovitoj verziji motora HYBRID4 koja se odlikuje snagom koja dosad još nije vi?ena me?u vozilima Peugeot serijske proizvodnje. Ta prvoklasna izvedba dolazi s pogonom na sva ?etiri kota?a i postiže snagu od 300 KS/220 kW.
To je rezultat kombinacije motora PureTech od 200 KS/147 kW i dva elektri?na motora (jedan na prednjoj osovini i drugi na stražnjoj osovini) od kojih svaki razvija snagu od 110 KS/80 kW.
Ubrzanje od 0 do 100 km/h postiže se u 5,9 sekundi. Kapacitet baterije iznosi 13,2 kWh za potpuno elektri?ni domet od 59 km prema normi WLTP(2).
Pogon na sva ?etiri kota?a omogu?uje poboljšanu vu?nu silu na zahtjevnim podlogama. Rezultat je savršeno prianjanje: neovisno o tome je li cesta mokra, prekrivena blatom ili snijegom ili pak zavojita, snaga se ravnomjerno raspore?uje na sva ?etiri kota?a vozila.
Peugeot 3008 HYBRID4 nudi, dakle, veliku snagu i pogon na sva ?etiri kota?a, dok je emisija CO2 najniža na tržištu: od 29 g CO? po kilometru u skladu s protokolom WLTP(2).
Nova multilink stražnja osovina pruža iznimnu udobnost za putnike, dok njezina ugradnja nije utjecala na prostranost niti na obujam prtljažnika iznad podnice.
Motor HYBRID4 dostupan je u izvedbama GT Line i GT u Hrvatskoj. Razina opremljenosti GT u ponudama je s ekskluzivnim presvlakama Alcantara® sive boje Gréval i ukrasnim elementima od prave hrastovine u sivoj boji „Grey Oak”. Dostupni su i novi sustavi za pomo? u vožnji (ADAS) koji su preuzeti s Peugeot 508: adaptivni tempomat s funkcijom Stop & Go i Lane Positioning Asist.
Istovremeno, uz gamu motora HYBRID4 u ponudi je izvedba HYBRID s pogonom na dva kota?a, snage 225 KS (165 kW), koji ujedinjuje motor PureTech snage 180 KS/132 kW s elektri?nim motorom snage 110 KS/80 kW. U Hrvatskoj je u ponudi s razinama opremljenosti Allure, GT Line i GT.
Peugeot 508 i 508 SW HYBRID: potpuno u?inkoviti
Peugeot 508 HYBRID i 508 SW HYBRID u pogonskom sklopu povezuju motor PureTech 180 KS/132 kW s elektri?nim motorom snage 110 KS/80 kW za najve?u ukupnu snagu od 225 KS/165 kW.
Pri izradi motora HYBRID koji se nalazi u modelima Peugeot 508 i 508 SW posebna je pažnja posve?ena pružanju dodatnog užitka u vožnji. Troškovi upotrebe optimizirani su zahvaljuju?i najvišoj razini u?inkovitosti s emisijom CO2 manjom od 49 g CO2 po kilometru prema normi WLTP(2).
Kapacitet baterije od 11,8 kWh jam?i 100 % elektri?nu autonomiju od 50 km prema normi WLTP(2) (60 kilometara prema normi NEDC(1)).
Ugradnja pogonskog sklopa izvedena je bez ikakvih kompromisa. Prostranost je ostala netaknuta, a obujam prtljažnika iznad podnice jednak je obujmu u modelima koji su opremljeni motorom s unutarnjim izgaranjem.