Potpuno je nov, snažniji, upravljiviji, dora?eniji u svakom pogledu, a opet toliko dobro poznat, no, kad je Porsche 911 u pitanju to je prednost.
Od prvog, koji je u prodaju stigao 1964. godine, malo se toga promijenilo. Izgled je evoluirao iz generacije u generaciju, cijela forma filigranski je dora?ivana, a rast gabarita uspješno je prikrivao vješt dizajn.
Osma generacija Elfera u tome nije iznimka. Premda je novi Porsche 911 serije 992 tek predstavljen, ve? je sa 500 metara jasno kojem modelu se radi. Rijetki su automobili u povijesti koji su uspjeli na takav na?in zadržati osnovnu formu, a istodobno posti?i da svaka nova generacija bude potpuno u skladu s aktualnim trendovima.
Sprijeda novi Porsche 911 izgleda vrlo sli?no prethodniku pa ?e razlike uo?iti samo znalci, dok straga dominira novi dizajn svjetlala, izveden po uzoru na koncept Mission E. Svaki detalj karoserije odiše elegancijom, premda je atletska gra?a solidno naglašena, ali to je izvedeno toliko suptilno da ga se s pravom može zvati sportašem u smokingu.
Unutrašnjost nudi izvrstan koktel luksuza i sporta. Osnovne dizajnerske forme poznate iz prethodnih generacija i dalje su tu, ali je svaki detalj izveden suvremenije, s naglaskom na 10,9-in?ni ekran na vrhu središnje konzole.
Porsche ?e u po?etku prodavati bazne Carrera i Carrera S modele. Ispod lima imat ?e isti 3-litreni bokserski 6-cilindraš iz kurentnog modela, no motor je dora?en pa nudi bolje performanse i bolja ekološka svojstva. Bazni Porsche 911 razvija 385 KS, a Carrera S 450 KS. Obje izvedbe imaju pogon na stražnje kota?e, a za prijenos snage je zadužen zadužen 7-stupanjski ru?ni mjenja? ili 8-stupanjski automatski mjenja? s dvostrukom spojkom. Radi se o automatiku kojeg isporu?uje proizvo?a? ZF, a time 7-stupanjski automatski mjenja? PDK odlazi u povijest.
Koliko je novi Porsche 911 filigranski dora?en najbolje ilustrira podatak na Carrera osnažena sa 370 na 385 KS stotku lovi za 3,7 s, a Carrera S osnažena sa 420 na 450 KS za 3,6 s. Kod oba modela je ubrzanje do 100 km/h skra?eno za 0,4 sekundi u usporedbi s prethodnikom.
Platformu dijeli s novim Audijem R8 i Lamborghini Huracanom, što ve?im udjelom ?elika visoke ?vrsto?e, aluminija, magnezija i uglji?nih vlakana donosi uštedu na masi od pet posto. Snažnije izvedbe bit ?e predstavljene na salonu automobila u Ženevi u ožujku 2019. godine. Porsche 911 Turbo tako ?e ispaljivati 590 umjesto sadašnjih 530 KS, dok ?e Turbo S biti nabijen na ?ak 630 KS (sad ima 570 KS).
Naravno, niti Porsche 911 ne ostaje imun na sve strože ekološke norme. Sad je i službeno potvr?eno kako ?e po?etnom 2023. godine u prodaju sti?i hibridna izvedba, koja ?e raspolagati kombiniranom snagom od 485 KS i 761 Nm pa ?e stotku hvatati za 3,5 s i juriti više od 315 km/h.
Uprava je potvrdila kako ?e novi Porsche 911 GT3 imati samo ru?ni mjenja?, ali i da žeš?i 911 GT3 RS ostaje vjeran atmosferskom motoru.
Novi Porsche 911 u prodaju stiže po?etkom 2019. godine, uz po?etnu cijenu u Njema?koj od 120.000 eura za izvedbu Carrera S.