Nakon što je po?etkom godine predstavljen papreni Porsche 911 Turbo S sa 650 KS, sad je na red došao standardni Porsche 911 Turbo.
Premda je rije? o nazivno baznoj izvedbi, novi Porsche 911 Turbo je prili?no žestok. Naime, on za pogon koristi istu specifikaciju motora kakva se ugra?ivala u izvedbu Turbo S protekle generacije. Radi se o twin-turbo benzincu 3.8 sa 6-cilindri?nom bokser koncepcijom koji razvija 580 KS i 750 Nm.
Dakle, sasvim dovoljno da legendarnog Elfera pretvori u projektil, koji do stotke ubrzava za svega 2,7 sekundi, dok najve?a brzina iznosi 320 km/h. Napredan pogon na sve kota?e izveden pomo?i višelamelne spojke u svakom trenutku jam?i izvrsnu trakciju, a 8-stupanjski automatski mjenja? PDK s dvostrukom spojkom odlikuje se rafalnim šaltanjem.
Kupcima se na izbor nude dvije izvedbe ovjesa. Standardan PASM odlikuje se koktelom sporta i komfora, a stepenica više je PASM Sport Suspension ovjes, koji je 10 milimetara niži pa je njime Porsche 911 Turbo još stabilniji i agilniji.
Uz pakete opreme Sport i Lightweight može se izabrati otvoreniji ispušni sustav, ali i Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC). Najizbirljivijim kupcima uz doplatu se nude i ko?nice s karbo-kerami?kim diskovima. Uz proširen trag kota?a u usporedbi s prethodnikom te prednje gume dimenzija 255/35 R20 te stražnje 315/30 R21 uistinu ga malo što može izbaciti iz balansa.
Prodaja po?inje po?etkom kolovoza uz po?etnu cijenu u Njema?koj od 180.811 eura za coupe, odnosno 194.035 eura za kabrioletsku izvedbu.