Porsche kompletira za ljeto svoj klasi?ni trio sportskih vozila: S modelima na sve kota?e 911 Targa 4 i 911 Targa 4S debitira nakon Coupéa i Cabrioleta tre?a opcija karoserije nove generacije Jedanaestice.
Izražena karakteristika ostaje inovativni, potpuno automatski krovni sustav. On se kao i kod legendarnog iskonskog modela Targe iz 1965. godine sastoji od karakteristi?nog širokog obru?a, pokretnog dijela krova iznad prednjih sjedišta i savijenog stražnjeg stakla. On se u 19 sekundi može jednostavno otvoriti ili zatvoriti.
Snažan nastup omogu?uje šestocilindarski bokser motor s tri litre zapremnine i biturbo punjenjem: 911 Targa 4 postiže sada snagu od 283 kW (385 KS) i s opcionalnim Sport Chrono paketom postiže ubrzanje s mjesta u 4,2 sekunde na 100 km/h – jednu desetinku brže nego dosad.
Motor u 911 Targa 4S postiže nazivnu snagu od 331 kW (450 KS) te granicu od 100 km/h pod istim uvjetima u 3,6 sekundi – ?etiri desetinke brže u usporedbi s prethodnikom. Najve?a brzina modela 911 Targa 4 je 289 km/h (plus 2 km/h), a kod modela 4S 304 km/h (plus 3 km/h).
Emocionalni i sportski užitak u vožnji serijski osiguravaju u oba sportska vozila mjenja? s osam stupnjeva (PDK) i pametni pogon na sve kota?e Porsche Traction Management (PTM). Model 911 Targa 4S može se alternativno naru?iti s novorazvijenim manualnim mjenja?em sa 7 brzina uklju?uju?i Sport Chrono paket. Nove tehnologije dodatno proširuju spektar ponude za oba modela Jedanaestice: Po prvi puta je dostupan
Porsche InnoDrive uklju?uju?i tempomat za održavanje razmaka. S dalje razvijenom Smartlift funkcijom može se programirati pove?anje razmaka od tla za svakodnevnu potrebu. Te opcije se nadopunjuju opsežnom opremom Porsche Tequipmenta i novim mogu?nostima individualizacije Porsche Exclusive Manufakture. Povezivanje tradicionalnih stilskih elemenata, bezvremenskog dizajna i moderne tehnologije Porsche produbljuje s posebnim modelom 911 Targa koji ?e debitirati sredinom svibnja.
U?inkoviti bokser motor s biturbo punjenjem
Kao i modeli 911 Carrera, obje varijante 911 Targa profitiraju od ve?e snage napunjenih šestocilindri?nih bokser motora zapremnine od tri litre. To ide u prilog performansama i prakti?nosti u svakodnevici. Motor u modelu 911 Targa 4 postiže snagu od 283 kW (385 KS) pri 6.500 1/min. To je 11 Kw (15 KS) više nego kod prethodnika. Maksimalni okretni moment od 450 Nm na raspolaganju je putem širokog raspona okretaja od 1.950 do 5.000 1/min. Kod modela 911 Targa 4S s 331 kW (450
KS) je to za 22 kW (30 KS) ve?a snaga u usporedbi s prethodnim modelom, maksimalni okretni moment od 530 Nm (plus 30 Nm) je izme?u 2.300 i 5.000 1/min.
Optimizirani pogon na sve kota?e za bolju vu?u
Bolja performansa novih modela na sve kota?e dolazi s daljnjim razvojem pogona prednje osovine. Vodom hla?ena jedinica spojke i diferencijala raspolaže poja?anim lamelama spojke za ve?u opteretivost i robusnost. Ve?i pokreta?ki momenti na spojci poboljšavaju njenu to?nost podešavanja te time funkciju dodatnog pogona preko prednje osovine. Op?enito dalje razvijeni pogon prednje osovine s PTM-om (Porsche Traction Management) podržava još bolju vu?u kod svih stanja kolnika.
Dalje razvijeno postolje za više udobnosti i sigurnosti
Kod novih modela 911 Targa elektroni?ki upravljani varijabilni sustav prigušivanja PASM (Porsche Active Suspension Management) spada u serijsku opremu. Karakteristike prigušivanja automatski prilago?ava u pogledu udobnosti vožnje i upravljanja pojedinoj situaciji vožnje i raspolaže s dva ru?no podesiva dijagrama,
„Normal“ i „Sport“. Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) uklju?uju?i elektroni?ki upravljanu diferencijalnu bravu stražnje osovine s potpuno varijabilnom raspodjelom momenata spada kod modela Targa 4S tako?er u serijsku opremu i dostupno je opcionalno i za model Targa 4. Kao i ostali modeli Porsche 911 osme generacije i Targa modeli serijski raspolažu Porsche Wet Modeom. Senzori u prednjim ku?ištima kota?a prepoznaju znatno mokar kolnik. U tom slu?aju se voza?u preko signala u kokpitu savjetuje da ru?no prebaci na Wet Mode. Na taj na?in se neposredni odziv pogona prilago?ava tako da se osigurava maksimalna stabilnost vožnje.
Uskla?ivanje dinamike vožnje obuhva?a za model 911 Targa 4 na prednjoj osovini gume dimenzije 235/40 ZR na 19“ lakometalnim kota?ima, na stražnjoj osovini su montirani 20“ kota?i s gumama dimenzije 295/35 ZR. 4S model serijski je opremljen pneumaticima dimenzije 245/35 ZR na 20“ kota?ima sprijeda i 305/30 ZR na 21“ kota?ima straga. Usporavanje preuzimaju kod modela Targa 4 ko?ioni diskovi od 330 milimetara na obje osovine s crnim 4-klipnim monobloc fiksnim ?eljustima. Targa 4S usporava na prednjoj osovini pomo?u 6-klipnih i na stražnjoj osovini pomo?u 4-klipnih ?eljusti, svaka u crvenoj boji. Ko?ioni diskovi su ovdje veli?ine po 350 milimetara sprijeda i otraga. Opcionalno se može naru?iti Porsche kerami?ki ko?ioni sustav (PCCB).
Moderna interpretacija ekstravagantnog dizajna modela Targa
S vanjske strane model 911 Targa krase dizajnerski elementi generacije modela 992. Sprijeda karoseriju ozna?avaju znatno izraženija ku?išta kota?a u usporedbi s prethodnim modelom. Izme?u LED svjetla prednji poklopac dobiva s utisnutim udubljenjem dizajn prvih generacija modela 911. Na stražnjem dijelu vozila dominira širi stražnji spojler koji se može varijabilno izvu?i te besprijekorno integrirana fina svjetlosna traka. Uz iznimku prednjeg i stražnjeg dijela, cijela vanjska obloga sastoji se od aluminija.
Interijer odgovara modelima 911 Carrera i karakteriziraju ga jasne i ravne linije armaturne plo?e s uvu?enom razinom instrumenata. Pritom su Jedanaestice iz 70-ih godina bile uzor. Osim tahometra koji je tipi?no za Porsche smješten u sredini, dva tanka zaslona slobodnog oblika bez okvira proširuju prikaze informacija za voza?a. Ispod 10,9-in?nog centralnog zaslona za Porsche Communication Management (PCM) nalazi se kompaktna jedinica sklopki s pet tipki za direktan pristup važnim funkcijama vozila. PCM izme?u ostalog serijski obuhva?a online navigaciju temeljem podataka pohranjenih u oblaku i sustav Connect Plus.
Od 1965. godine uzor nove klase sportskih vozila
Model 911 Targa 2.0 iz 1965. godine bio je prete?a novom konceptu vozila. Na po?etku se Targa prodavao još kao „sigurnosni kabriolet sa zaštitnim lukom za slu?aj prevrtanja“. No ubrzo se vozilo s krovom koji se može skinuti etabliralo kao samostalni koncept i razvilo u stilsku ikonu. S modelom 911 Targa Porsche do danas povezuje dva svijeta: Prednosti „vožnje s otvorenim krovom“ u Cabrioletu su kombinirane sa svakodnevnom udobnoš?u i sigurnoš?u Coupéa.
Cijene: Novi modeli 911 Targa stižu na tržište od kolovoza 2020. godine. Cijena za Hrvatsku još nije poznata.