Milijun kuna stoji najjeftiniji! Titanskih gabarita, Afroditine ljepote i Heraklove snage izaziva pozor, golica maštu, generira pozitivnu ljubomoru – to je novi Range Rover.
Luksuz na najja?e i u Hrvatskoj. Range Rover 5. generacije stigao je napokon i do nas. Za sada samo jedan demo primjerak, a desetak Hrvata koji su ga ve? naru?ili, vozit ?e SUV ikonu u svibnju. Širom svijeta do sada je zakapareno 35.000 primjeraka mo?nog i ekskluzivnog “gospodskog terenca”, ?ija je svjetska premijera održana u listopadu prošle godine u “Royal Opera House” u Londonu.
Objavljene su i cijene, a one oduzimaju dah. I ne samo to, razotkrivaju svu brutalnost novog vremena u kojem su dani vozilima na fosilna goriva odzvonili. Ubit ?e ih ekologija, a još više porezi i cijene. Sjajni i mega mo?no Range Rover to potvr?uje.
Plug in izvedba koja ima elektro autonomiju od 115 km i koja razvija 440 KS stoji 1.065.900 kuna. Dizelaš 3.0 D koji ima gotovo upola manje konja (249 KS) je skuplji i stoji 1.138.400 kuna, a onaj na plinsko ulje od 350 KS stoji nevjerojatnih 1.742.300 kuna.
U ?emu je trik? Zakonodavac je oslobodio trošarine sve one automobile koji mogu na obnovljive izvore energije prije?i više od 100 kilometara. Uz to, novi Range Rover koji ima gotovo tri tone i bateriju od 36 kWh u kombinaciji s benzinskim agregatom može uz iznimno pametnu i kombiniranu vožnju trošiti i samo 1.1 litru. Naravno to su mogu?nosti i naravno da je to samo na papiru. U zbilji ovaj ?e gorostas ipak biti ogroman potroša? energije. Renault Zoe i Nissan Leaf s približno jednakom baterijom mogu prije?i i tri puta više kilometara. Zanimljivo, interesa ne manjka, a u Auto Benussiju, generalnom distributeru za Hrvatsku ne skrivaju slatke brige. Tvrde kako ?e i preostalu, skromnu hrvatsku kvotu, ubrzo prodati. Jednake vijesti stižu i iz Velike Britanije, gdje tvrde kako usprkos pandemiji i teškoj krizi vjeruju kako ?e ve? ubrzo prodati cjelogodišnju produkciju od 75.000 primjeraka “SUV-a zvanog ?ežnja.”
RANGE ROVER SE 3.0 PHEV (440 KS) 1.065.900 KN
RANGE ROVER SE 3.0D (249 KS) 1.138.400 KN
RANGE ROVER SV 3.0D (350 KS) 1.742.300 KN
TO NAPROSTO MORATE VIDJETI!!! LUKSUZ NA NAJJA?E. Oni koji imaju ne pitaju za cijenu i ne?e žaliti novca. Ipak znajte, bezobrazno je skup. Skrojen za odlikaše, ima 523 KS, a brzina ograni?ena na 155 km/h! Oduzima dah, obara s nogu, profinjen, paprene cijene… Po?etni model u Hrvatskoj novog Range Rover 3.0 litre Diesel MHEV AWD Auto 249HP SE iznosi sa svim davanjima 1.159.718,00 kn. Range Rover 2022. stiže i s plug-in hibridnim pogonom, ali i kao rasni dizelaš. Najava potpuno elektri?nog izdanja za 2024. Ultimativan je to ogromni luksuzni SUV, a peta generacija nudi i PHEV snagu te u iznimnoj verziji i sedam sjedala. Osim plug in hibridne verzije, u Rang Roveru ne odri?u se ni dizelaša i stižu i oni od 6 cilindara sa 296, odnosno 345 konja. Top ponude je novi 4,4-litreni twin-turbo V8 benzinac od 523 KS i 750 Nm okretnog momenta. Zahvaljuju?i sustavu Dynamic Launch, sprinta od 0-100 km/h 4,6 sekundi, a za?udo, najve?a brzina ograni?ena mu je na mizernih 155 km/h.
Tijekom pet desetlje?a, Range Rover je predvodio trendove u svom segmentu. Stekao je neusporediv status vrhunskog luksuznog SUV-a za ?lanove kraljevske obitelji, politi?are, poslovne lidere i slavne osobe diljem svijeta, kombiniraju?i besprijekornu profinjenost i izvanredne terenske karakteristike.
Vo?en kreativnoš?u i željom za savršenstvom, ne slijedi modu ili trend, ve? je nastao kombinacijom suvremene filozofije dizajna s više od 50 godina evolucije kroz ?etiri prethodne generacije.
Ovo je jednostavno najpoželjniji Range Rover ikada stvoren.
Elegantan novi Range Rover, predstavljen je premijerno u Hrvatskoj u ovlaštenom Jaguar Land Rover salonu Auto Benussi u Zagrebu odabranim uzvanicima i novinarima.
Luksuzni SUV stigao je u Hrvatsku nakon svjetske premijere koja je održana u listopadu prošle godine u Royal Opera House u Londonu, a prvi primjerci dolaze na tržište u svibnju ove godine.
Tijekom pet desetlje?a, Range Rover je predvodio trendove u svom segmentu. Stekao je neusporediv status vrhunskog luksuznog SUV-a za ?lanove kraljevske obitelji, politi?are, poslovne lidere i slavne osobe diljem svijeta, kombiniraju?i besprijekornu profinjenost i izvanredne terenske karakteristike.
Novi Range Rover je vozilo neusporedivog karaktera, od besprijekorno dizajniranog eksterijera, do savršenog mirnog uto?išta u kabini. Poseban sustav filtriranja temeljen na nanoeTM X tehnologiji smanjuje viruse i bakterije u kabini , uklju?uju?i i SARS-CoV-2.
Vanjska paleta boja uzdiže elegantne proporcije i ?iste površine novog Range Rovera, dok su opcije boja unutrašnjosti održivije, odgovornije i progresivnije nego ikad prije. Kupci imaju ve?i izbor materijala i završnih obrada, uklju?uju?i inovativne tkanine i taktilni Ultrafabrics™, uz nastavak suradnje Land Rovera s tvrtkom Kvadrat™ – vode?im europskim proizvo?a?em vrhunskih tkanina. U kombinaciji s Ultrafabrics™ stvara opciju taktilnog materijala koji je lakši i stvara samo ?etvrtinu CO2 u odnosu na tradicionalnu kožu.
Vo?en kreativnoš?u i željom za savršenstvom, ne slijedi modu ili trend, ve? je nastao kombinacijom suvremene filozofije dizajna s više od 50 godina evolucije kroz ?etiri prethodne generacije.
Britanski luksuzni SUV bit ?e po prvi puta dostupan sa sedam sjedala i kao plug-in-hibrid s dosegom elektri?nog vozila od 100 km.
Vjeran korijenima: Novi Range Rover vode?i je primjer suvremenosti koja oduzima dah, nenadmašne profinjenosti i Land Roverove sposobnosti bez premca utemeljene na više od 50 godina evolucije
Suvremeni luksuz: Novi Range Rover definiraju izražajnost i formalnost, postignuti skladom proporcija, površina i linija
Odabir materijala: Luksuzne alternative tradicionalnoj koži uklju?uju novu vrhunsku tkaninu koja objedinjava Ultrafabrics™ i mješavinu vune Kvadrat™
Individualizacija: Novi Range Rover SV izvanredna je interpretacija luksuza i individualizacije Range Rovera, u kojima se ogleda majstorstvo ru?ne izrade Special Vehicle Operations
Nenadmašna profinjenost: Inženjeri su smanjili kognitivno optere?enje voza?a gdje god je to mogu?e, dok poništavanje buke najnovije generacije sa zvu?nicima u naslonu za glavu stvara vrhunsku profinjenost
Savršena staloženost: Integrirano upravljanje podvozjem uz sustav Dynamic Response Pro pruža vrhunsku udobnost u vožnji upotrebom Elektroni?kog zra?nog ovjesa koji priprema vozilo za krivine pomo?u podataka eHorizon
Dinami?na okretnost: Standardno upravljanje na svim kota?ima objedinjava vrhunsku stabilnost pri velikim brzinama s iznimnom upravljivoš?u pri malim brzinama – i promjerom zakretanja manjim od 11 m4
Raskošan izbor: Uz novu arhitekturu karoserije MLA-Flex dolaze Standard i Long Wheelbase s luksuznim interijerima s ?etiri, pet ili sedam sjedala te nizom elektrificiranih pogonskih sklopova
Potpuno elektri?no vozilo: Baterijski elektri?ni Range Rover bit ?e predstavljen 2024. godine jer Land Rover usvaja novu strategiju Reimagine s potpuno elektri?nim pogonskim sklopom za svoj originalni luksuzni SUV
PHEV pove?anog dometa: Novi plug-in hibridi od 510 KS i 440 KS pružaju tihi domet elektri?nog vozila do 100 km (62 milje) i emisiju CO2 manju od 30 g/km1 za opuštaju?u i u?inkovitu vožnju
Performanse za opuštenost: Novi benzinski motor Twin Turbo V8 od 530 KS isporu?uje klasi?nu Range Roverovu vožnju, s Dinami?kim pokretanjem koje omogu?ava ubrzanje do 100 km/h za 4,6 sekundi
“Alexa, krenimo na put”: Ugra?eni sustav Amazon Alexa na najmanju mogu?u mjeru smanjuje odvra?anje pažnje prepoznavanjem intuitivnih glasovnih naredbi za glazbu, navigaciju i stanje u prometu, ure?aje u pametnom domu i još mnogo toga2
Mirno uto?ište: Sustav za pro?iš?avanje zraka u kabini (Cabin Air Purification Pro) odlikuje se filtriranjem PM2,5 i tehnologijom nanoeTM X koja pomaže u znatnom smanjenju mirisa, bakterija i alergena, uklju?uju?i virusa SARS-CoV-23
Kreirajte svoju konfiguraciju: Novi Range Rover može se naru?iti ve? sada, s po?etnom cijenom od milijun kuna pa na više.
U više od 50 godina postojale su samo ?etiri generacije Range Rovera. Stoga je peta generacija za 2022. iznimno zna?ajan korak za Land Rover. I ne samo stoga što ?e legendarni luksuzni SUV po prvi put biti dostupan i kao plug-in hibrid i sa sedam sjedala.
Novi Range Rover imat ?e paprenu cijenu, a “entry model” stajat ?e 1.159.718,00 kn! Prvi je to model ove kompanije na novoj MLA-Flex platformi, koja omogu?ava pogonske sklopove s ?istim izgaranjem, plug-in hibridnu tehnologiju i potpuno elektri?ni pogon. Range Rover EV, sasvim na struju potvr?en je za 2024.
Range Rover je izvorni luksuzni SUV i ve? 50 godina predvodi vlastitim primjerom, a objedinjava opuštaju?u udobnost, staloženost, te sposobnost koja može osvojiti svaki teren. Novi Range Rover je najpoželjniji dosad, jer udružuje suvremenost koja oduzima dah i estetsku gracioznost s tehnološkom sofisticiranoš?u i besprijekornom povezanoš?u.
Uz kolekciju u?inkovitih blagih hibridnih i plug-in hibridnih pogonskih sklopova – i potpuno elektri?ni Range Rover koji ?e ju upotpuniti 2024. godine – te uz izbor unutrašnjosti s ?etiri, pet ili sedam sjedala u izvedbama Standard i Long Wheelbase, novi Range Rover je u svakom okruženju na svom terenu.
Novi Range Rover 2022: motori, snaga i performanse
Velika je vijest da ?e Range Rover 2022. biti lansiran s dvije plug-in hibridne opcije. Prva, pod oznakom P440e, kombinira 3,0-litreni šesterolitreni benzinski motor s turbopunja?em s baterijom od 38,2 kWh (31,8 kWh iskoristivo) i elektri?nim motorom od 141 KS za ukupnu kombiniranu snagu od 434 KS i 620 Nm okretnog momenta. Druga opcija, ozna?ena P510e, nudi više snage od one 3,0-litrene benzinske. Koristi istu bateriju i elektri?ni motor, pove?avaju?i ukupnu kombiniranu snagu na 503 KS i 700 Nm okretnog momenta, isporu?uju?i 5,7 sekundi od 0-100 km/h.
Zajedni?ka elektrifikacija u obje opcije plug-in zna?i da hibridne varijante Range Rovera mogu prevaliti i 100 kilometara s punim punjenjem, pri ?emu Land Rover tvrdi da je u stvarnom svijetu doseg nulte emisije od 80 km i emisija CO2 manja od 30 g/km. Regenerativno ko?enje kao dio tehnologije ko?enja po žici u novom automobilu tako?er ima svojstvo, dok potpune informacije o u?inkovitosti tek treba potvrditi.
Uklju?ena je mogu?nost brzog punjenja do 50 kW. Tako ?e punjenje od 80 posto trajati manje od sat vremena. Potpuno punjenje traje pet sati korištenjem ku?ne zidne kutije od 11 kWh.
Uz potpuno elektri?ni EV na?in rada, postoji izbor hibridnog na?ina rada – zadana postavka, koja kombinira oba izvora energije i koristi tehnologiju optimizacije prediktivne energije, kao i geofencing kako bi se osiguralo dostupnost elektri?nog pogona u zonama s niskim emisijama, na primjer – i Save moda. Ova posljednja postavka zadržava programirano stanje napunjenosti za implementaciju kasnije tijekom vožnje voza?a. Blaga hibridna tehnologija tako?er se nalazi u ponudi motora, s 3,0-litrenim benzincem od 394 KS (0-100 km/h za 5,8 sekundi, 29,7 mpg u kombinaciji i 215 g/km CO2). Tu su i dvije dizelske opcije. 3,0-litreni šesterocilindri?ni D300 i D350 model nude 296 KS, odnosno 345 KS, s mogu?im do 37,2 mpg i emisijom CO2 od 198 g/km.
Na vrhu ponude motora nalazi se novi 4,4-litreni twin-turbo V8 benzinac – Nudi 523 KS i 750 Nm okretnog momenta. Zahvaljuju?i sustavu Dynamic Launch, sprint od 0-100 km/h se postiže za 4,6 sekundi, dok je najve?a brzina ograni?ena na 155 km/h.
Svi pogonski agregati spojeni su s automatskim mjenja?em s osam stupnjeva prijenosa s mogu?noš?u niskog raspona i Land Roverovim sustavom pogona na sva ?etiri kota?a s tehnologijom Terrain Response 2 koja prilago?ava pogon razli?itim površinama, dok novi inteligentni sustav pogona na sva ?etiri kota?a može odvojiti prednji dio osovina na cesti izme?u 21mph i 100mph za poboljšanje u?inkovitosti i smanjenje emisije CO2 do 4g/km.
Savršena staloženost: Integrirano upravljanje podvozjem uz sustav Dynamic Response Pro pruža vrhunsku udobnost u vožnji upotrebom Elektroni?kog zra?nog ovjesa koji priprema vozilo za krivine pomo?u podataka eHorizon
Dinami?na okretnost: Standardno upravljanje na svim kota?ima objedinjava vrhunsku stabilnost pri velikim brzinama s iznimnom upravljivoš?u pri malim brzinama – i promjerom zakretanja manjim od 11 m.
Novi Range Rover 2022: dizajn
Ovi novi pogonski agregati umotani su u moderniju evoluciju stila Range Rovera. Sprijeda, maska ??je osvježena uzorkom novog izgleda, standardna digitalna LED prednja svjetla su oštrija, a ve?ina senzora automobila za njegove sustave pomo?i voza?u ugra?ena je u plo?u niže u odbojniku kako bi se pružila glatkija , ?iš?i izgled. To tako?er pomaže u smanjenju otpora i poboljšanju aerodinami?ke u?inkovitosti.
Prema rije?ima Massima Frascelle, direktora dizajna Land Rovera, crte novog Range Rovera odaju “redukcionizam”, umanjuj linije, a sve kako bi se dobio novi, podcijenjeniji pogled na moderni luksuz.
Land Roverov dizajnerski redukcionizam jasan je straga. Upravo tamo se mogu vidjeti najve?e promjene u stilu novog automobila. Stražnja svjetla i indikatori ugra?eni su u ?vrstu crnu plo?u koja je neprozirna kada svjetla nisu upaljena.
U profilu Range Rover još uvijek definiraju tri jasne horizontalne linije. Prvi ispod vrata koji se sada penje prema gore prema stražnjem dijelu, drugi se odmi?e od poklopca motora na preklop i oštriji je i ?vrš?i nego prije, dok tre?i odvaja zaštitni znak modela plutaju?i krov.
Raskošan izbor: Uz novu arhitekturu karoserije MLA-Flex dolaze Standard i Long Wheelbase s luksuznim interijerima s ?etiri, pet ili sedam sjedala te nizom elektrificiranih pogonskih sklopova. Uz šest unaprijed postavljenih off-road predpostavki za sustav Terrain Response 2, tu je i na?in rada Wade, koji podiže tijelo kako bi se dobio dubinu gaženja od 900 mm, dok postavka ovjesa sljede?e generacije omogu?uje do 510 mm hoda kota?a. kako bi se poboljšale terenske sposobnosti, pozivna kartica Range Rovera.
Najnoviji Land Roverov Pivi Pro infotainment sustav
Nježno zakrivljeni 13,1-in?nim zaslon osjetljiv na dodir. 90 posto komandi dostupno je u samo dva koraka s po?etnog zaslona, ??dok postoji i više povezivosti nego ikad prije, uz mogu?nost ažuriranja softvera preko zraka, integraciju Amazon Alexa, Spotify i, naravno, Apple CarPlay i Android Auto s beži?nim vezama za oba programa.
Tu je 13,7-in?na digitalna instrument plo?a, dok kao što biste o?ekivali u luksuznom automobilu, kupci se mogu odlu?iti za paket zabave na stražnjim sjedalima, koji dodaje par 11,4-in?nih HD zaslona osjetljivih na dodir postavljenih na naslone prednjih sjedala.
U ponudi je beži?no punjenje telefona od 15 W, kao i do 60 W snage za punjenje ure?aja putem USB C-a; ako to nije dovoljno, dostupna je i uti?nica od 230 V.
Nova platforma MLA-Flex obdarena je pametnom tehnologijom za poboljšanje profinjenosti, udobnosti vožnje i sposobnosti na cesti i izvan nje.
Ugra?eni sustav Amazon Alexa na najmanju mogu?u mjeru smanjuje odvra?anje pažnje prepoznavanjem intuitivnih glasovnih naredbi za glazbu, navigaciju i stanje u prometu, ure?aje u pametnom domu i još mnogo toga.
Dostupan je u SWB obliku, kao i u konfiguraciji LWB s ?etiri ili pet sjedala. Nudi dvije vrste dizajna SV: SV Serenity i SV Intrepid. Prvi ima metalnu završnu obradu za rešetku u Atlas Silver, kao i naglaske od korintske bronce, uklju?uju?i umetke na vratima. Natpis Range Rovera tako?er je u korintskoj bronci sa srebrnim satenskim okvirima. U Hrvatskoj – cijena za po?etni model New Range Rover 3.0 Litre Diesel MHEV AWD Auto 249HP SE – 1.159.718 kn (s PDV-om i PPMV-om)