Obitelj modela MEGANE bogatija je za još jednog ?lana – Renault Megane GrandCoupe s ?etiri vrata. Ta izvedba upotpunjuje Renaultovu ponudu automobila C-segmenta i ja?a Renaultov položaj na tržištima* na kojima kupci u potrazi za udobnim i prostranim vozilom koje odražava njihov status odabiru kompaktne limuzine.
Novi Renault Megane GrandCoupe proizvodi se u Renaultovoj tvornici u Bursi u Turskoj i spreman je za po?etak prodaje u 30 zemalja, ?ime pridonosi globalnom rastu marke i oboga?uje Renaultovu ponudu.
Konstruiran na Renaultovoj platformi CMF C/D, novi Renault Megane GrandCoupe osmišljen je, dizajniran i razvijen paralelno s novim MEGANEOM, ?ija je prodaja po?ela po?etkom 2016. To zna?i da je opremljen jednakim sustavima i tehnologijom te da ga pokre?u jednaki motori kao i peterovratnu izvedbu, a pritom se odlikuje rekordno prostranom unutrašnjoš?u u klasi i prtljažnikom obujma 550 dm3 po VDA.
Dinami?nim dizajnom i opremom preuzetom iz višeg segmenta novi MEGANE Grand Coupé predstavlja pravi iskorak u premium segment, što ga ?ini mjerilom segmenta kompaktnih limuzina.
Kao stru?njak za motore i pionir prednabijanja i smanjenja obujma motora Formule 1, Renault je jedan od najve?ih zagovornika motora manjeg obujma, koji besprijekorno spajaju voza?ki užitak i u?inkovitost. Ovisno o tržištu, neki su motori dostupni i s bestupanjskim mjenja?em X-Tronic ili automatskim mjenja?em s dvostrukom spojkom EDC poznatima po pouzdanosti i jednostavnosti u svakodnevnoj uporabi. Ova ponuda motora osmišljena je u skladu s potrebama i o?ekivanjima tržišta na kojima ?e se novi MEGANE Grand Coupé prodavati.
Serijski je u svim ina?icama dostupan na?in rada ECO koji prilago?ava performanse vozila i smanjuje potrošnje goriva do 10 posto. Dostupan u ina?icama opremljenima sustavom R-LINK 2, sustav Driving Eco2 prikazuje brojne podatke koji voza?ima pomažu analizirati na?in vožnje i poduzeti korektivne mjere kako bi smanjili potrošnju goriva i emisije CO2.
SCe 115
Atmosferski 1,6-litreni motor sa 115 KS i 156 Nm okretnog momenta dostupnog od 4000 o/min. Dostupan u osnovnoj ina?ici, taj se motor ve? dokazao u brojnim modelima grupe Renault i sparen je s peterostupanjskim ru?nim mjenja?em (6,3 l/100 km, 142 g CO2/km)
Energy dCi 90
Sa šesterostupanjskim ru?nim mjenja?em: 90 KS i 220 Nm okretnog momenta od 1750 o/min.
Spojen sa šesterostupanjskim ru?nim mjenja?em, taj je motor štedljiv i pruža pravi užitak u vožnji. Opremljen sustavom Stop&Start taj motor troši samo 3,7 litara goriva na 100 km i ispušta samo 95 g CO2/km.
Energy dCi 110
Sa šesterostupanjskim ru?nim mjenja?em: 110 KS i 260 Nm okretnog momenta od 1750 o/min.
Ili šesterostupanjski automatski mjenja? EDC: 110 KS i 250 Nm okretnog momenta od 1750 o/min.
Ovaj motor donosi više užitka u vožnji zahvaljuju?i opsežnim zahvatima na usisu i procesu izgaranja goriva. Potrošnja goriva i emisije CO2 ostaju vrlo niske (95g CO2/km i 3,7 l/100 km), neovisno o tome odaberete li šesterostupanjski ru?ni mjenja? ili šesterostupanjski automatski mjenja? EDC.
Energy dCi 130
Sa šesterostupanjskim ru?nim mjenja?em: 130 KS i 320 Nm okretnog momenta od 1750 o/min.
U taj su motor ugra?ene brojne napredne tehnologije. Zahvaljuju?i smanjenju obujma, taj 16-ventilski dizelski motor razvija 130 KS unato? obujmu od samo 1598 cm3. Isti?e se posebno u?inkovitom konstrukcijom, nastalom na temelju iskustva koje je Renault stekao u Formuli 1. Potrošnja goriva tog dizelskog motora iznosi samo 4 l/100 km, a emisije CO2 samo 103 g/km. Velik okretni moment jam?i žustra ubrzanja i snažan odziv na pritisak papu?ice gasa za prave voza?ke užitke.
Ova paleta motora (osim SCe 115) opremljena je brojnim u?inkovitim rješenjima osmišljenima da pomognu voza?ima smanjiti potrošnju goriva i emisije CO2:
Sustav Stop&Start automatski gasi motor kad se vozilo zaustavi, mjenja? je u praznom hodu, a spojka odspojena što zna?i da automobil ne?e proizvoditi ni štetne emisije ni CO2. Motor se automatski ponovno pokre?e kad voza? pritisne papu?icu spojke.
Sustav za obnovu energije s pomo?u alternatora prikuplja kineti?ku energiju vozila koja se osloba?a pri ko?enju. Energija se pohranjuje u akumulatoru, što smanjuje optere?enje alternatora.
Indikator na?ina vožnje (zelene, žute i naran?aste boje) i indikator promjene stupnja prijenosa na instrumentnoj plo?i pomažu voza?u prilagoditi stil vožnje kako bi smanjio potrošnju goriva.