Novi Renault Megane GrandCoupe stigao u Hrvatsku

0
282

Obitelj modela MEGANE bogatija je za još jednog ?lana – Renault Megane GrandCoupe s ?etiri vrata. Ta izvedba upotpunjuje Renaultovu ponudu automobila C-segmenta i ja?a Renaultov položaj na tržištima* na kojima kupci u potrazi za udobnim i prostranim vozilom koje odražava njihov status odabiru kompaktne limuzine.

Novi Renault Megane GrandCoupe proizvodi se u Renaultovoj tvornici u Bursi u Turskoj i spreman je za po?etak prodaje u 30 zemalja, ?ime pridonosi globalnom rastu marke i oboga?uje Renaultovu ponudu.

Konstruiran na Renaultovoj platformi CMF C/D, novi Renault Megane GrandCoupe osmišljen je, dizajniran i razvijen paralelno s novim MEGANEOM, ?ija je prodaja po?ela po?etkom 2016. To zna?i da je opremljen jednakim sustavima i tehnologijom te da ga pokre?u jednaki motori kao i peterovratnu izvedbu, a pritom se odlikuje rekordno prostranom unutrašnjoš?u u klasi i prtljažnikom obujma 550 dm3 po VDA.
Dinami?nim dizajnom i opremom preuzetom iz višeg segmenta novi MEGANE Grand Coupé predstavlja pravi iskorak u premium segment, što ga ?ini mjerilom segmenta kompaktnih limuzina.

Kao stru?njak za motore i pionir prednabijanja i smanjenja obujma motora Formule 1, Renault je jedan od najve?ih zagovornika motora manjeg obujma, koji besprijekorno spajaju voza?ki užitak i u?inkovitost. Ovisno o tržištu, neki su motori dostupni i s bestupanjskim mjenja?em X-Tronic ili automatskim mjenja?em s dvostrukom spojkom EDC poznatima po pouzdanosti i jednostavnosti u svakodnevnoj uporabi. Ova ponuda motora osmišljena je u skladu s potrebama i o?ekivanjima tržišta na kojima ?e se novi MEGANE Grand Coupé prodavati.

Serijski je u svim ina?icama dostupan na?in rada ECO koji prilago?ava performanse vozila i smanjuje potrošnje goriva do 10 posto. Dostupan u ina?icama opremljenima sustavom R-LINK 2, sustav Driving Eco2 prikazuje brojne podatke koji voza?ima pomažu analizirati na?in vožnje i poduzeti korektivne mjere kako bi smanjili potrošnju goriva i emisije CO2.

SCe 115
Atmosferski 1,6-litreni motor sa 115 KS i 156 Nm okretnog momenta dostupnog od 4000 o/min. Dostupan u osnovnoj ina?ici, taj se motor ve? dokazao u brojnim modelima grupe Renault i sparen je s peterostupanjskim ru?nim mjenja?em (6,3 l/100 km, 142 g CO2/km)

Energy dCi 90
Sa šesterostupanjskim ru?nim mjenja?em: 90 KS i 220 Nm okretnog momenta od 1750 o/min.
Spojen sa šesterostupanjskim ru?nim mjenja?em, taj je motor štedljiv i pruža pravi užitak u vožnji. Opremljen sustavom Stop&Start taj motor troši samo 3,7 litara goriva na 100 km i ispušta samo 95 g CO2/km.

Energy dCi 110
Sa šesterostupanjskim ru?nim mjenja?em: 110 KS i 260 Nm okretnog momenta od 1750 o/min.
Ili šesterostupanjski automatski mjenja? EDC: 110 KS i 250 Nm okretnog momenta od 1750 o/min.
Ovaj motor donosi više užitka u vožnji zahvaljuju?i opsežnim zahvatima na usisu i procesu izgaranja goriva. Potrošnja goriva i emisije CO2 ostaju vrlo niske (95g CO2/km i 3,7 l/100 km), neovisno o tome odaberete li šesterostupanjski ru?ni mjenja? ili šesterostupanjski automatski mjenja? EDC.

Energy dCi 130
Sa šesterostupanjskim ru?nim mjenja?em: 130 KS i 320 Nm okretnog momenta od 1750 o/min.
U taj su motor ugra?ene brojne napredne tehnologije. Zahvaljuju?i smanjenju obujma, taj 16-ventilski dizelski motor razvija 130 KS unato? obujmu od samo 1598 cm3. Isti?e se posebno u?inkovitom konstrukcijom, nastalom na temelju iskustva koje je Renault stekao u Formuli 1. Potrošnja goriva tog dizelskog motora iznosi samo 4 l/100 km, a emisije CO2 samo 103 g/km. Velik okretni moment jam?i žustra ubrzanja i snažan odziv na pritisak papu?ice gasa za prave voza?ke užitke.

Ova paleta motora (osim SCe 115) opremljena je brojnim u?inkovitim rješenjima osmišljenima da pomognu voza?ima smanjiti potrošnju goriva i emisije CO2:
Sustav Stop&Start automatski gasi motor kad se vozilo zaustavi, mjenja? je u praznom hodu, a spojka odspojena što zna?i da automobil ne?e proizvoditi ni štetne emisije ni CO2. Motor se automatski ponovno pokre?e kad voza? pritisne papu?icu spojke.
Sustav za obnovu energije s pomo?u alternatora prikuplja kineti?ku energiju vozila koja se osloba?a pri ko?enju. Energija se pohranjuje u akumulatoru, što smanjuje optere?enje alternatora.
Indikator na?ina vožnje (zelene, žute i naran?aste boje) i indikator promjene stupnja prijenosa na instrumentnoj plo?i pomažu voza?u prilagoditi stil vožnje kako bi smanjio potrošnju goriva.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com