Dacia, marka koja od samog za?etka prkosi pravilima, danas nam se predstavlja u nekom novom, odvažnijem, suvremenijem i autenti?nijem svjetlu. Pripremite se na novo poglavlje u Dacijinoj pri?i.
Objavivši novu strategiju po?etkom ove godine, Dacia je dala do znanja da okre?e novu stranicu u svojoj povijesti. Novo poglavlje odražava se u novom logotipu, amblemu, bojama i terenima koje tek treba pokoriti… No ipak, marka ostaje vjerna svojem duhu. Iako formula uspjeha ostaje ista, novi vizualni identitet dodatno naglašava njezine vrijednosti: jednostavnost, autenti?nost i robusnost, uvijek po poštenoj cijeni.
Logotip, središnji element novog vizualnog identiteta, ostavlja snažan dojam ?vrsto?e i stabilnosti. Oblik slova „D” i „C” namjerno je pojednostavljen, a sama su slova prikazana kao me?usobno zrcalne slike koje simboliziraju ekonomi?no razmišljanje i dovitljivost marke. Geometrijske linije logotipa stvaraju dojam mehani?kog kretanja niza slova.
Amblem, s druge strane, predstavlja samo srce logotipa jer su u njemu slova „D” i „C” povezana kao lancem; snažno i neraskidivo. Zahvaljuju?i tomu novi je amblem mo?an, znakovit i lako prepoznatljiv, ?ak i izdaleka.
Iako jednostavni i lako razumljivi, novi elementi vizualnog identiteta nabijeni su zna?enjem te odražavaju izdržljivost Dacijinih modela – kvalitetu u kojoj svakodnevno uživaju milijuni kupaca.
Cjelokupni grafi?ki dizajn krajnje je pojednostavljen kako bi nas podsjetio na Dacijinu posve?enost stvaranju esencijalnih vozila. Svi elementi dizajna savršeno se nadopunjuju i tvore cjelinu, pri ?emu pokazuju potencijal za digitalnu primjenu. Baš kao i marka koju predstavljaju, elementi grafi?kog dizajna istovremeno su snažni i fleksibilni. Na primjer, slovo „D” u obliku strelice na logotipu usmjerava pogled prema središtu dizajna te pritom stvara dojam kretanja koji nam otkriva usmjerenost marke prema budu?nosti.
Paleta boja, temeljena na kaki-zelenoj, ozna?ava povezanost marke s prirodom te istovremeno simbolizira terene na kojima Dacijini modeli, baš kao i njihovi kupci, dolaze na svoje.
Dodatne boje u ponudi:
– tri zemljane boje: tamna kaki, boja terakote i boja pijeska
– dvije dodatne boje, jarko naran?asta i zelena, zaokružuju ponudu i stvaraju dojam tehnološki naprednog vozila.
Suštinu marke utjelovljuje i novi vizualni jezik koji odražava potrebu za slobodom, odmorom i povratkom prirodi. Rije? je o temeljnim potrebama kojima mnogi od nas teže. One nam omogu?uju da se posvetimo onomu što je doista važno i oslobodimo svega nepotrebnog. Dacia. Sve što ti treba.
Po?evši od lipnja 2021., novi identitet marke postupno ?e se komunicirati razli?itim kanalima (internetske stranice marke, oglašavanje, brošure…), a od 2022. godine krasit ?e i Dacijina prodajna mjesta. Novi logotip i amblem zasjat ?e na Dacijinim vozilima od druge polovice 2022.