Nijemci užurbano pripremaju Volkswagen Golf VIII, koji je premijeru imati na salonu u Ženevi u ožujku 2019. godine, dok prodaja kre?e u lipnju, a ve? krajem godine stiže Volkswagen Golf R sa ?ak 400 konjskih snaga.
Mehani?ki ?e biti vrlo sli?an aktualnom modelu pa ?e i slijede?i Volkswagen Golf R koristiti 2-litrenog turbobenzinca, 7-stupanjski automatski mjenja? s dvostrukom spojkom DSG i pogon na sve kota?e 4MOTION.
Svjetski bestseller još od prvog dana proizvodnje 1974. godine dosad je doživio sedam generacije, gotovo dvostruko više redizajna i zatezanja bora, a prodaj je u više od 35 milijuna primjeraka.
Volkswagen Golf svakako je jedan od najzna?ajnijih modela cijele automobilske industrije pa je samim time svakoj novoj generaciji posve?ena posebna pažnja. ?ak 180 vode?ih menadžera Volkswagen Grupe uklju?eno je u razvojni proces osme generacije Golfa. Osim dizajna, konstrukcije, izbora materijala, uvo?enja novih tehnologije i robotskih linija, oni su uklju?eni i u pregovore sa svim vanjskim dobavlja?ima, a sve s ciljem da Volkswagen Golf VIII bude što bolji, odnosno da se vrati kao kralj kompaktne klase.
U dosadašnji razvoj uloženo je više od 2,2 milijarde eura, a unaprije?ene proizvodne linije u glavno tvornici Volkswagena u Wolfsbugu imat ?e kapacitet proizvodnje 2000 automobila dnevno.
Nova generacija dizajnerski ne?e doživjeti velike promjene, tek neke kozmeti?ke za moderniji izgled. Promijenit ?e se grafika prednjih i stražnjih svjetala, a poklopac motora bit ?e spušteniji. Unutrašnjost ?e, pak, dobiti potpuni ‘makeover’. Digitalni ekran osjetljiv na dodir zamijenit ?e gotovo sve fizi?ke prekida?e te ?e se preko njega kontrolirati svim važnijim funkcijama automobila.
Vozit ?e se na dora?enoj MQB platformi zbog ?ega ?e na masi izgubiti 70 kilograma a prtljažnik ?e imati obujam od najmanje 400 litara. Osim dizelskih i benzinskih motora, u ponudi ?e biti i blaga hibridna tehnologija s 48-voltnim sustavom. Kupcima ?e biti dostupan i plug-in hibrid GTE, dok e-Golf ne?e. Njega ?e zamijeniti I.D. serija. Tako?er, u ponudi ?e biti i GTI te R izvedba.
E, upravo ?e najsnažnija izvedba Volkswagen Golf R privu?i najve?u pažnju, jer ?e biti nabijen na okruglo 400 KS pa ?e stotku hvatati za oko 4,5 sekunde ?ime ?e se nametnuti kao najbrži sportaš C-segmenta.