Premda Ferrari GTC4Lusso dolazi pogonjen biturbo benzincem 3.9 V8 sa 610 KS te je najbrži shooting brake automobil na svijetu, Novitecu to nije dovoljno. Najzahtjevnijim kupcima ponudili su ?itav niz modifikacija kojima mogu poboljšati performanse, ali i izgled svojeg automobila.
Izmjenom usisnog i ispušnog sustava te reprogramiranjem ECU-a snaga je narasla na monumentalnih 709 KS, dok je najve?i okretni moment pove?an sa 760 na 882 Nm. Tako modificirani Ferrari GT4Lusso stotku hvata za 3,2 umjesto serijskih 3,5 s, dok je najve?a brzina pove?ana sa 320 na 330 km/h.
Mnogi s pravom smatraju kako izgled Ferrarija ne treba mijenjati, jer je umjetni?ko djelo samo po sebi, ali stru?njaci iz tvrtke Novitec ipak su ponudili komplet više-manje diskretnih aerodinami?kih dodataka koji osim izgleda poboljšavaju i stabilnost. Cijela prerada Ferarija GTC4Lusso za?injena je ugradnjom 21-colnih naplataka sprijeda te 22-colnih straga.