Nasljednik modela 488 GTB zove se Ferrari F8 Tributo, a za pogon koristi motor sa 720 KS i 770 Nm iz modela 488 Pista.
Twin-turbo benzinac 3.9 V8 sa 720 KS i 770 Nm katapultira ga do 100 km/h za svega 2,9 sekundi, 200 km/h okrene za svega 7,8 s, a najve?a brzina iznosi 340 km/h. Napredna aerodinami?ka rješenja nude ?ak 15 posto više downforcea od modela 488 GTB, a sustavi kao što je Side Slip Angle Control i manje iskusnim voza?ima omogu?avaju solidnu dozu kontroliranog drifta.
No, najzahtjevnijim kupcima to nije dovoljno, a oni se mogu obratiti njema?koj tuning ku?i Novitec. Reprogramiranjem ECU-a snaga je pove?ana na 787 KS, dok je najve?i okretni moment narastao na 882 Nm. Sasvim dovoljno da ubrzanje do stotke bude skra?eno na 2,7 sekundi, dok je istodobno najve?a brzina narasla na 350 km/h.
Bolja stabilnost postignuta je ugradnjom 21-colnih naplataka proizvo?a?a Vossen sprijeda te 22-colnih straga, dok je ovjes snižen za 35 milimetara.