Japanski predstavnik C-segmenta tek je prije nekoliko mjeseci krenuo s prodajom, a ve? je objavljen opoziv vlasnicima u servise na ispravljanje greške.
A greška je itekako ozbiljna, jer je ustanovljeno da je došlo do konstrukcijske greške zbog koje je ostao prevelik zazor izme?u vijaka i prirubnice glav?ine kota?a. Djelovanjem vibracija, u najgorem scenariju, kota? u vožnji može otpasti, jer uslijed trešnje dolazi do popuštanja vijaka.
Stoga je japanski proizvo?a? objavio hitan opoziv vlasnicima nove Mazde 3. Svi primjerci koji su pozvani u servis proizvedeni su izme?u 15. rujna 2018. i 19. travnja 2019. godine.
Radi se o Mazdama 3 s brojevima šasije (VIN broj) od JM1BPACM2K1100042 do JM1BPAMM0K1136438 te od 3MZBPAEM7KM100048 do 3MZBPAEM7KM100048.
Nasre?u, unato? navedenom problemu, koji je potencijalno vrlo opasan, zasad nije zabilježen niti jedan incident.