Rije?ki gradona?elnik Vojko Obersnel u ?etvrtak je rekao da postoji idejno rješenje kojim bi se cesta DC403, koja ?e povezati gradsku obilaznicu i Zagreba?ku obalu, nastavila do podru?ja Žabice u središtu Rijeke kao javna cesta, što bi omogu?ilo bolji pristup kompleksu zašti?enih lu?kih skladišta Metropolis.
Obersnel je u ?etvrtak, zajedno s ministrom mora, prometa i infrastrukture Olegom Butkovi?em i predsjednikom Uprave Hrvatskih cesta Josipom Škori?em obišao gradilište državne ceste DC 403, koja povezuje kontejnerski terminal na Zagreba?koj obali i rije?ku obilaznicu.
Na pitanje o mogu?em nastavku ceste kroz lu?ko podru?je kako bi Rijeka dobila još jednu cestu prema središtu grada, od Zagreba?ke obale do Žabice, te se stvorili uvjeti da zašti?eni kompleks skladišta Metropolis iza?e iz lu?kog podru?ja i postane dio grada, Obersnel je odgovorio da za sada postoji jedno idejno rješenje.
“Rekao bih da je to veliki iskorak u promišljanju prije svega Lu?ke uprave, koja gospodari lu?kim podru?jem. Godinama sam se protivio ideji da se gradi takva velika cesta kroz lu?ko podru?je, koja je u jednoj fazi ?ak predvi?ala rušenje Metropolisa, jer smatram da je nepotrebno da takav format ceste bude samo interna lu?ka cesta. Ovo što je sada napravljeno u suradnji s Rijekaprojektom, dakle, postoji za sada jedno idejno rješenje, kojim bi nastavak ceste DC403 išao skroz do podru?ja Žabice, ali bi imao karakter javne ceste”, rekao je Obersnel.
Ocijenio je da je to izuzetno važno za promet kroz Rijeku, s obzirom da grad ima zasad samo dva zna?ajna prometna koridora u pravcu istok-zapad. Takav koncept, dodao je, rješava dobar pristup skladištima Metropolisa, koji onda kona?no mogu imati javnu namjenu, što je do sada bilo nemogu?e, jer su ta skladišta bila ‘opkoljena’ lu?kim prostorom i nije im bio mogu? prilaz.
“Mi smo ve? godinama radili na istraživanju tih razli?itih rješenja, postojalo je pet, šest mogu?ih rješenja,” rekao je Obersnel i dodao da mu je drago da je u kontekstu kona?ne izgradnje DC403 na?eno jedno racionalno rješenje, kojim bi se stvorio još jedan cestovni koridor kroz Rijeku i oslobodio pristup Metropolisu.
HINA