Od modela Peugeot 905 iz 1991. do modela Peugeot 9X8 iz 2021.: 30 godina izvanrednih inovacija i vrhunskih performansi

0
324

Ve? više od 210 godina marka Peugeot je ispred svog vremena: predvi?a promjene u ponašanju i utire put novim rješenjima za mobilnost. Sport Automobile izvanredan je tehnološki laboratorij koji marki Peugeot pruža idealnu podlogu za istraživanje kojim u potpunosti ispunjava svoj potencijal za razvoj inovacija: Peugeot 9X8, novi hiperautomobil Marke predstavljen po?etkom ljeta i koji ?e uskoro sudjelovati na utrkama izdržljivosti, uklju?uju?i i 24 sata Le Mansa, to još jednom dokazuje. Trideset godina ranije, 1991., upravo su u modelu Peugeot 905 utjelovljeni pionirski duh i vrijednosti Marke – u?inkovitost, stav i emocije – koje su joj omogu?ile da se prilagodi svim revolucijama u posljednja dva stolje?a – industrijskoj, tehnološkoj, politi?koj, društvenoj, digitalnoj i sada ekološkoj. Sve je to utkano u DNK marke Peugeot.

Velika suvremena avantura marke Peugeot na utrkama Le Mans i Endurance zapo?ela je po?etkom 90-ih godina. Tada se marka Peugeot, kao službeni tim, vratila na stazu Circuit de la Sarthe. Marka je s modelom Peugeot 905 ušla na Svjetsko prvenstvo sportskih automobila (World Sportscar Championship ili WSC, koji je tako?er poznat pod nazivom Championnat du Monde d’Endurance) i, naravno, sudjelovala u utrci 24 sata Le Mansa.

Izdržljivost modela Peugeot 905
Modelom Peugeot 905, marka je jasno pokazala da želi pobijediti u legendarnoj utrci 24 sata Le Mansa. S razvojnim programom tog sportskog prototipa modela Peugeot zapo?elo se u prosincu 1988. Kad je vozilo predstavljeno u velja?i 1990., najprije je izazvalo estetski šok: bilo je inovativno pa se isticalo potpunom vizualnom pro?iš?enosti i prednjim dijelom tipi?nim za modele Marke u to vrijeme. Model Peugeot 905 sustigao je standarde Formule 1 jer je njegova šasija izra?ena od karbonskih vlakana i osmišljena u suradnji s Dassaultom, a pokretao ga je 3,5-litreni motor V10 s 40 ventila i 650 KS.

Izme?u 1990. i 1993. redali su se uspjesi. Marka se s modelom Peugeot 905 izjedna?ila s proizvo?a?ima koji ina?e sudjeluju u utrkama izdržljivosti, ne samo s Porscheom nego i Jaguarom, nego i s oštrim konkurentima kao što su Toyota i Mazda.
Za marku Peugeot 1992. bila je klju?na godina jer je tada imala dva cilja: osvojiti naslov Svjetskog prvaka u kategoriji konstruktora i ostvariti pobjedu na utrci 24 sata Le Mansa.
Radi utrke 24 sata Le Mansa na automobilu su napravljene velike promjene: uklonjeni su prednji spojler i krila na blatobranu, a stražnji spojler premješten.
Tim marke Peugeot postigao je izvrsne rezultate tijekom sezone 1992. (2. mjesto u Monzi, 1. i 3. mjesto u Le Mansu, 1. i 2. mjesto u Doningtonu, 1. i 3. mjesto u Suzuki, 1., 2. i 5. mjesto u Magny-Coursu) te je osvojio naslov Svjetskog prvaka u kategoriji konstruktora za 1992. Cilj je postignut.

Marka Peugeot osvojila je 1993. tri prva mjesta s tri modela Peugeot 905 s kojima je sudjelovala na utrci 24 sata Le Mansa.
Ti su naslovi bili veliko priznanje Marki i njezinim timovima.
Izvrsnost tehnologije marke Peugeot tada je bila na vrhuncu te se nakon tih povijesnih pobjeda Marka povukla.

2021.: inovacije i tehni?ki izazovi za model Peugeot 9X8

Nakon modela Peugeot 905, pa 908 iz razdoblja od 2007. do 2011., marka Peugeot najavljuje svoj snažan povratak na scenu utrka izdržljivosti s modelom Peugeot 9X8.

Kao što su to u?inili njegovi slavni prethodnici u utrkama izdržljivosti, tim se automobilom htjela ovjekovje?iti tradicija marke Peugeot u dizajniranju trka?ih automobila visokih performansi prepoznatljivih ve? na prvi pogled.

U modelu Peugeot 9X8 marka Peugeot objedinjuje sportski duh, tehnološko znanje i stru?nost, u?inkovitost i stilsku izvrsnost.

Kao i model Peugeot 905 30 godina ranije, model Peugeot 9X8 preuzima suvremena estetska obilježja specifi?na za Marku: rije? je o istan?anom, profinjenom i elegantnom automobilu koji pobu?uje emocije i utjelovljuje brzinu. Na njemu se odmah primje?uju svjetlosni potpisi sprijeda i straga, s tri linije koje podsje?aju na kandžu lava. Bokovi pro?iš?enog dizajna odlikuju se strukturiranim linijama. Retrovizori su stopljeni sa šasijom koja gotovo da ne pruža nikakav otpor zraku.

Na stražnjoj se strani nalazi veliki difuzor uokviren istan?anim linijama koje privla?e poglede i natpis kojim se isti?e najve?a inovacija na modelu 9X8 – nema stražnjeg spojlera! Napisano je: „We did not want a rear wing”.

Detaljno istraživanje propisa nove klase Hypercar, koja predstavlja novu glavnu kategoriju u utrkama izdržljivosti, inspiriralo je inženjere modela Peugeot SPORT i dizajnere marke Peugeot. Dok su drugi odabrali pridržavati se tih propisa na konzervativniji na?in, timovi marke Peugeot odlu?ili su se za odvažnost i inovativnost.

Što se ti?e motora, odabran je hibridni pogon koji spaja benzinski motor V6 s dvostrukim turbopunja?em od 500 kW (680 KS) koji pokre?e stražnje kota?e i elektri?ni motor/generator od 200 kW (270 KS) koji pokre?e prednje kota?e. Propisima se ure?uju precizna ograni?enja u radu sustava, što omogu?uje hibridnim automobilima da imaju pogon na sva ?etiri kota?a; definira se prag za povrat energije na prednje kota?e i propisuje da prosje?na ukupna snaga koju postiže pogonski sklop ne smije premašiti 500 kW (680 KS).

Stoga je hibridna tehnologija istodobno velika prednost jer omogu?uje da se iskoristi pogon na sva ?etiri kota?a, ali i veliki tehni?ki izazov, s obzirom na složenost upravljanja sustavom pogonskog sklopa.

Upravo to zanima marku Peugeot, koja je posve?ena ubrzanoj elektrifikaciji svoje game te neumorno poti?e ambiciozan tehni?ki razvoj i prikuplja nevjerojatna iskustva na natjecanjima. U kona?nici, program 9X8 trebao bi koristiti budu?im elektri?nim vozilima marke Peugeot.

Ukratko:

Pogon
Pogon Peugeot HYBRID4 500KW (pogon na 4 kota?a)
Stražnja osovina: 2.6-litreni termi?ki motor V6 s dvostrukim turbopunja?em otvoren na 90° od 500 kW (680 KS) + prijenos: sekvencijalni ru?ni mjenja? sa sedam brzina
Prednja osovina: Elektri?ni motor/generator od 200 kW (270 KS) + reduktor

Akumulator
Velika gusto?a, 900 volti, a zajedno su ga razvili Peugeot SPORT, TotalEnergies i Saft.

Od modela 905 do 9X8

Novi hiperautomobil marke Peugeot ima i novi naziv: 9X8.

Po?etni broj 9 ozna?ava izuzetna natjecateljska vozila Marke, poput modela Peugeot Endurance 905 (1990. – 1993.) i 908 (2007. – 2011.), što su proizvo?a?eva dva ikonska vozila utrke Endurance.

Slovo X ozna?ava tehnologije pogona na sva ?etiri kota?a i hibridnog pogona koje ima novi hiperautomobil Peugeot koji se u natjecateljskom dijelu nadovezuje na strategiju elektrifikacije Marke.

Broj 8 dio je svih naziva aktualnih modela Peugeot: 208, 2008, 308, 3008, 5008 i naravno modela Peugeot 508, na kojem je nedavno radio isti tim inženjera i dizajnera kao i na ovom hiperautomobilu te je prvi model koji nosi oznaku Peugeot SPORT ENGINEERED.

Kao i model 508 Peugeot SPORT ENGINEERED, model Peugeot 9X8 dio je strategije Neoperformansi koju je razvila marka Peugeot, a ?iji je cilj ponuditi u?inkovitije i odgovornije performanse, kako na serijskim vozilima, tako i u svijetu sportskih natjecanja. Inženjerski tim Peugeot SPORT i dizajnerski tim Peugeot Design po?eli su blisko sura?ivati kako bi osmislili model 9X8.

Više od 210 godina marka Peugeot iskazuje svoju želju da zadrži vode?u poziciju tako što proizvodi automobile koji su u svakom trenutku opremljeni najinovativnijim i najuspješnijim tehnologijama. Te inovacije na kota?ima nisu samo namijenjene pobje?ivanju na legendarnim utrkama, ve? služe i testiranju tehnologija koje ?e se potom primijeniti na automobilima koji se kupcima prodaju u prodajnim salonima marke Peugeot.

Marka je osmišljavanjem modela Peugeot 9X8 pokazala da i dalje slijedi tradiciju izvrsnosti te da ne planira prestati. Pri?a se nastavlja…

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com