Ako jedna prednjih guma nije balansirana naj?eš?e ?ete se osjetiti vibracije na upravlja?u, prenosi RevijaHAK.
Kod postavljanja guma jedna od procedura je i njihovo balansiranje. Kad dolazi do problema s balansom guma tijekom vožnje i njihova korištenja? Svakodnevno trošenje guma može dovesti do toga, ali i ?injenica da gume i naplatci nemaju idealnu distribuciju mase. Ona mora biti raspore?ena ravnomjerno cijelim opsegom gume. U ure?ajima za balansiranje mjere se vibracije tijekom rotacije. Ako masa nije ravnomjerno raspore?ena taj se problem rješava utezima, a ponekad i novim montiranjem guma na naplatak.
Kako ?ete prepoznati u vožnji da gume nisu balansirane? Mnogi od simptoma mogu se javiti i u slu?aju drugih nedostataka. Neki od njih su vibracija upravlja?a, sjedala ili podnice vozila (kako raste brzina, rastu i vibracije), nejednako i ubrzano trošenje gaznog sloja guma i ve?a potrošnja goriva. Ako jedna prednjih guma nije balansirana ?eš?e ?ete se osjetiti vibracije na upravlja?u. Ako jedna od stražnjih guma nije balansirana vibracije ?e se više osjetiti na sjedalima ili podnici.
Ako nemate obi?aj mijenjati gume u jesenskoj/proljetnoj sezoni, trebalo bi ih balansirati najmanje svake dvije godine. Zapamtite, vibracije mogu nastati i zbog toga što kota?e treba poravnati, zbog ošte?enja na naplatcima, problema s dijelovima ovjesa i dotrajaloš?u komponenti ovjesa. U svakom slu?aju, vibracije na vozilu zahtijevaju odlazak u servis.
Izvor: RevijaHAK