Opel Mokka-e postaje Opel Mokka Electric, a najprodavanije elektri?no vozilo na baterijski pogon u Njema?koj u segmentu B-SUV u listopadu i studenom sada postaje još snažnije, štedljivije i atraktivnije. Potpuno elektri?ni „Dobitnik nagrade Zlatni volan za 2021.” kasnije ?e na tržištu biti dostupan i u izvedbi s ve?om baterijom i još više snage. S novom baterijom od 54 kWh voza?i za upravlja?em Mokke Electric mogu prije?i do 406 kilometara umjesto do 338 kilometara bez lokalnih emisija prema WLTP-u – što je osjetan napredak od 20 posto. Istodobno je potrošnja energije smanjena na 15,2 kWh na 100 kilometara (WLTP). Me?utim, Mokka Electric nije samo vrlo štedljiva – s izlaznom snagom od 115 kW/156 KS i okretnim momentom od 260 Nm, elektri?ni motor, koji se upotrebljava i u novoj Opel Astri Electric pruža ?isti užitak u vožnji.
„e” postaje „Electric”. S novim sufiksom isti?emo da Opel Mokka nudi još više zabave u vožnji na elektri?ni pogon. Rije? je o elektri?nom vozilu bez premca u svom segmentu. Otkako je izašao na tržište, naš izvanredni kompaktni SUV impresionirao je ljubitelje vozila svojim odvažnim i ?istim dizajnom, individualnim karakterom i dokazanom prikladnoš?u za svakodnevnu upotrebu. A s novim elektri?nim pogonom i ve?om baterijom, Mokku Electric sada ?inimo još mo?nijom, još u?inkovitijom i boljom. To je Opelov pristup dobro osmišljenim ‚zelenim inovacijama‘”, rekao je glavni izvršni direktor Opela Florian Huettl.
Pionir u elektri?nom SUV segmentu još bolji kao Mokka Electric
Mokka je primjer Opelovog pristupa inovativnoj i emotivnoj mobilnosti okrenutoj prema budu?nosti: ne samo da je elegantni SUV bio prvi Opel koji je nosio novo lice branda, Opel Vizor, ve? je bio i prvi Opel s potpuno digitaliziranim kokpitom Pure Panel. Osim toga, bio je to prvi Opel koji je od izlaska na tržište bio dostupan s potpuno elektri?nim pogonom, ali i izrazito u?inkovitim motorima s unutarnjim izgaranjem, ?ime su kupci imali mogu?nost izabrati onu vrstu pogona koja najbolje odgovara njihovim potrebama – a kupci se ve? sada uvelike okre?u elektri?noj izvedbi. U studenom se ?ak 65 posto svih kupaca Mokke u Njema?koj odlu?ilo za izvedbu s elektri?nim pogonom na bateriju, bez lokalnih emisija – koja sada postaje još bolja.
Doseg do 406 kilometara (prema WLTP-u) – odnosno 20 posto više nego do sada – obe?ava sveobuhvatnu, izdržljivu zabavu u elektri?noj vožnji za svaki dan, kako u gradu tako i na dužim putovanjima. Energija je pohranjena u novoj litij-ionskoj bateriji od 54 kWh. Inženjeri su veliku važnost pridavali u?inkovitom pakiranju i tako su uspjeli osigurati izvanredan doseg uz bateriju kompaktnih dimenzija.
Kao i kod svih potpuno elektri?nih Opelovih modela, baterija od 54 kWh Mokke Electric prakti?ki je ugra?ena u podvozje. Stoga se ne gubi prostor u putni?kom ili prtljažnom prostoru, a Mokka Electric ima izvrsne kvalitete prianjanja na cestu. Nisko težište vozila pove?ava sigurnost i užitak u vožnji. S izlaznom snagom od 115 kW/156 KS i maksimalnim okretnim momentom od 260 Nm koji je odmah dostupan s prvim pritiskom na papu?icu gasa, Mokka Electric osigurava brzo pokretanje i ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od 10 sekundi. Najve?a brzina elektroni?ki je ograni?ena na 150 km/h.
Ovisno o svojim sklonostima, voza?i Mokke Electric mogu birati izme?u tri na?ina vožnje: Eco, Normal i Sport. U na?inu rada Eco elektri?ni SUV vozi najštedljivije s ciljem pove?anja ukupnog dosega vožnje. Zahvaljuju?i najsuvremenijem regeneracijskom sustavu ko?enja, Mokka Electric može i povratiti energiju prilikom usporavanja ili ko?enja. Elektromotor zatim kineti?ku energiju kretanja vozila prema naprijed pretvara u elektri?nu energiju. Ako voza? prebaci ru?icu mjenja?a u na?in rada B, pove?avaju se povrat energije i okretni moment ko?enja. U slu?ajevima kada kompaktni SUV mora „dopuniti gorivo”, baterija od 54 kWh može se napuniti do 80 posto za oko 30 minuta na stanici za punjenje istosmjernom strujom od 100 kW. Mokka Electric opremljena je tom funkcijom brzog punjenja u sklopu standardne opreme. Uz istosmjernu struju, voza?i Opela mogu puniti i trofaznom izmjeni?nom strujom zahvaljuju?i ugra?enom punja?u od 11 kW – putem zidnog punja?a (Wall box) ili kabelom za ku?nu uti?nicu.
Mokka Electric jam?i štedljivost i udobnost. Brojni sustavi grijanja i tehnologije, od standardne dizalice topline do prakti?ne aplikacije myOpel, koja se može upotrebljavati za programiranje pretkondicioniranja s pomo?u daljinskog upravlja?a, osiguravaju ugodnu atmosferu od samog po?etka – osobito tijekom hladnijih mjeseci u godini.
Mokka Electric s više snage i ve?im dosegom još je jedan primjer kako Opel neprestano ostvaruje napredak sa svojom elektri?nom ofenzivom. Na tržištu je danas ve? dostupno dvanaest Opelovih modela u izvedbama na elektri?ni pogon, uklju?uju?i kompletan asortiman lakih gospodarskih vozila. Do 2024. proizvo?a? ?e svaki model nuditi i u izvedbi na elektri?ni pogon. A do 2028. Opel ?e postati potpuno elektri?ni brand u Europi.