Nedostatak snage, koji je bio najve?i prodajni problem, nova Toyota 86 riješit ?e prelaskom s motora 2.0 na motor 2.4, vjerojatno stiže i turbopunja?.
Nakon brojnih informacija i dezinformacija Japanci su kona?no po?eli otkrivati karte. Tamošnji mediji prvotno su objavili kako Subaru BRZ i Toyota 86 odlaze u povijest, ali svega nekoliko dana kasnije uprave oba proizvo?a?a demantirale su takve najave i potvrdile kako Subaru BRZ i Toyota 86 druge generacije stižu najkasnije 2021., ali vjerojatno ve? krajem 2020. godine.
Iz Toyote stižu najave o ve?em fokusu na sportske modele, na krilima odli?nih reakcija novu Toyotu Supru, koja je tehni?ki blizanac BMW-a Z4. No, za razliku od prve Toyote 86, koja je nudila izniman voza?ki užitak u pogledu kontroliranog drifta, ali joj je za ozbiljnije sportske dosege nedostajalo snage. Naime, 2-litreni bokserski atmosferski benzinac kojeg je isporu?ivao Subaru razvijao je 200 KS, što je po današnjim standardima nedovoljno, jer svaki prosje?an sportski kompakt razvija oko 250 KS.
Mnogi vlasnici su stoga rješenje pronalazili u raznim tuning zahvatima. Od svih na koje smo naletjeli svakako su najzanimljiviji projekti ugradnja GM-ovog V8 motora oznake LS3 sa 580 KS i ugradnja neponovljivog atmosferskog 5.0 V10 sa 507 KS iz BMW-a M5 E60.
Nova Toyota 86 ne?e imati problem s nedostatkom snage, jer ?e umjesto 2-litrenog motora koristiti 2.4-litreni. Ve? u atmosferskoj izvedbi razvijat ?e najmanje 260 KS, dok ?e varijanta s turbopunja?em biti napucana na oko 350 KS. Time ?e Toyota 86 ve? postati prili?no snažnim konkurentom baznoj Supri.
Naravno, fokus na nisko težište, oštro upravljanje, malu masu, agilnost i suverenu stabilnost i dalje ?e biti u fokusu. Podrazumijevaju se stražnji pogon sa zatvara?em diferencijala i ru?ni 6-stupanjski mjenja?.
Izgledom ?e se snažno naslanjati na dizajn koji je predstavila Supra, a kako bi mogla izgledati nova Toyota 86 prikazao je portal Motor1.com.