Staza Fiorano najbolji je test mogu?nosti svakog novog modela, a kad je za volanom Raffaele De Simone, glavni test voza? proizvo?a?a iz Maranella doživljaj je potpun pa uživajte gledaju?i Ferrari 488 Pista u akciji.
Da se podsjetimo… Nasljednik modela 458 Speciale trebao se, prema prvotnim najavama, zvati 488 GTO, ali uprava je u se posljednji trenutak odlu?ila za promjenu, jer smatraju kako Ferrari 488 Pista djeluje zvu?nije i uvjerljivije. Obzirom na sve dosad poznate ?injenice jasno je kako na tržištu napada Lamborghini Huracan Performante i Porsche 911 GT2 RS.
Turbobenzinac 3.9 V8 osnažen je sa 670 na 710 KS, a najve?i okretni moment narastao je sa 760 na 800 Nm. Uz istodobno smanjenje mase sa 1420 na oko 1370 kg performanse su osjetno poboljšane. Do 100 km/h ubrzava za 2,85 s, odnosno 0,15 sekundi brže od modela 488 GTB, dok je najve?a brzina pove?ana sa 325 na 335 km/h.
U Maranellu tvrde da su se maksimalno fokusirali na pove?anje užitka u vožnji, a da su gole brojke ostavili u drugom planu. Downforce je navodno pove?an za više od 20 posto. Pogon ostaje na stražnje kota?e, putem zatvara?a diferencijala i 7-stupanjskog automatskog mjenja?a s dvostrukom spojkom.
Premda uprava to nije izri?ito naglasila, jasno je da ?e Ferrari 488 GTO napasti rekord na stazi Nürburgring. U biti takvo što je i o?ekivano. Ferrari 488 Pista toliko je ekstreman da se uz oplatu nude jednodijelni naplaci izra?eni od uglji?nih vlakana, koji su ?ak 40 posto lakši od standardnih, od kovanog aluminija, koji dolaze u osnovnoj opremi.
No, svakako pogledajte video, poja?ajte zvu?nike i uživajte u svakom kadru.