Novi potencijalni lider klase kompaktnih sportaša pod haubom donosi 2.3-litreni motor sa 280 KS koji je jamstvo da Ford Focus ST ima brojne adute.
Uostalom, po pitanju preciznosti upravljanja, odli?nog koktela sportskih performansi i svakodnevne upotrebljivosti te uvjerljivo najboljeg ovjesa u klasi, liderom je ve? godinama. Fanovi su posebno voljeli drugu generaciju s 5-cilindarskim turbobenzincem 2.5 kojeg je isporu?io Volvo. No, takva romanti?na vremena sad su daleko iza nas. U fokus su stigle ekološke norme pa je tre?a generacija prešla na 2-litrenog turbobenzinca s ?etiri cilindra. Nasre?u, Ford nije krenuo s daljnjim downsizingom pa novi Ford Focus ST ima 2.3-litreni EcoBoost motor.
Svakakvih je najava bilo po pitanju motorizacije. Prvotno se spekuliralo da ?e obujam biti smanjen i da ?e se pod haubom nalaziti 1.5-litreni motor. Kasnije je uprava pustila u javnost informaciju da ?e Ford Focus ST ?etvrte generacije imati 2-litrenog turbobeniznca. Polovicom prošle godine svi signali upu?ivali su na to da ?e se ugra?ivati 2.3-litreni motor iz Focusa RS prigušen na 250 KS. Naposljetku je prakti?ki ve? u svim medijima bilo obznanjeno kako novi Ford Focus ST ima 2.3-litreni motor sa 290 KS i 440 Nm. No, ve?ina tih najava pokazalo se pucnjem u prazno.
Novi Ford Focus pod haubom donosi 2.3-litrenog turbobenzinca s ?etiri cilindra koji razvija 280 KS i 420 Nm. Pogon je prednji, a mjenja? ru?ni 6-stupanjski ili 7-stupanjski automatski s dvostrukom spojkom. Stabilnosti doprinosi elektronski upravljan zatvara? diferencijala i ovjes snižen za 10 milimetara. Prednji amortizeri tvr?i su 20 posto u usporedbi sa slabijim izvedbama, a stražnji 13 posto.
Premda još nisu objavljene sve službene specifikacije, iz Forda najavljuju kako ubrzanje do 100 km/h traje manje od šest sekundi, a najve?a brzina iznosi 250 km/h.
Ljubiteljima dizelaša novi Ford Focus ST ?etvrte generacije nudi se u kombinaciji s 2-litrenim EcoBlue motorom sa 190 KS.
Prodaja po?inje prvim danima ljeta, a cijene zasad nisu poznate. Ve? na salonu automobila u Ženevi u ožujku 2020. godine premijeru ?e imati Ford Focus RS ?etvrte generacije nabijen na okruglo 400 KS. Pogonom na sve kota?e direktima ?e napasti Audi RS3, a pucati iznad glava svih ostalih sportaša C-segmenta.