Najve?a zvijezda ovogodišnjeg salona automobila u Parizu svakako je novi BMW Serije 3 oznake G20, koji je sedma generacija najpopularnijeg i najprodavanijeg modela proizvo?a?a iz Bavarske, a u velikoj se mjeri ugledao na aktualan BMW Serije 5.
BMW Serije 3 šeste generacije u prodaji je od 2011. godine pa je novi model do?ekan s velikim o?ekivanjima. Da odmah razjasnimo. Ispunio ih je sve, a prodaja kre?e ve? po?etkom 2019. godine.
Sedma generacija najprodavanijeg modela bavarskog proizvo?a?a klju?an je model u o?ima kupaca. Premda gabariti nisu osjetno ve?i, pametnijom konstrukcijom nudi ve?u prostranost i bolji komfor, a obilnijom upotrebom aluminija i ?elika visoke ?vrsto?e masa je u prosjeku smanjena za oko 75 kilograma, što osim performansama doprinosi i smanjenju potrošnje.
Po pitanju dizajna velikih iznena?enja nema. Vlasnici aktualnog modela bit ?e zadovoljni ?injenicom da ne?e imati osje?aj kako im je automobil naglo ostario, a novi potencijalni kupci bit ?e omamljeni odli?nim koktelom luksuza i sporta. Naglašeni miši?i, ali istodobno elegantne linije, privla?it ?e znatiželjne poglede prolaznika.
BMW Serije 3 u skladu s tradicijom naglasak stavlja na dinamiku. Upravo iz tog razloga je glavnina testova u realnim uvjetima odra?ena na legendarnoj stazi Nürburgring. Novi BMW Serije 3 G20 je stabilniji, brži, ali i ekonomi?niji od aktualnog modela, a to je osim smanjenjem mase i naprednom platformom CLAR postignuto izvrsnom aerodinamikom s koeficijentom otpora zraka o svega 0,24.
Nositelj prodaje me?u benzincima bit ?e novi 3-cilindraš 1.5 sa 150 KS, dok ?e najpopularniji dizelaš 320d biti osnažen na okruglo 200 KS. Ljubiteljima sporta namijenjena je izvedba M340i xDrive nabijena na 380 KS, a novi BMW M3 pod haubom ?e donositi dora?enog 3-litrenog turbobenzinskog rednog 6-cilindraša oznake S58 nabijenog na 475 KS. Taj motor ve? je debitirao u modelu X3 M.