Premda je zna?ajno osvježen Porsche Macan prvotno predstavljen u Šangaju, to nije sprije?ilo da bude i jedan od hitova salona automobila u Parizu, a glavna mu je odlika da se gotovo u potpunosti ugledao na Porsche Cayenne.
Ne treba sad previše filozofirati o tome zašto mu posve?uju jednaku pažnju kao i legendarnom 911, e i rije? je o SUV-u, odnosno sportskog crossoveru, ali koga briga što fanovi misle dokle god se zara?uje novac, a Porsche Macan je tržišni hit.
S prodanih 350.000 primjeraka od predstavljanja prve generacije 2014. godine Porsche Macan je po prodajnim brojkama najuspješniji model u njihovoj povijesti. Niti jedan Porsche do sada nije imao toliko uvjerljiv tržišni start.
Jasno je stoga da su mu posvetili posebnu pažnju. Sve najnovije tehnologije nalaze se unutra. Kad se malo zagrebe pod površinom jednostavno je zaklju?iti kako osvježeni Porsche Macan nudi koktel tehnologije modela Panamera i dizajna modela Cayenne.
Facelift je iznimno temeljit, pogotovo iznutra. Ekran infotainment sustava narastao je sa 7 na 11 in?a, materijali su za klasu bolji, a ve? popis osnovne opreme nudi toliko toga bitnog za komfor i sigurnost, koliko drugi proizvo?a?i nude u najopremljenijim izvedbama. Atraktivniji izgled dodatno je naglašen novim bojama te 20 i 21-colnim naplacima.
Ponuda benzinskih motora ostaje ista. Najviše se o?ekuje od baznog 2-litrenog 4-cilindarskog turbobenzinca sa 245 KS i 370 Nm, koji uz 7-stupanjski automatski mjenja? PDK stotku hvata za 6,7 s, juri 225 km/h, prosje?no troši 8,1 litru.
O povratku dizela nema govora, a hibrid ?e sti?i tek u drugoj generaciji. Prodaja prvo po?inje u Kini, ali do kraja godine bit ?e dobavljiv na svim tržištima.