Parkiranje jednom papu?icom

0
617

Marka Renault ve? više od jednog stolje?a dokazuje da su inovacije u srži njezina DNK-a. Renaultovi inženjeri ve? godinama ne prestaju smišljati nove na?ine kojima bi živote voza?a u?inili ugodnijim, prakti?nijim i sigurnijim. Svojim izumom Parkiranje jednom papu?icom, inženjer za razvoj sustava Jong-Hoon i inženjer za razvoj algoritama Pape u potpunosti slijede tradiciju koja se temelji na pretvaranju prepreka u prednosti.

Louis Renault prvi je patentirao ru?ni mjenja? 1898. godine. Nekoliko tjedana kasnije, uz podršku svoje bra?e Marcela i Fernanda, osnovao je tvrtku Renault Frères. Tako je zapo?ela industrijska avantura ?iji je cilj potaknuti Renaultove inženjere da nadmaše sami sebe u pogledu inovacija. A Jong-Hoon i Pape to svakako ?ine! Tijekom rada na razvoju naprednog sustava pomo?i pri parkiranju, samo dva mjeseca prije završetka projekta, izbio je „rat s gumbima”. Unato? tomu, morali su prona?i rješenje kako bi dovršili svoj projekt.

Jednostavnije parkiranje automobila

Renault ve? godinama nudi sustave pomo?i u vožnji kako bi kupcima pojednostavio parkiranje. Isprva su to bili parkirni senzori koji su se proizvodili od 1990. do 2000. godine. Najprije su bili ugra?ivani u stražnji dio vozila, a potom i u prednji. „Više niste morali izlaziti iz automobila da biste provjerili imate li još mjesta za parkiranje”, dodaje Pape.

Nekoliko godina kasnije, kamera za vožnju unatrag ili ?ak kamera od 360 ° koja nudi „pogled iz pti?je perspektive” upotpunila je ovaj sustav. „Zvu?ni signali sada su popra?eni prikazom položaja prepreka na multimedijskom zaslonu integriranom u armaturnu plo?u automobila”, nastavlja Jong-Hoon.

Predstavljanjem sustava pomo?i pri parkiranju Easy Park Assist u modelu Espace 5 2015. godine napravili smo golem korak”, naglašava Pape. Kada voza? uklju?i taj sustav, vozilo traži parkirno mjesto koje odgovara njegovoj veli?ini, a zatim samo odre?uje putanju „preuzimaju?i kontrolu” nad upravlja?em. U me?uvremenu, voza? kontrolira ubrzanje, ko?enje, promjenu stupnjeva prijenosa izme?u vožnje unatrag i naprijed te ru?nu ko?nicu.

Ugradnja sustava pomo?i pri parkiranju Easy Park Assist u Espace 5 2015. godine u?inila je parkiranje automobila puno jednostavnijim!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

U redizajniranom Espaceu iz 2019. godine, Renault je otišao korak dalje u automatizaciji parkiranja. Renaultovi su inženjeri projektirali interni sustav pomo?i pri parkiranju koji preuzima kontrolu nad upravlja?em, od pronalaska parkirnog mjesta do potpunog zaustavljanja. Napredni sustav pomo?i pri parkiranju zamijenio je Easy Park Assist.

 

Napredni sustav pomo?i pri parkiranju ide još dalje od sustava Easy Park Assist jer automatizira sve parkirne manevre.

Ova ambiciozna misija povjerena je našim perspektivnim inženjerima. Jong-Hoon, inženjer za razvoj sustava pomo?i u vožnji, preuzeo je odgovornost za idejnu razradu sustava, a Pape, inženjer za razvoj algoritama za pomo? u vožnji, morao ga je implementirati. Uz jedno važno ograni?enje: sustav je morao ostati samo pomo? u vožnji, a ne preuzeti potpunu kontrolu nad vozilom. Dakle, bilo važno osigurati da voza? ostane na oprezu tijekom manevriranja

Gumb, koji ?e voza? morati držati pritisnutim, ovu je misiju u?inio lako ostvarivom. „Voza? samo morati pritisnuti gumb kako bi zapo?eo manevar, otpustiti ga ako do?e do kakvog problema te ga ponovno pritisnuti da bi završio parkiranje vozila”, objašnjava Jong-Hoon. Gumb je smješten na središnjoj konzoli, budu?i da je gumb za uklju?ivanje/isklju?ivanje tempomata/grani?nika brzine premješten na upravlja?. Voza? može pritisnuti gumb udobno se oslanjaju?i na naslon za ruke – ergonomija zajam?ena. Idealno za manevar koji traje nekoliko desetaka sekundi!

Me?utim, nije uzet u obzir razvoj druge funkcije: elektroni?ke parkirne ko?nice koja je ponovno ispitana i za koju se smatralo da ima prednost u odnosu na napredni sustav pomo?i pri parkiranju. Samo nekoliko mjeseci prije nego što se vozilo trebalo plasirati na tržište, ?itav je projekt propao! Prvotna ideja gumba, koji je trebao osiguravati voza?evu pozornost, više nije postojala!

Funkcija elektroni?ke parkirne ko?nice preuzela je gumb koji je prvotno bio dodijeljen naprednom sustavu pomo?i pri parkiranju

Od gumba do papu?ice

Uklanjanje gumba, najbitnijeg elementa da bi se zadržala pozornost voza?a i osigurala komercijalizacija te funkcije, trebalo je ozna?iti kraj projekta. Me?utim, prevladale su odlu?nost i inventivnost naših dvaju inženjera!

Jong-Hoon i Pape isprva su htjeli dodati još jedan gumb. No to je bilo nemogu?e u ovoj fazi projekta! Pogotovo jer je u novoj ina?ici Espacea cilj bio „o?istiti” središnju konzolu. Drugo mogu?e rješenje, od kojeg su vrlo brzo odustali, bilo je ugraditi gumb u podnožju multimedijskog zaslona s pomo?u kojeg bi voza?i aktivirali napredni sustav pomo?i pri parkiranju. No, zaklju?ili su da ne bi bilo ugodno s ispruženom rukom pritiskati gumb tijekom ?itavog procesa parkiranja. Jedina alternativa bila je prona?i drugi na?in za održavanje kontakta. Kona?no su došli do rješenja: papu?ica gasa!

Naprednim sustavom pomo?i pri parkiranju automatiziran je ?itav proces parkiranja, sve što trebate u?initi jest držati nogu na papu?ici da biste parkirali.

Do izbacivanja vozila na tržište bilo je sve manje vremena pa su morali brzo djelovati. Jong-Hoon i Pape zapo?eli su s izradom prototipa i ubrzo krenuli s internim ispitivanjima. Radili su brzo, ali u?inkovito! Njihovo rješenje, nazvano Parkiranje jednom papu?icom, privuklo je kupce, osvojilo ih i uvjerilo. Nekoliko je kupaca dobilo priliku isprobati inovaciju i njihove su reakcije bile više nego pozitivne.

Razvoj papu?ice bio je dovršen u rekordnom vremenu: u samo dva mjeseca! „Promijeniti koncept u dva mjeseca bilo je jednostavno nezamislivo! Pa ipak smo uspjeli! Obi?no su potrebne dvije godine za razvoj takve vrste inovacije”, objašnjava Jong-Hoon.

Smjesta su prijavili patent. Za arhitekturu sustava i njezino funkcioniranje zaslužan je Jong-Hoon, a za razvoj algoritama Pape.

Ipak, pravi izvor zadovoljstva bio je to što je ovo rješenje s papu?icom ?ak i bolje od rješenja s gumbom. Prvo, zato što je sâmo rukovanje lakše. Voza? ne mora tražiti gumb kako bi zapo?eo manevar. Pritiskanje papu?ice gasa prirodnija je radnja. Drugo, zato što je pove?ana sigurnost. U slu?aju problema (na primjer, pješak ili životinja prelaze cestu neposredno iza vozila) pomicanje stopala s papu?ice odvija se instinktivno. Tre?e, zato što je sustav unaprije?en. Mijenjanje brzine sada je u rukama voza?a. Ranije je sustav odre?ivao brzinu, bez obzira na to koliko jako voza? pritiskao gumb. Uz napredni sustav pomo?i pri parkiranju i rješenje Parkiranje jednom papu?icom, sada je mogu?e kontrolirati brzinu manevra do 7 km/h. Nadalje, prije je voza? morao ?ekati da se vozilo potpuno zaustavi kako bi zapo?eo manevar, a sada je mogu?e to ?initi „u hodu”.

Neda?e s kojima su Pape i Jong-Hoon bili suo?eni potaknule su ih da sustav za pomo? u vožnji, za ?iji su razvoj bili zaduženi, u?ine još lakšim za rukovanje. Sustav u Especu pokazao se toliko uspješnim i prakti?nim da je naposljetku ugra?en i u novi Mégane E-TECH Electric. Nevidljiv i intuitivan, savršeno se stapa s minimalisti?kom i suvremenom unutrašnjoš?u novog modela.

Inovacija inženjera Jong-Hoona i Papea ilustrira dinamiku intelektualnog vlasništva marke Renault i inovacijsku sposobnost njezinih zaposlenika.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com